Jump to content

Test Drive Unlimited

JSHC
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 567
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Åhhh, testade denna bilen...

4t11yha3nr.jpg

Jaguar XJ220 :ermm:

Vilket ljud, vilken känsla, vilken acceleration! :blink:

0-100 på 3.4 sek

Toppfart 340 km/h

Kostar bara 160 000, men vilken bil :wub:

Blir nog ett köp. Jag testade massa Ferrari, Corvette, mercor och Lamborghinis men fastnade för "Jaggan" :)

Redigerad av Ice Cube
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojojoj vilcket underbart spel :ermm: Tror jag spelade detta i 1timme, Men när får köpa motorcyckel?. Har ej kommit så långt har bara kört ett race och hämtat en tjej. Och rästen av tiden har jag bara åkt runt o blivit tagen av farbror blå :blink:. En sak jag blev besviken på är att när man krockar då blir det inte en enda skråma i bilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojojoj vilcket underbart spel :ermm: Tror jag spelade detta i 1timme, Men när får köpa motorcyckel?. Har ej kommit så långt har bara kört ett race och hämtat en tjej. Och rästen av tiden har jag bara åkt runt o blivit tagen av farbror blå :blink:. En sak jag blev besviken på är att när man krockar då blir det inte en enda skråma i bilen.

Tror att du måste besöka alla bilaffärer innan du får tillgång till mcaffärerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok. Kan man bara öppna rutorna eller kan man öppna dörrar ochså? eller bara rutorna?

När du kör kan du bara veva ner (och upp) rutorna. Och precis som gta_player skrev kan man köpa motorcykel efter man besökt alla bilaffärer, det inkluderar även de klassiska bilaffärerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nepp, för klent grafikkort.

grr det där jävla grafikkortet :blink: aja tack för hjälpen ändå

Edit: kollade på cdon,där stog systemkrav. 256mb gfkort det har jag minst 2x pixelshader,det har jag också.

så är du heeelt säker på att det inte funkar? :ermm:

Redigerad av Juster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska lira lite TDU nu. Men jag ska skaffa en cd key sen som funkar ni fattar vad jag menar :blink: Ska få mamam eller pappa köpa detta spel. Eller så önskar jag detta när jag fyller år. Så man kan lira Online. När man lirar online kan man köra med sina bilar som man har i SP??

Ett tips till er som har köpt detta spel: Använd ej skivan för mkt det kan leda till att ni sliter utt den. Bättre om ni fixar så ni kan spela utan CD skiva i.

Redigerad av Solidsnake
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

grr det där jävla grafikkortet :blink: aja tack för hjälpen ändå

Edit: kollade på cdon,där stog systemkrav. 256mb gfkort det har jag minst 2x pixelshader,det har jag också.

så är du heeelt säker på att det inte funkar? :ermm:

Som jag skrev på förra sidan...

Ur officiella readme-filen.

IV. Supported Video cards

...

Nvidia GeForce 6600

Nvidia GeForce 6800

Nvidia GeForce 7300

Nvidia GeForce 7600

Nvidia GeForce 7800

Nvidia GeForce 7900

Nvidia GeForce 8800

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips till er som har köpt detta spel: Använd ej skivan för mkt det kan leda till att ni sliter utt den. Bättre om ni fixar så ni kan spela utan CD skiva i.

Well,jag hoppas du skämtar,det är ett ONLINE lir..

Alltså,en no cd patch skulle nog fucka upp online läget..

Fast visst,vad vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor