Jump to content

Hur stor har du?

Dee
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Haha det första jag tänkte på när jag läste rubriken var en kukmätar tävling

Haha jag tror det var det som var meningen

2104 :lol:

:ermm:

---

Kom på att jag av någon slags ovana sparar alla tomma roll-on's. Började med det för något år sedan, har verkligen ingen aning om varför. Har säkert en 15-20 stycken.. ( :P )

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på att jag av någon slags ovana sparar alla tomma roll-on's. Började med det för något år sedan, har verkligen ingen aning om varför. Har säkert en 15-20 stycken.. ( :ermm: )

Det gör jag också, men det är inte så att jag samlar på dem.. Eller vad fan, det gör jag ju.

Kanske för att skryta om vilken man har/använder när någon är hemma hos en. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min penis är såhär -----------------------------------------------------------------------------------------> lång.

BTW kom på en udda sak jag samlar på :P

Pussar ftw :D

Likaså tomma ölburkar och spritflaskor efter fester, står ca 4 vodka flaskor och typ 2 plattor tomma ölburkar här inne :D

Dvs. ganska kort om det är i eregerat tillstånd.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min penis är såhär -----------------------------------------------------------------------------------------> lång.

BTW kom på en udda sak jag samlar på :P

Pussar ftw :D

Likaså tomma ölburkar och spritflaskor efter fester, står ca 4 vodka flaskor och typ 2 plattor tomma ölburkar här inne :D

Med cirka fyra, menar du att det kan vara 3 och en halv då eller? Förresten, riktigt stor samling.

Har aldrig samlat på något, eller fotbollar kanske. Har en 40 stycken liggande säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Sammlar" på Nintendo 8-bit.

Har en komplett konsoll med orginalkartong i perfekt skick, Bergsala versionen. :D

Samt Zelda inplastat (köpt för 1490:-) super mario 1 & 3 med kartong i nyckick och en perekt kartong till Ikkari warriors. (saknar själva spelet :D ) Ska försöka få tag på Super mario 2 med artong i perfekt skick.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor