P-C Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Men mer ovanligt för mig ...man kan ju ha kul utan sprit också...de e tamefan bevisat Tydligen inte eftersom du knappt lämnar datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Inte så ovanligt med 15-åringar som dricker öl. Är han femton!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) Är han femton!? Tro de eller ej ...jag e mer mogen i rl..dock men p-c då.. nu har jag varigt borta från darton jätte mycket!! ...och jag va ute och frös skinkorna av mig OCH jag hade!..tråkig Redigerad 25 januari, 2007 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Skaffa nya polare, ett liv, och en tjej Och lämna datorn nästan totalt. Det gjorde jag, och nu klagar föräldrarna på istället när jag nästan aldrig är hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) men p-c då.. nu har jag varigt borta från darton jätte mycket!! ...och jag va ute och frös skinkorna av mig OCH jag hade!..tråkig Träffa dina emokompisar då så kan ni blanda blod eller äta fladdermushuvuden eller vadfan emos gör tillsammans. Börja röka, då är man ute ganska mycket. I_lol: Wördet. Redigerad 25 januari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Skaffa nya polare, ett liv, och en tjej Och lämna datorn nästan totalt. Det gjorde jag, och nu klagar föräldrarna på istället när jag nästan aldrig är hemma. Då måste man ju fuska på LastFM :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 och nu klagar föräldrarna på istället när jag nästan aldrig är hemma. En sån period hade jag en gång också Just nu har jag en "vara-hemma" period. Dock kommer det bli annorlunda när snön försvinner igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Skaffa nya polare, ett liv, och en tjej Och lämna datorn nästan totalt. Det gjorde jag, och nu klagar föräldrarna på istället när jag nästan aldrig är hemma. JAg har polare, jag har ett liv, jag har...snart en tjej jag är ganska nöjd med mitt liv..de enda lilla problemet är att alla mina vänner bor typ en timmas resa härifrån mins så jag kan inte bara åka dit P-Se @ jag e inte emo och jag tror du har blandat ihop emo med goth nu...umm dessutom så har jag inga emokompisar och röka är de mäst onödiga man kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 och röka är de mäst onödiga man kan göra Precis som att sätta en smiley efter varje mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Öl? I den åldern? Ja, men hur gammal är han då? 9 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Precis som att sätta en smiley efter varje mening. DAmn...de tänkte jag inte på ..dumma msn göra en van Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) de enda lilla problemet är att alla mina vänner bor typ en timmas resa härifrån mins så jag kan inte bara åka dit Gå över till mig då, över Estunavägen, upp bakom Volvo, sen Sandgatan 17a, 2 trappor (japp, seriöst!) Redigerad 26 januari, 2007 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Gå över till mig då, över Estunavägen, upp bakom Volvo, sen Sandgatan 17a, 2 trappor (japp, seriöst!) Så kan ni LANa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Gå över till mig då, över Estunavägen, upp bakom Volvo, sen Sandgatan 17a, 2 trappor (japp, seriöst!) Haha ..de är ganska nära mig faktist JAG KOMMER PÅ SÖNDAG! MOHAHAHA ----ska bort nu under helgen och där finns de ingen dator!! Så kan ni LANa ja..eller nått waaaaay to bögigare! Redigerad 26 januari, 2007 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Njut av vädret: Sladda runt med bilen/moppen/cykeln! Jag och några lumparpolare sladdade runt bland militärlastbilarna med vår plutons skabbiga Volkswagen Transporters. BUSKUL, trots att vi aldrig körde fortare än 30 km/h! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts