guardian Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hade en dålig vana av att lägga alla tomma snusdosor i en låda brevid datorn, hade ett rejält gäng, men slängde dem för en vecka sedan då det såg mobbat ut att ha dem. och en vana att ställa alla tomma aluminium burkar på datorhyllan. står ganska många där med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jag samlar warez. Nej, men, jag har ingen direkt samling, förutom det att jag köper saker som har någon anknytning till Cannabis. Det var min mor som fick mig att börja då hon köpte mig ett svettband med en planta insydd. Tyvärr så blev den stulen en tid senare och nu har jag inte den kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Det enda jag har samlat på är väl Pog. Han ca 6000 stycken uppe på vinden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Snusdosor och batterier har blivit ganska ofrivilliga sammlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Har tänkt att börja samla på snusdosor. Innan samlade jag på Pokémon och hockeybilder. Men slutade väl när jag gick i 3:an - 4:an nån gång. Hade riktigt mycket hockeybilder, en bit över 2000. Har kvar alla än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Registreringar på flygplan, har inte så många ännu då planespotting är något jag bara sysslat med ett par månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Heh "sammlar" på Redbull burkar. Har väl ca 30-40st som står Fint uppställda på min hylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Snusdosor OMFG höll nästan på att glömma det, thx m8. Typ 35 snusdosor eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 För att låta er alla ta del av mitt liv in i minsta detalj, så får jag väl öppna mig lite. Har samlat på många saker i mitt liv. Kapsyler (slängt) Kinderäggleksaker (slängt) Hockeybilder (vinden) Pogs (vinden) Frimärken (vinden) Fruxopåsar och annat fruxo (slängt påsarna, men har klockor, badlakan, porslin och annat som är kvar) Modellflygplan (vinden/slängt. Mycket trasig skit) Lego (vinden) Småbilar (vinden) Prydnadsbilar (övertagen av mor/far i finrummet i glasskåp) Pinnar/kottar/skogsbråte (tillbaka till skogen) Sniglar (döda) Den enda "samligen" jag har nu är Hard Rock café saker (tröjor mest) som jag inte samlar på, men försöker få tag på olika. Ingen fejkskit som står saker på men inte är därifrån. Sitter på; Sthlm Oslo Bankok Hollywood San Francisco London Sen har jag ett ölglas från Hollywood och glasunderlägg från S.F.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 För att låta er alla ta del av mitt liv in i minsta detalj, så får jag väl öppna mig lite. Sniglar (döda) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Sen har jag ett ölglas från Hollywood och glasunderlägg från S.F.. Aha, nu fick du en att minnas. Har ett tiotal glassunderlägg från olika skidorter i alperna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Det var underhållande. Fyllde en 10liters hink med vanliga skogssniglar efter en regnig dag. Slängde ner alla i badkaret här hemma. Det roliga kom när jag bjöd över en kompis för att kolla på spektaklet. Någolunda idiotisk idé fick vi, och ja. Vad är det roligaste man kan göra med en snigel? Krossa skalet såklart, elak som jag är. Vi trampade ihjäl alla, och slängde dom tillbaka i hinken och ut i skogen. Kortaste och roligaste samlingen jag har haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Hockeybilder samlade jag med på, målvakterna. Ingen som samlade/spelade magic? Redigerad 24 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Ingen som samlade/spelade magic? På det glada Sjuttiotalet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) På det glada Sjuttiotalet? Eh, nej lille vän. På det färgstarka nittiotalet. Redigerad 24 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Eh, nej lille vän. På det färgstarka nittiotalet. Ehem.. Får man fråga vad det är/var för skoj? Att googla på "magic" gick ju inget vidare.. Redigerad 24 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 ~19cm. Nej men jag samlar inte på något, damm möjligtvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Ingen som samlade/spelade magic? Jag hittade alla mina Magic kort igår Spelade det ganska ofta med polarna -- Har samlat på allt från Hockey kort till kapsyler genom åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hockeybilder samlade jag med på, målvakterna. Ingen som samlade/spelade magic?Hähä, det hade jag fortfarande samlat på om det var så att det inte finns någon att spela med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Just nu sammlar jag kraft för att orka med skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts