JSHC Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Test Drive Unlimited 2 - Q1 2011 PS3 - XBOX 360 - PC http://data.fuskbugg.se/skalman01/tdu2_screenshot_052810_032.jpg Test Drive Unlimited 2 - Hemsida Test Drive Unlimited 2 - Forum Redigerad 14 augusti, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ska nog skaf*a det till ps2:an när det kommer, har följt detta spel i utvecklingen i närmare 2 år nu så det ska bli najs att testa. coola bilar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ska nog skaf*a det till ps2:an när det kommer, har följt detta spel i utvecklingen i närmare 2 år nu så det ska bli najs att testa. coola bilar och sånt. Ska det komma till PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ska det komma till PS2? Det finns redan till Xbox 360 men det släpps till PC, PS2 och PSP den 13 februari i USA och den 16 februari i Europa. (Måste även gälla Xbox eller??) Själv längtar jag som f*n på detta spelet. Det verkar riktigt bra med snygga bilar/motorcycklar och ett mycket bra ljud. Mer info finns på hemsidan som JSHC länkade till. Men klicka här för att komma till gamespots info om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Spelet är till XBOX360, PC, PS2 och PSP. Inte XBOX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Är detta bara ett online spel? eller finns det singel player också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Är detta bara ett online spel? eller finns det singel player också? Finns båda, men spelet klassas som ett MMORG tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Glöm det Redigerad 26 januari, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) De planerar att släppa beta-nycklarna midnatt (GMT) Nycklar släppta! www.fileplanet.com http://www.fileplanet.com/betas/tdu_signup.aspx Redigerad 27 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Laddar ner betan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Laddar ner betan nu Jag å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Får error när jag ska registrera mig. satana. Var tvungen att logga in först ^^ Laddar ner betan nu Redigerad 27 januari, 2007 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Okej..visst skit i min tråd ni bara! --- Förövrigt verkar spelet heeelschysst! (både jag och brorsan ska köpa det till pc) Just ja,till vilken platform släpps openbeta? Redigerad 27 januari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Okej..visst skit i min tråd ni bara! Sökte faktiskt på Test Drive Unlimited utan att hitta något så jag trodde inte det fanns någon tråd, srry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Här finns den klik mi nåt. Men det är väl okej,vi kan väl använda den här tråden istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Är det någon som har testat betan än?? Hur verkar spelet, är det lika bra som man förväntar sig? Lägger upp en film medans jag väntar på svar Klicka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Är det någon som har testat betan än?? Hur verkar spelet, är det lika bra som man förväntar sig? Lägger upp en film medans jag väntar på svar Klicka här Jag har spelat, tycker det är helt okej, även fast min dator är lite gammel så det laggar lite. Lägger upp lite screens senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Har lirat ett tag nu. Råkade stänga av det och när jag startade det igen så gick allt åt helvete, blinkande träd och 2fps. YAY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Jag har spelat, tycker det är helt okej, även fast min dator är lite gammel så det laggar lite. Lägger upp lite screens senare. Gött med screens Men om jag har förstått det rätt ska jag bara fylla i mina uppgifter för att kunna ladda ner betan eller måste jag göra något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Det blir fen att köpa detta spel. Värkar skit kul, och riktigt goa motor ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts