pillipossa Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Synd att man inte kan spela detta underbara spel. Behöver bara skaffa ett bättre grafikkort (Moderkortet klarar inte PCI-E). Annars har jag: AMD Athlon XP 2800+, 1 GB RAM, 128 MB grafikminne och så. Edit: Post 100 Edit 2: Ny sida Redigerad 4 mars, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Funkar det på min dator tro ? AMD Athlon 64 4600+ ATI Radeon x1900XTX 512mb 2048MB RAM ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Funkar det på min dator tro ? AMD Athlon 64 4600+ ATI Radeon x1900XTX 512mb 2048MB RAM ? Jaaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Funkar det på min dator tro ? AMD Athlon 64 4600+ ATI Radeon x1900XTX 512mb 2048MB RAM ? Du skrev det nog för att skryta bara :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Jag tror jag har spelat 4-5 timmar sträck nu eller nåt, mår illa faktiskt. Det är iallafall ett skitkul spel. Älskar körningen, den känns nästan perfekt. Hela ön är enorm, och uppdragen är härliga. Grafiken är grymt snygg, älskar motion blur. Ljudet är också en av spelets höjdpunkter, motorerna låter klart och brummar härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag tror jag har spelat 4-5 timmar sträck nu eller nåt, mår illa faktiskt. Det är iallafall ett skitkul spel. Älskar körningen, den känns nästan perfekt. Hela ön är enorm, och uppdragen är härliga. Grafiken är grymt snygg, älskar motion blur. Ljudet är också en av spelets höjdpunkter, motorerna låter klart och brummar härligt. Japp. Jag kör med manual växel med bilarna. Vilcken härlig känsla man får när man växlar själv vill testa ratt till detta men pappa använder sin ratt o vår andr aratt funkar ej. Men ganska härligt spel de har lyckats bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Ja det är skönt att växla själv. Jag kör med en Logitech MOMO med paddlar. Mycket skönt att spinna loss på ettan och sedan peta in tvåan för att fortsätta spinna och sedan räta upp bakvagnen på min tunga Jaguar XJ220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Köpte en CC8S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Ja det är skönt att växla själv. Jag kör med en Logitech MOMO med paddlar. Mycket skönt att spinna loss på ettan och sedan peta in tvåan för att fortsätta spinna och sedan räta upp bakvagnen på min tunga Jaguar XJ220 Jag kör med tangentbordet. Känns rätt patetiskt, jag som älskar bilspel. Har dock en joystick som jag kan använda, det ger en lite bättre känsla, och det känns mer rätt att ha en egen kontroll till bilspel. Är sugen på Logitechs überratt, men priset är rätt stört. Får köpa nåt billigare på webhallen eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Saitek R440(med force feedback) rekommenderar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Saitek R440(med force feedback) rekommenderar jag Sån har jag också. Mycket ratt för pengarna, men mjukvaran är rätt dryg och ibland ofungerande. --- Är det någon här som faktiskt har köpt spelet (och kan spela online)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Ja det är skönt att växla själv. Jag kör med en Logitech MOMO med paddlar. Mycket skönt att spinna loss på ettan och sedan peta in tvåan för att fortsätta spinna och sedan räta upp bakvagnen på min tunga Jaguar XJ220 Du kan köpa en ratt med Gas Broms Koppling. Sen så när du måste växla kan du trycka ner kopplingen. Och växla. Nästan som man gör ju riktigt. Min brosa har den. Men vet ej var den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Du kan köpa en ratt med Gas Broms Koppling. Sen så när du måste växla kan du trycka ner kopplingen. Och växla. Nästan som man gör ju riktigt. Min brosa har den. Men vet ej var den är Du snackar om Logitech G25! Ska nog beställa den. -- Nån som har fått motorcykel än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Du snackar om Logitech G25! Ska nog beställa den. -- Nån som har fått motorcykel än? Flera rattar har kopplingspedal, Thrustmaster har en ratt med det. Jag har motorcykel, det är ganska skoj, de axar som fan. Styrningen är iofs rätt sämst med tangentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jag har motorcykel, det är ganska skoj, de axar som fan. Styrningen är iofs rätt sämst med tangentbord. Håller med till 100%!, styrningen på motorcycklarna är skitkonstig med tangentbord. Kommer nog att ta ett tag att lära sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jovars,motorcykel det fixade man ju på betan Men ja,styrningen på tangentbord med motorcykel är fuuuucked up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Har beställt det nu! Kommer om ca 5 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Någon som har ett bra tips för ett bilköp? Jag har ca 500 000 att spendera men vet inte vilken bil jag ska köpa (beslutsångest ) Nu har jag bara en sketen Nissan och en Kawasaki Ninja så en ny bil är nog på plats. Är denna ferrari något att ha?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Har funderat på att köpa det här spelet samt en ratt för maximal känsla. Något tips på en bra ratt? Gärna någon som har force feedback samt växellåda. Men inte allt för högt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Orkar inte leta upp några systemkrav till det här spelet, och Systemrequirementslab fungerar inte för mig. Duger detta? Processor: 1.4ghz Ram: 512mb Grafikkort: ATI Radeon XPRESS 200M Series. 256mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts