eminem33 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag klickar på egenskaper på min SA mapp o krysar ur skrivskyddat och sen på värkställ o sen på ok! men sen så går ja in på egenskaper igen så e de fortfarande i kryssat WTF?? vf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Rätt tråd, hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag klickar på egenskaper på min SA mapp o krysar ur skrivskyddat och sen på värkställ o sen på ok! men sen så går ja in på egenskaper igen så e de fortfarande i kryssat WTF?? vf? de där e väll inte rätt tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 de där e väll inte rätt tråd Jo, eftersom det är dator-allmänt och inte SA-specifikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts