GiZmo Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Under de senaste dagarna har numret 95 kommit upp överallt. På plakat, i tidningar, reklam på internet och posters lite överallt. Har sökt lite på internet men hittar ingen förklaring. Nån som vet något om 95? Eller har ni några spekulationer om vad det kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Har inte sett det innan. Idag på dagens Metro såg jag det för första gången. Kanske som "Gabbo" i The Simpsons... Redigerad 26 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Har jag inte märkt, måste ses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Humm.. kanske inte kommit upp i hela landet, finns överallt i kristianstad och i dom flesta städer iaf Redigerad 26 januari, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Humm.. kanske inte kommit upp i hela landet, finns överallt i kristianstad och i dom flesta städer iaf Är du från Kristinanstad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Är du från Kristinanstad? Norr om kristianstad,. Har praktik i kristianstad dock Redigerad 16 april, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Dom sitter över hela centrala västerås... jävligt irriterande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Har aldrig lagt märke till fenomen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Vet inget om 95. ska kolla in lite Ända som jag vet om 95 är att det är en siffra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 SJ? http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmed...p?version=96455 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Vi har det här i stan, och jag bor i Kristinehamn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Inte sett något, kanske inte är något här, eller också är det för att jag inte är på stan sådär jätteofta (västervik) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jag har inte heller sett något. Men jag bor i en liten stad utan tåg så det är nog inte så konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 SJ? http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmed...p?version=96455 Aaaah.. thanks Nu är dock frågan, vad menar SJ med 95? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Aaaah.. thanks Nu är dock frågan, vad menar SJ med 95? Ah, det är ju lätt att räkna ut! De höjer priset med 95:- samtidigt som de sänker vårt humör med 95%! 2 flugor i en smäll skulle man kunna säga. De är minsann effektiva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Kan ju också vara att dem ger bort 95 gratisbiljetter. Och gör 95% av sveriges befolkning rasande över att just dem inte fick någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Kan ju också vara att dem ger bort 95 gratisbiljetter. Och gör 95% av sveriges befolkning rasande över att just dem inte fick någon. Nej, nej, nej! SJ drivs av Stockholmare, och de är som svarta hål, de suger i sig allt som de får tag i men lämmnar inte ifrån sig nått. Gratis biljetter är således otänkbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Kanske har de inte haft en enda nöjd kund sen -95 och vill fira det? ....12-årsjubileum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Kanske har de inte haft en enda nöjd kund sen -95 och vill fira det? ....12-årsjubileum Haha, bäst! Möjliga anledningar: De ska sparka 95 anställda. De ska bygga på 95 mil järnväg. De har förlorat 95(0000) kr. De har 95 anställda. De gillar siffran 95. Redigerad 26 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Kanske bara någon som har överdrivet med pengar och tänkte, "fan jag köper upp en massa reklamplats i tidningar, på bussar och i tunnelbanan, så skriver jag något som kommer få hela sverige att stanna upp och tänka, vad betyder det där? 95...det tar jag, jag vet inte vad som menas med det och ingen annan kommer heller att veta vad som menas med det". Kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts