Curly Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 EDIT: Inte? Nej, det vet jag. Men jämför min och Gemage post så tror jag nu att du förstår min bättre. Såg det i efterhand att det var ett eller två och kanske flera slarvfel men det är lite muppigt och editera nu när du har sagt så. Men han är ju i en egen liga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Det heter mula. Inte här Mula är norska för, ni vet, *vissel* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Inte här Mula är norska för, ni vet, *vissel* Det känns som att "pula" är slang för det ordet om något. Redigerad 23 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Mula är en åsnekusin ffs. -- T: Spring/jogga/gå 10 km. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 "SAMMLA IHOP ER I ETT GÄNG, Å `SUP O RULLA RUNT" En låt av eddie meduza! Är mitt goda råd iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Bege sig till en friend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 de känns som jag ska dö vilken secund som helst (tröttare en man kan va) Kan inte alla här bara sluta med "jag-är-så-trött-för-jag-har-varit-uppe-i-15-timmar"- repliken? alla här vet att du inte kan skriva svenska rätt. Jag säger inte att jag är bra på svenska för det är jag inte alls, men bättre än så kan jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ JAG VET Ut och lek WoW ffs Nej skämt åsido Ta moppe/cykel/bil/whateva och bara åk iväg nånstans. Ta med dig nån tidning eller nått och typ åk ut i skogen eller liknande och sätt dig och läs, Otroligt lugnande och skönt. Eller gör som P-C sa Redigerad 23 januari, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Vad man kan göra ute själv? Well, om man inte har några kompisar kan du väl bara ställa dig vid någon bro och lyssna på musik och titta ut över vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ta en tur antingen till fots eller med cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Om du inte kommer på vad du kan göra utomhus utan datorn är det kanske dags att du låterbli burken ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 ---- Gå en promenad. Det är det enda jag brukar gör automhus. Myspysigt värre. Hmm ...Ja det är übermüsigt Ska göra det när det inte är 25 minus här mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Nej, men det är ändå kul. Man kan även baa sticka iväg till någon mack och tjacka in en hamburgare och slänga ut sin dricka på kompisen som åker iväg med mopeden Det där känner vi igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 ..slicka på en lyktstolpe måste väl vara något av det roligare man kan göra nu när graderna går under nollstrecket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ja. det var ju meningen att det skulle vara minus så tungan fastnar... var ju det vadet gick ut på.. hur länge han skulle sitta fast. skrev i en tidigare post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ja. det var ju meningen att det skulle vara minus så tungan fastnar... var ju det vadet gick ut på.. hur länge han skulle sitta fast. skrev i en tidigare post Läste aldrig ditt inlägg, men hey! Bra att vi delar något iaf. Nej du Gemage, be dina föräldrar att köra upp nått i köttgrottan när dom ber dig gå ut. Alternativt kontra med att dom ska gå ut själva istället för att tvinga dig frysa kuken av dig för dom bara är dåliga föräldrar som uppfostrat dig fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Ta en tur antingen till fots eller med cykel Varför är jag inte förvånad att du nämner cykel? Det där känner vi igen Han får skylla sig själv, jag gav honom faktist en varning Redigerad 24 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Varför är jag inte förvånad att du nämner cykel? För cykla är det bästa som finns (att göra ute), förutom att bada då. Bara du har en backe och en brygga i slutet av den så har du en fin kombination av båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Ursh..vilket uselt trådnamn Men arnars skulle de kunna blivigt en...umm..."givande" tråd Idag har jag då varigt ute i mer en 2,5 timmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Ursh..vilket uselt trådnamn Men arnars skulle de kunna blivigt en...umm..."givande" tråd Idag har jag då varigt ute i mer en 2,5 timmar! Skolrasterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts