KalleR Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 KalleR: Grått? btw HOUSE! Japp. Om du önskar gtasajtens blå/lila så tycker jag den är tråkig. Och så är det bra att vi inte förknippar oss med gtasajen. HOUSE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag ändrar mig alltid en massa innan det är klart, har hittills avverkat 1,5 olika upplägg. Men det jag är inne på just nu srt ut ungefär såhär: Är det där en skiss eller har du med meningen "blurrat" så att vi inte ska kunna se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 GTApimpfoolife.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Är det där en skiss eller har du med meningen "blurrat" så att vi inte ska kunna se? Ni ska ej se, bara få en "uppfattning". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag gillar alla namn som inte börjar på GTA.. Det låter grymt töntigt att säga GTAsajten t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag gillar alla namn som inte börjar på GTA.. Det låter grymt töntigt att säga GTAsajten t.ex. Men ska den heta CSsajten och innehålla info om GTA eller? Neee, det finns ju en anledning, benny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag gillar alla namn som inte börjar på GTA.. Det låter grymt töntigt att säga GTAsajten t.ex. Det är ju bra om man hör vad sidan handlar om på namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jag gillar alla namn som inte börjar på GTA.. Det låter grymt töntigt att säga GTAsajten t.ex. Det går ju inte döpa den till NHLsidan fattar du väl. Ge egna bättre förslag... Edit* Ajdå. jag drog det kortaste strået Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Namnet ska förfan ha något med GTA att göra! Trodde jag var självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Japp. Om du önskar gtasajtens blå/lila så tycker jag den är tråkig. Och så är det bra att vi inte förknippar oss med gtasajen. HOUSE Ah, ja det är sant.. Ajja du brukar göra ett bra jobb så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Hjälper mer än gärna till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jaha, behövs det verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Jaha, behövs det verkligen? Alltid någon som ska vara negativ, du behöver inte besöka sidan? Visst? Intresset är stort och inte minst här på GTAsajten, så varför ens kommentera? Folk som medgivit att de är intresserad av att hjälpa till, notera att detta endast är en intresselista och inget som är fastslaget. Deltanator GiZmo kobbe Qouad Vice. Siana samuelszon the-copy Redigerad 23 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Yeah. Jag kom på namnet Ska jag vara ärlig tittade jag inte igenom förslagen utan kom på det själv. Men det är det jag menar - det är ett tydligt och enkelt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ska jag vara ärlig tittade jag inte igenom förslagen utan kom på det själv. Men det är det jag menar - det är ett tydligt och enkelt namn. Ska jag vara ärlig så tänkte jag på det namnet igår. Men det är väl fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Alltid någon som ska vara negativ, du behöver inte besöka sidan? Visst? Intresset är stort och inte minst här på GTAsajten, så varför ens kommentera? Ja, det är ju en sån stor brist på GTAsidor för barn under 5 år som inte kan engelska. Hint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ja, det är ju en sån stor brist på GTAsidor för barn under 5 år som inte kan engelska. Hint. Om du inte förstått det så kommer denna sidan leverera nyheter på svenska. Vilket vad jag vet är en brist idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Om du inte förstått det så kommer denna sidan leverera nyheter på svenska. Vilket vad jag vet är en brist idag.Jojo, skit i honom. Han måste ju alltid ha något att irritera sig på eller hacka på - då tog han tillfället i akt. Något mer du vill klaga över så gör det i PM, denna tråd är inte till för "Om det är nödvändigt eller inte". Redigerad 23 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Tycker de lätt som en bra ide, men med t ex så som raveE skrev. Tycker isåfall att adminen ska väljer ut dessa "stjärnor" eller att man måste göra ett vist antal "posts" för att de ska ändras. Så är de iaf på www.bajs.dk med deras vidrigt sjuka regler www.spelcentralen.se Hade liknande regel. Men tycker det är onödigt med att man får stjärnor av det antal poster man har gjort "HAY GUYS LOOK I HAVE 5 STARS, I HAVE MADE 1337 POSTS ZOMG ZOMG ZOMG" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jojo, skit i honom. Han måste ju alltid ha något att irritera sig på eller hacka på - då tog han tillfället i akt. Något mer du vill klaga över så gör det i PM, denna tråd är inte till för "Om det är nödvändigt eller inte". Jaja, ignorera kritik bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts