Nik. Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Nu har jag suttigt väldigt mycket vid darton dom senaste veckorna och föreldrarna klagar..."UT MED DIG! >:@@" min fantasi is the sämst så...vad kan man göra ute? de enda jag kommer på är att vara med polarna men dom e alltigt upptagna Hjäälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ute+ensam? Det är inte så roligt precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ute+ensam? Det är inte så roligt precis Tack du har varigt till stor hjälp nu kan jag ju fortsätt att sitta och ruttna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Åk pulka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Tack du har varigt till stor hjälp nu kan jag ju fortsätt att sitta och ruttna här Man kan ju golfa en sport där kan man koppla av att vara själv på, men det är vinter nu ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Slå upp ett tält och sitt där med datorn istället. MaN KaN jU InTe LäMnA DaToRn ElLeR FöR dÅ äR MaN Ju KoNsTiG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Nu har jag suttigt väldigt mycket vid darton dom senaste veckorna och föreldrarna klagar..."UT MED DIG! >:@@" min fantasi is the sämst så...vad kan man göra ute? de enda jag kommer på är att vara med polarna men dom e alltigt upptagna Hjäälp!! Din svenska är, krasst sagt, riktigt dålig. Jag är ledsen alltså men det var inte lätt och förstå din trådtitel. Vad är det för något fel på "Vad kan man hitta på ute?" med underrubrik "när man är ensam?"? Jaja. Vad du kan göra ute.. nu i snötider kan du bygga något av snö, drog igång ett projekt att jag skulle bygga, bokstavligt talat en snögubbe men nu när överkroppen är färdig och köldgrader hela tiden orkar jag inte fortsätta. Snögrottor eller en klassiker, häll köttfärs i en plasthandske och släng in i frysen ett dygn. Stick upp den ur snön sedan på något folktrik ställe och göm dig och se reaktionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Din svenska är, krasst sagt, riktigt dålig. Jag är ledsen alltså men det var inte lätt och förstå din trådtitel. Vad är det för något fel på "Vad kan man hitta på ute?" med underrubrik "när man är ensam?"? Jaja. Vad du kan göra ute.. nu i snötider kan du bygga något av snö, drog igång ett projekt att jag skulle bygga, bokstavligt talat en snögubbe men nu när överkroppen är färdig och köldgrader hela tiden orkar jag inte fortsätta. Snögrottor eller en klassiker, häll köttfärs i en plasthandske och släng in i frysen ett dygn. Stick upp den ur snön sedan på något folktrik ställe och göm dig och se reaktionerna. igenkligen så är den inte så här dålig men asså....idag...de känns som jag ska dö vilken secund som helst (tröttare en man kan va) Men jaww jag har funderat på de där att bygga nått i snö.... ZcruweN @ NeJ De klArT maN kAnjU IntE VaRaUtanDarton meR eN nåN seCunD ..ska ta med den ut till min...snartbyggda snögrotta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 igenkligen så är den inte så här dålig men asså....idag...de känns som jag ska dö vilken secund som helst (tröttare en man kan va) Men jaww jag har funderat på de där att bygga nått i snö.... ZcruweN @ NeJ De klArT maN kAnjU IntE VaRaUtanDarton meR eN nåN seCunD ..ska ta med den ut till min...snartbyggda snögrotta!! Jag är också enormt trött, men det är inte speciellt jobbig att skriva proper svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Gå en sväng med hunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag är också enormt trött, men det är inte speciellt jobbig att skriva proper svenska. Du var ju knappast någon mästare. Var tvungen att gnyla lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Gå en sväng med hunden. Och om man inte har någon? Gemage: var kreativ, gör någonting du inte gjort förrut. Du behöver inte vara ute just men att låta ögonen vila från skärmen kan du gott och väl göra. » Länk. EDIT: Du var ju knappast någon mästare. Var tvungen att gnyla lite. Inte? Nej, det vet jag. Men jämför min och Gemage post så tror jag nu att du förstår min bättre. Såg det i efterhand att det var ett eller två och kanske flera slarvfel men det är lite muppigt och editera nu när du har sagt så. Redigerad 23 januari, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Din svenska är, krasst sagt, riktigt dålig. Jag är ledsen alltså men det var inte lätt och förstå din trådtitel. Vad är det för något fel på "Vad kan man hitta på ute?" med underrubrik "när man är ensam?"? Hans svenska är väl nog inte så farlig, dock hans stavning samt meningnsbyggnad är något som bör tränas, samt blablabla. Ajja, jag ska inte klaga mer. Det roligaste jag någonsin har gjort utomhus var nog att sparka på lyktstolpar, spraya hus, kasta sten, stapla kundvagnar eller liknande saker. Dock är det inte så smart att göra dessa aktiviteter på dagen, då'wå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Gå ut och snöpula någon tjej. (Alla vet vad pula egentligen betyder, va? http://www.domsforums.net/images/smilies/lazer2.gif) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Det roligaste jag någonsin har gjort utomhus var nog att sparka på lyktstolpar, spraya hus, kasta sten, stapla kundvagnar eller liknande saker. Måste man förstöra och vandalisera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 SamuelsZån den där länken va mumma dax att stänga av darton Dax att ta fram kokboken!! ...ska ju endå försöka bli kock så varför inte Archemra @ kan jag låna din hund då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 igenkligen så är den inte så här dålig men asså....idag...de känns som jag ska dö vilken secund som helst (tröttare en man kan va) Antingen så har du "jag är jättetrött" som super-uselt argument, eller så är du verkligen det, och isåfall råder jag dig att lägga dig tidigare om kvällarna. Jag skulle kunna göra en hyffsat lång lista över alla gånger du har sagt att du är trött när en diskussion har varit på väg. Sov mer! Gå ut och snöpula någon tjej. (Alla vet vad pula egentligen betyder, va? http://www.domsforums.net/images/smilies/lazer2.gif) Det heter mula. ---- Gå en promenad. Det är det enda jag brukar gör automhus. Myspysigt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Gå en promenad. Det är det enda jag brukar gör automhus. Myspysigt värre. Och speciellt nu när det är snö. Gjorde det igår bl.a. Mmm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Måste man förstöra och vandalisera? Nej, men det är ändå kul. Man kan även baa sticka iväg till någon mack och tjacka in en hamburgare och slänga ut sin dricka på kompisen som åker iväg med mopeden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Slicka på en lyktstople och se om tungan fastnar. Ifall det lyckas lär du inte stå ensam specielt länge.... gör det till en sport.... lämna mobilen hemma och slicka på en stolpe placerad där du vet att det inte går många människor..... så kan vi ha en vadslagning här hur länge du får stå där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts