Jump to content

Hur stor har du?

Dee
 Share

Recommended Posts

Ehem.. >_<

Får man fråga vad det är/var för skoj? Att googla på "magic" gick ju inget vidare.. :)

Hur kan du inte veta vad magic är!?

Du är trevlig kebab men jag måste skratta lite hånfullt åt dig:

*harkel* Muhahahahaha! :D;)

Så, jo det är ett kortspel som var väldigt inne för ett par år sedan. Lite av ett fantasy spel, som nästan alla spelade. Det bästa kortet man kunde ha var "Black lotus" som då kostade runt 2 tusen. Man hade land som la ut, ett land per runda. Och sedan la man ut monster och liknande. ett monster kostade kanske 3 land för att lägga ut. Sen atackerade man mot ståndaren med det.

här ser de ut!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg
~19cm.

Nej men jag samlar inte på något, damm möjligtvis

Mihihi! :D

Hur kan du inte veta vad magic är!?

Du är trevlig kebab men jag måste skratta lite hånfullt åt dig:

*harkel* Muhahahahaha! :(:P

Så, jo det är ett kortspel som var väldigt inne för ett par år sedan. Lite av ett fantasy spel, som nästan alla spelade. Det bästa kortet man kunde ha var "Black lotus" som då kostade runt 2 tusen. Man hade land som la ut, ett land per runda. Och sedan la man ut monster och liknande. ett monster kostade kanske 3 land för att lägga ut. Sen atackerade man mot ståndaren med det.

här ser de ut!

Magic The Gathering. Klassiskt kortspel.

Nördhetsfaktor: 9.

I den eminenta spelserien Fallout (nördhetsfaktor:5½) fanns parodin Tragic the Garnering.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samlar och samlar...men har en jävligt tjock hög med gamla pingisgummin.

60st*300kr= :unsure:

Vad spelar du för pingpong egentligen? dancing_817245_0.gif

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/nibdli84zk.gif

? >_<

---

Nej, nu ska jag sluta försöka vara rolig, och istället lägga fram en seriös fråga: vad är ett pingisgummi?

Eller, wtf? 18 lök?? ;)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina nuvarande samlingar är små alkoholflaskor (med riktigt innehåll), modellbilar och modellastbilar.

Har samlat på the sims-spelen, nyckelgrejjer, leksakssoldater, lego och kapsyler. Inget är slängt. :D

Samlade jag oxå på när jag var fjortis. :D:(

Men de finns idag i föräldrarnas kök, ngt diskret högst upp på skåpen (fast flaskorna är tomma då förståss) Men snygga är dem (och goda var dem :rolleyes: )! Älskar Blå katten -flaskorna , har 3 såna i olika färger.

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Underligt hur full man kunde bli på sånna.

Hade en salig samlig med miniflaskor jag med, som jag sklle spara tills min 18-årsdag. Kan ju säga att den samlingen sakta men säkert blev mindre för var dag som gick när man var runt 14-15. Det var ju jättebra att smuggla med sig när man skulle ut i samhället och spela cool.

T: Har samlat på udda ölflaskor. Slutade dock med det, då varenda jävla öl som är udda smakar minst lika udda. Mestadels smakade röv helt enkelt, så jag slutade samla på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor