Dee Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) ...samling alltså. Samlar du på något särskillt? Visa gärna era samlingar här! Själv samlar jag på kapsyler! har 122 olika kapsyler än så länge... (Har tyvärr ingen egen bild på min samling ännu) Redigerad 23 januari, 2007 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Samlade på kapsyler då jag var liten, hade en hel Ica-kasse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Humm.. vad hände med mina kapsyler? Tror jag har 1000+ liggandes i nån påse nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Haha shit där fick du mig :D Samlade på burk kapsyler (om ni vet vad jag menar? dom som man öppnar läsk and shit like that med) Hade över 1000 såna när jag var mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ah walla noobs. Jag hade 2 stora svarta sopsäckar med kapsyler. Kusinen fick dock dom till något skolprojekt. e-penis så här stor |___________________________________________________________| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Haha shit där fick du mig Samlade på burk kapsyler (om ni vet vad jag menar? dom som man öppnar läsk and shit like that med) Hade över 1000 såna när jag var mindre 1000 kapsyler av olika märken?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag samlade på kapsyler, hade över 6000st. Slängde dom för något år sedan, tyckte bara dom var jobbiga att råka trampa på hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Försökte sammla frimärken...men de va massa gubbgöra så de blev bara 3 frimärken JAG HAR TYP 65 vänner slå den du!! EDIT: så svårt de ska va att skriva rätt.. Redigerad 23 januari, 2007 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Runt 20cm.. ..och inga samlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Mäh, jag som skulle komma och flasha med min 2200-samling med kapsyler. När jag var liten samlade jag på vykort som hade kyrkor på dem. Har fortfarande kvar dem nånstans, hade rätt många minns jag. Kommer även ihåg mina barndomsdagar när jag och en kompis samlade på oss allt skrot vi kunde hitta. Vi skulle bygga en robot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Jag samlade på kapsyler å kramdjur förr Redigerad 23 januari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Haha det första jag tänkte på när jag läste rubriken var en kukmätar tävling Jag har väl haft runt 1000 spelkulor, närmast jag kmr en samling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 En väl bevarad hemlighet... Pengar är det ända jag sammlar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Har börjat samla på tändare, har kanske ett tiotal nu från bl.a. Mayerhofen, Åre, Livignio och Skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Samlar på pringlesburkar och har runt 25 st. Står vackert där uppe i hyllan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Sammlar på kapsyler. Har gjort det sen jag var cirka sju år, och tänker väl göra det I 30-40 framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Samlar på pringlesburkar och har runt 25 st. Står vackert där uppe i hyllan jag slängde 120st i fredags... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Registrerings nummer Har ca 100 bilder på Registreringsnummer hitills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Samlade på godispapper, hade 3 lådor fulla förut, dock blev det så skitigt så jag tömde allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 2104 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts