Eudoros Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Det låter lite... barnsligt? Jo, jag vet, och jag var inte direkt så där livligt seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Folk verkar tro att det är forumet som ska förändras.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Får jag bli skribent på sidan SlewME? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Det skyddar väl bara från att man skriver flera inlägg på kort tid, inte mot att folk fyller inlägg med meningslös skit? Precis, svårt att skydda mot meningslösa inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Precis, svårt att skydda mot meningslösa inlägg. Enda som funkar är väl moderering på inlägg som innehåller vissa ord fast det går man ju ganska lätt runt också. Nä, moderering på alla inlägg är det enda som funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Precis, svårt att skydda mot meningslösa inlägg. Man kunde haft någon grej att inlägg endast får skrivas med minst antal tecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Vet inte om ni tycker det är okej med engelska namn men: www.gtaplanet.com www.gtaworld.com Är lediga. ' Jag har sakt gtaworld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 GTAsajten-survivors.com Svårt att komma på nått som låter bra. Typ Gtasaiten.com Gtasidan.com Gtafans.com Gtasajtenwannabe.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 ' Jag har sakt gtaworld Du Unter, jag såg inte det tidigare! Det är jag som kommer få äran isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) GTAsidan.com Enkelt och bra. Gtakamrater.se Nja. Too red. -- gtaplaza.se gtakartellen.se gtaligan.se gtafunclub.se gtaisterna.se gtazajtenlolomg.net gtabordellen.se gtapalatset.se gtagruvan.org gtamaffian.it spelagta.nu gtaforsamlingen.se gtaportalen.se gtabaren.se gtagaybaren.se gtagruppen.se gtatng.se (the next generation) hotellgta.se gtagaraget.se gtagangbang.co.uk gtabukkakeboys.jp Redigerad 23 januari, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 gtagruvan.org Haha, det var... klatschigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Det är nu Tobias Nilsson kommer härska över världen! Har han kvar sin sida föresten? http://www.gta-online.info.se/ http://www.sanandreas.info.se/ GTAsidan eller GTA.se låter bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 GTAwebben.com GTApunkten.se GTAstugan.com alltomgta.nu GTAhurray.net GTAsnack.se GTaeger.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 GTAhoran.se tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Bra initiativ! Är gärna betatestare Gjorde väll ett bra jobb med att hitta fel på Beffo Filuppladning? Jävlar vad du pillade runt. Så - ni kommer inte skapa ett nytt forum eller så, aight? Skulle bli väldigt många problem där nämligen... Angående att skriva nyheter - jag är tyvärr tveksam på om jag kan ställa upp för det. Dels måste jag skriva nyheter regelbundet på Cine.se, och sedan är GTA inget som direkt tilltalar mig längre. Rör det sig om en enstaka nyhet i månaden är det inga problem men är det veckovis backar jag undan. Som domännamn tycker jag www.GTAnytt.se knäcker det mesta. KalleR, ge oss en preview på designen. Oh, en sak till - jag hoppas ni alla som startar det här projektet inser vad ni ger er in på. När GTA4 kommer kan sidan dra till sig jävligt många besökare om den bara är innehållsrik. Det kan verka väldigt roligt att skriva nyheter och arbeta med sidan till en början - men efter ett tag är det inte riktigt lika roligt längre. Jag tvivlar inte på att SlewME klarar av det i. o. m. att han redan driver flera sidor - min varning går mer ut till de blivande skribenterna. Ni är nyckeln på sidan och banga inte ur efter tre veckor. >'.'< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Som domännamn tycker jag www.GTAnytt.se knäcker det mesta. Yeah. Jag kom på namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Yeah. Jag kom på namnet Ceone var väl lite före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ceone var väl lite före. Var han?. Fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 KalleR, ge oss en preview på designen. Jag ändrar mig alltid en massa innan det är klart, har hittills avverkat 1,5 olika upplägg. Men det jag är inne på just nu srt ut ungefär såhär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Jävlar vad du pillade runt. Ehy, it was my job. KalleR: Grått? btw HOUSE! Redigerad 23 januari, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts