SlewME Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jaja, ignorera kritik bara.Tar gärna emot kritik från vettigt folk. Men att skriva som du gör är bara nedsättande och allmänt gnälligt, så beteer sig surtanten i lägenheten ovanpå mig . Gillar du inte idén med en svensk gtasida så är det ok för mig, men jag eller de andra bryr oss inte - så vad tillförde ditt inlägg för kritik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Bra jobbat, även om det inte verkar som det så dreglar jag efter nyheter. Hoppas verkligen denna sida blir klar snart! Keep goin'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 GTAklubben tycker jag låter helt ok, lycka till BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Tar gärna emot kritik från vettigt folk. Men att skriva som du gör är bara nedsättande och allmänt gnälligt, så beteer sig surtanten i lägenheten ovanpå mig . Gillar du inte idén med en svensk gtasida så är det ok för mig, men jag eller de andra bryr oss inte - så vad tillförde ditt inlägg för kritik? Vad du skrev nu var typ "Du får gärna kritisera, men vi bryr oss inte, så varför kritiserar du egentligen?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hoppas att ni medelar i god tid vilket det nya namnet blir. Annars så kanske man en dag inte kan komma in här och skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hoppas att ni medelar i god tid vilket det nya namnet blir. Annars så kanske man en dag inte kan komma in här och skriva. Hur många icke läskunniga hänger i detta forumet? Det framgår klart och tydligt i både denna och i Hultenius informationstråd, att detta forumet inte läggs ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hur många icke läskunniga hänger i detta forumet? Det framgår klart och tydligt i både denna och i Hultenius informationstråd, att detta forumet inte läggs ner. Men kommer man då ha sin medlem kvar på nya siten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Men kommer man då ha sin medlem kvar på nya siten? Du kommer inte få en medlem som heter Ceone automatiskt eftersom denna site in te har något med gtasajten att göra, hur många gånger måste saker sägas innan det har gått ut till alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Du kommer inte få en medlem som heter Ceone automatiskt eftersom denna site in te har något med gtasajten att göra, hur många gånger måste saker sägas innan det har gått ut till alla? Ett par tusen ggr. En gång för varje medlem. Alltså: Den nya siten kommer INTE ha något som helst med GTAsajten att göra - alltså kommer det INTE skapas några automatiska medlemmar och liknande för er. Den nya siten kommer INTE ha ett eget forum, så det är fortfarande det här man är på. Den nya siten kommer heller INTE ha någon som helst koppling till det här forumet föröver det faktum att de flesta som surfar på den nya siten antagligen också hänger här. Den nya siten kan och kommer INTE heta GTAsajten. Se det som såhär - GTAsajten läggs ner. Samtidigt hittar ni en annan GTAsida utan forum. Så kommer det vara, nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Alltid någon som ska vara negativ, du behöver inte besöka sidan? Visst? Intresset är stort och inte minst här på GTAsajten, så varför ens kommentera? Folk som medgivit att de är intresserad av att hjälpa till, notera att detta endast är en intresselista och inget som är fastslaget. Deltanator GiZmo kobbe Qouad Vice. Siana samuelszon the-copy Skriv upp mig också, är intresserad av att hjälpa till med något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jag har jobbat som 17 de senaste dagarna och har inte riktigt hängt med i tråden. Finns det ett beslut på ett officiellt namn eller det ligger fortfarande på planeringstadiet? Gtasidan låter annars bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jag har jobbat som 17 de senaste dagarna och har inte riktigt hängt med i tråden. Finns det ett beslut på ett officiellt namn eller det ligger fortfarande på planeringstadiet? Gtasidan låter annars bra. Varför inte bara läsa igenom tråden nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Varför inte bara läsa igenom tråden nu? För att jag har 14 minuter kvar av min rast och måste kolla igenom resten av forumet. Hinner inte efter jobb, för då skall jag plugga, skriva in mig för högskoleprovet, skriva ut gammla prov, lämmna in papper till Lunds tingsrätt innan rättegången, städa, mata Börje, klippa mig och fixa veckans intervju. Så om du inte kan vara snäll och hjälpa mig så får jag kolla igenom tråden imorgon. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 För att jag har 14 minuter kvar av min rast och måste kolla igenom resten av forumet. Hinner inte efter jobb, för då skall jag plugga, skriva in mig för högskoleprovet, skriva ut gammla prov, lämmna in papper till Lunds tingsrätt innan rättegången, städa, mata Börje, klippa mig och fixa veckans intervju. Så om du inte kan vara snäll och hjälpa mig så får jag kolla igenom tråden imorgon. Något namn är, såvitt jag vet, inte bestämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Såg inte tråden förrän nu, men bra idé. Jag kan hjälpa med smått och gott om det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Skriv upp mig också, är intresserad av att hjälpa till med något. Jag ställer också väldigt gärna upp, att skriva nyheter då främst. Om det redan är fullbokat så kan ni strunta i detta inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Folk som anmält intresse för att skriva nyheter eller på annat sätt hjälpa till på sidan är följande personer; Deltanator GiZmo kobbe Qouad Vice. Siana samuelszon the-copy RavenE Pico Sidans design har lite finputs att fixa till och därefter så är det bara för mig att lägga in designen med sidan. Redigerad 24 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 På vilka mer plan än som nyhetsraportörer behöver ni hjälp med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 På vilka mer plan än som nyhetsraportörer behöver ni hjälp med?Nyhetsskribenter kan vi inte få för mycket av. Designer har vi, kodare har vi, administratörer har vi, moderatorer är inte bestämda. Det vet jag inte i nuläget, kommer att köra igång sidan när den är klar och då kommer vi ganska snart se vad som behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Nyhetsskribenter kan vi inte få för mycket av. Designer har vi, kodare har vi, administratörer har vi, moderatorer är inte bestämda. Det vet jag inte i nuläget, kommer att köra igång sidan när den är klar och då kommer vi ganska snart se vad som behövs. Vad ska de göra om ni nu inte ska ha forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts