Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) När man går in i bilaffärer så går man ur bilen, men man får inte styra själv Svårt att stänga av högtalarna? Redigerad 4 mars, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Åhhh, testade denna bilen... Jaguar XJ220 Vilket ljud, vilken känsla, vilken acceleration! 0-100 på 3.4 sek Toppfart 340 km/h Kostar bara 160 000, men vilken bil Blir nog ett köp. Jag testade massa Ferrari, Corvette, mercor och Lamborghinis men fastnade för "Jaggan" Redigerad 4 mars, 2007 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Har ett sådant jag, och det flyter på som glidmedel i en mus! Återkommer med dumpar. Ok, här kommer lite semesterbilder från Hawaii... Vadfan gör min julgran där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Vadfan gör min julgran där? Tyckte jag kände igen den OnT: Jag tror jag ska köpa spelet till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Ojojoj vilcket underbart spel Tror jag spelade detta i 1timme, Men när får köpa motorcyckel?. Har ej kommit så långt har bara kört ett race och hämtat en tjej. Och rästen av tiden har jag bara åkt runt o blivit tagen av farbror blå . En sak jag blev besviken på är att när man krockar då blir det inte en enda skråma i bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Ojojoj vilcket underbart spel Tror jag spelade detta i 1timme, Men när får köpa motorcyckel?. Har ej kommit så långt har bara kört ett race och hämtat en tjej. Och rästen av tiden har jag bara åkt runt o blivit tagen av farbror blå . En sak jag blev besviken på är att när man krockar då blir det inte en enda skråma i bilen. Tror att du måste besöka alla bilaffärer innan du får tillgång till mcaffärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Tror att du måste besöka alla bilaffärer innan du får tillgång till mcaffärerna. Ok. Kan man bara öppna rutorna eller kan man öppna dörrar ochså? eller bara rutorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Ok. Kan man bara öppna rutorna eller kan man öppna dörrar ochså? eller bara rutorna? När du kör kan du bara veva ner (och upp) rutorna. Och precis som gta_player skrev kan man köpa motorcykel efter man besökt alla bilaffärer, det inkluderar även de klassiska bilaffärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jävla skit. Precis samma buggar som det var i betan. Bra atari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Jävla skit. Precis samma buggar som det var i betan. Bra atari. Det är mljligtvis inte så att du laddat ner betan? Jag råkade nämligen göra de Redigerad 4 mars, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Tror ni det går att köra på min burk? Processor: Intel 3,0GHz RAM: 512mb Grafikkort: GeForce 5700FX tja det viktigaste kanske.. Tror dock inte att det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Tror ni det går att köra på min burk? Processor: Intel 3,0GHz RAM: 512mb Grafikkort: GeForce 5700FX tja det viktigaste kanske.. Tror dock inte att det funkar Nepp, för klent grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Nepp, för klent grafikkort. grr det där jävla grafikkortet aja tack för hjälpen ändå Edit: kollade på cdon,där stog systemkrav. 256mb gfkort det har jag minst 2x pixelshader,det har jag också. så är du heeelt säker på att det inte funkar? Redigerad 4 mars, 2007 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Ska lira lite TDU nu. Men jag ska skaffa en cd key sen som funkar ni fattar vad jag menar Ska få mamam eller pappa köpa detta spel. Eller så önskar jag detta när jag fyller år. Så man kan lira Online. När man lirar online kan man köra med sina bilar som man har i SP?? Ett tips till er som har köpt detta spel: Använd ej skivan för mkt det kan leda till att ni sliter utt den. Bättre om ni fixar så ni kan spela utan CD skiva i. Redigerad 4 mars, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 grr det där jävla grafikkortet aja tack för hjälpen ändå Edit: kollade på cdon,där stog systemkrav. 256mb gfkort det har jag minst 2x pixelshader,det har jag också. så är du heeelt säker på att det inte funkar? Som jag skrev på förra sidan... Ur officiella readme-filen. IV. Supported Video cards ... Nvidia GeForce 6600 Nvidia GeForce 6800 Nvidia GeForce 7300 Nvidia GeForce 7600 Nvidia GeForce 7800 Nvidia GeForce 7900 Nvidia GeForce 8800 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Det är mljligtvis inte så att du laddat ner betan? Jag råkade nämligen göra de Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Ett tips till er som har köpt detta spel: Använd ej skivan för mkt det kan leda till att ni sliter utt den. Bättre om ni fixar så ni kan spela utan CD skiva i. Skivan är väl inge mer känslig än andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzie Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Fungerar det bättre att använda ratt nu än i betan? När jag använde ratt i betan och svängde så reagerade inte bilen föränn jag typ hade vridit halvägs. Kanske bara jag som hade de problemet? FroceFeedbacken fungerade inte heller Gör den de nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Ett tips till er som har köpt detta spel: Använd ej skivan för mkt det kan leda till att ni sliter utt den. Bättre om ni fixar så ni kan spela utan CD skiva i. Well,jag hoppas du skämtar,det är ett ONLINE lir.. Alltså,en no cd patch skulle nog fucka upp online läget.. Fast visst,vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Ett tips till er som har köpt detta spel: Använd ej skivan för mkt det kan leda till att ni sliter utt den. Bättre om ni fixar så ni kan spela utan CD skiva i. För fan. Vilken planet kommer du ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts