SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Bästa namnet hittills www.gtahunter.comGTAunder? Ne. Jag gillar GTAnytt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Bästa namnet hittills www.gtahunter.com Usch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 GTAunder? Ne. Jag gillar GTAnytt faktiskt. why not.. de är både sexigt o nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 why not.. de är både sexigt o nytt Själv tycker jag www.GtaUnter.com låter mer banbrytande, isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Bästa namnet hittills www.gtaUnter.com Isåfall ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Sidan stiger fram med stormsteg. Söker nu efter betatestare som vill vara med och testa hemsidan. Du skickar ett PM till mig med önskat användarnamn och lösenord. Snabba på, tar endast in 10st. Platser kvar: 0st INGA FLER BETATESTARE!!! Redigerad 24 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Sidan stiger fram med stormsteg. Söker nu efter betatestare som vill vara med och testa hemsidan. Du skickar ett PM till mig med önskat användarnamn och lösenord. Snabba på, tar endast in 10st. Platser kvar: 4st Får man svar ifall man fick en plats eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Får man svar ifall man fick en plats eller inte? Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jag vill betatesta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hur många icke läskunniga hänger i detta forumet? Det framgår klart och tydligt i både denna och i Hultenius informationstråd, att detta forumet inte läggs ner. Nu snackar jag om den nya gtasajten, inte forumet. Så för att komma in på det här forumet ska man alltså gå in på www.gtasajten.com/forum menar du? Fastän gtasajten kommer byta namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Nu snackar jag om den nya gtasajten, inte forumet. Så för att komma in på det här forumet ska man alltså gå in på www.gtasajten.com/forum menar du? Fastän gtasajten kommer byta namn?GTAsajten byter INTE namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Nu snackar jag om den nya gtasajten, inte forumet. Så för att komma in på det här forumet ska man alltså gå in på www.gtasajten.com/forum menar du? Fastän gtasajten kommer byta namn? Hmm... gtasajten ska väll inte byta namn? SlewMes sida får inte använda gtasajten då det är ett registrerat varumärke (eller nå sånt) och måste därför komma upp med ett nytt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Nu snackar jag om den nya gtasajten, inte forumet. Så för att komma in på det här forumet ska man alltså gå in på www.gtasajten.com/forum menar du? Fastän gtasajten kommer byta namn?Den nya sidan är inte någon ny GTAsajt, utan en HELT NY GTAsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Om jag har fattat det rätt så blir det väl så här; http://www.gtasajten.com - Denna sidan kommer att finnas men förmodligen vara Blank. Typ ungefär som den är nu. http://www.gtasajten.com/forum - Kommer finnas kvar. Detta är officiella forumet. http://www.NÅNTING.com - Detta kommer bli den nya gtasajten sidan. -------------------------------------------- Innan hade GTAsajten.com och GTAsajten.com/forum en CONNECTION. Men eftersom GTAsajten.com läggs ner så kommer NÅNTING.com och GTAsajten.com/forum ha CONNECTION. Right/Wrong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Sidan stiger fram med stormsteg. Söker nu efter betatestare som vill vara med och testa hemsidan. Du skickar ett PM till mig med önskat användarnamn och lösenord. Snabba på, tar endast in 10st. Platser kvar: 3st Jag kan vara med,även om jag inte vet vad man ska göra!^ Pm skickas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Hoppas att ni kommer ha roliga omröstningar på huvudsidan också. Det skulle också vara roligt om ni hade lite tävlingar eller dylikt ibland. Gtasajten hade väl nån connection med Rockstar? Det får ni också skaffa, finns säkert lite fördelar i det. Redigerad 24 januari, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hoppas att ni kommer ha roliga omröstningar på huvudsidan också. Det skulle också vara roligt om ni hade lite tävlingar eller dylikt ibland. Gtasajten hade väl nån connection med Rockstar? Det får ni också skaffa, finns säkert lite fördelar i det. Vi gör vad vi kan. Tävlingar kommer det att bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jag hoppas att ni skojar när ni frågar detta igen, så jag vill passa på att skratta. Om det inte var ett skämt, så blir jag rädd... ..... ..... Sen vet jag inte om Hultan har något emot att länka elelr på något annat sätt samarbeta med den nya sidan? Alltså vafan är det här? Sidan stiger fram med stormsteg. Söker nu efter betatestare som vill vara med och testa hemsidan. Du skickar ett PM till mig med önskat användarnamn och lösenord. Snabba på, tar endast in 10st. Platser kvar: 0st INGA FLER BETATESTARE!!! Jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Angående att skriva nyheter - jag är tyvärr tveksam på om jag kan ställa upp för det. Dels måste jag skriva nyheter regelbundet på Cine.se, och sedan är GTA inget som direkt tilltalar mig längre. Rör det sig om en enstaka nyhet i månaden är det inga problem men är det veckovis backar jag undan. Mjo, I'm with Siana. Jag kan tänka mig att hjälpa till på ett hörn om det finns behov men pga studier kanske det inte blir så regelbundet. So yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts