RavenE Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Registrerings nummer Har ca 100 bilder på Registreringsnummer hitills. Är det några speciella skyltar då? Typ skyltar som bildar ord eller liknande? Lägg upp några så får vi se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Haha det första jag tänkte på när jag läste rubriken var en kukmätar tävling Haha jag tror det var det som var meningen 2104 --- Kom på att jag av någon slags ovana sparar alla tomma roll-on's. Började med det för något år sedan, har verkligen ingen aning om varför. Har säkert en 15-20 stycken.. ( ) Redigerad 23 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Haha jag tror det var det som var meningen --- Kom på att jag av någon slags ovana sparar alla tomma roll-on's. Har säkert en 10-20 stycken.. ( ) haha okej kebab han menar ju 2,104 Redigerad 23 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Kom på att jag av någon slags ovana sparar alla tomma roll-on's. Började med det för något år sedan, har verkligen ingen aning om varför. Har säkert en 15-20 stycken.. ( ) Det gör jag också, men det är inte så att jag samlar på dem.. Eller vad fan, det gör jag ju. Kanske för att skryta om vilken man har/använder när någon är hemma hos en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Det gör jag också, men det är inte så att jag samlar på dem.. Eller vad fan, det gör jag ju. Kanske för att skryta om vilken man har/använder när någon är hemma hos en. Haha. Fast jag vet inte om det är så imponerande att ha 20 stycken Nivéa for men på garderobsgolvet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Det enda som jag riktigt samlade på när jag var liten var hockeykort. Hade nog alla gånger runt 1000 st, endel snattade, endel tillbytta och... dom flesta tiggda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Samlade på kapsyler jag med när jag var runt 7-8 år. Hade typ 200-300 st innan mamma slängde dom. Blev riktigt pissed off på henne . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag trodde att det här var en kukmätar tråd. Jag kanske misstolkade titeln. Ehhh... Jag brukade samla på Kinder leksaker. Hade ca. 200st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Står några pantflaskor på mitt skrivbord. Så.. jag kan la säga att jag samlar på pantflaskor. Har 7st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Det enda jag samlat är hockeykort, pogs & frimärken. Men det var läääänge sen. Kvart över Big Bang ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Det enda jag samlat är hockeykort, pogs & frimärken. Men det var läääänge sen. Kvart över Big Bang ungefär. Pogs var väl runt -96 nån gång? Var inte du ganska gammal då? Redigerad 23 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Pogs var väl runt -96 nån gång? Var inte du ganska gammal då? Vet hut slyngel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Är det några speciella skyltar då? Typ skyltar som bildar ord eller liknande? Lägg upp några så får vi se. Nä Jag samlar bara på skojj utan att det blir något. Men jag har faktiskt en rätt kul...ni som ser Simpsons kommer att gilla den här . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag trodde att det här var en kukmätar tråd. Jag kanske misstolkade titeln. Ehhh... Det är en kukmätartråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Min penis är såhär -----------------------------------------------------------------------------------------> lång. BTW kom på en udda sak jag samlar på Pussar ftw Likaså tomma ölburkar och spritflaskor efter fester, står ca 4 vodka flaskor och typ 2 plattor tomma ölburkar här inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Min penis är såhär -----------------------------------------------------------------------------------------> lång. BTW kom på en udda sak jag samlar på Pussar ftw Likaså tomma ölburkar och spritflaskor efter fester, står ca 4 vodka flaskor och typ 2 plattor tomma ölburkar här inne Dvs. ganska kort om det är i eregerat tillstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Min penis är såhär -----------------------------------------------------------------------------------------> lång. BTW kom på en udda sak jag samlar på Pussar ftw Likaså tomma ölburkar och spritflaskor efter fester, står ca 4 vodka flaskor och typ 2 plattor tomma ölburkar här inne Med cirka fyra, menar du att det kan vara 3 och en halv då eller? Förresten, riktigt stor samling. Har aldrig samlat på något, eller fotbollar kanske. Har en 40 stycken liggande säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Med cirka fyra, menar du att det kan vara 3 och en halv då eller? Förresten, riktigt stor samling. Nej men alltså, det står 4 st här och några fler nån annanstans i rummet som jag inte orkat leta upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) "Sammlar" på Nintendo 8-bit. Har en komplett konsoll med orginalkartong i perfekt skick, Bergsala versionen. Samt Zelda inplastat (köpt för 1490:-) super mario 1 & 3 med kartong i nyckick och en perekt kartong till Ikkari warriors. (saknar själva spelet ) Ska försöka få tag på Super mario 2 med artong i perfekt skick. Redigerad 24 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jag har en relativt smaskig samling Metallicagrejer - turnéprogram, vinyler, cds/cdm och gamla affischer. Töntigt nog kan det avslöjas att jag gillar att bläddra bland vinylerna och le fånigt åt omslagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts