eminem33 Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 När jag ska ta upp gta.img under models så kommer de upp ett fel medelande och på de står de "unable to find DIR file" så står de inte på vc. och jag kan inte ta bort skrivskyddet häller för de kryssar i sig själv jag har min san andreas på D och inte på C kan de va drf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 När jag ska ta upp gta.img under models så kommer de upp ett fel medelande och på de står de "unable to find DIR file" så står de inte på vc. och jag kan inte ta bort skrivskyddet häller för de kryssar i sig själv jag har min san andreas på D och inte på C kan de va drf? Jag vet inte vad de är för fel, men kan tillägga att de är inte felet att du har det i D.. för de går helt perfekt för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Har du IMG-tool 2.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Har du IMG-tool 2.0? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 ja Vet du hur man gör då? Man ska öppna IMG-filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts