SlewME Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Tack alla. Så, här är mitt kontonummer clnr inkl. konto 4432 - 46127146 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Tack alla. Så, här är mitt kontonummer clnr inkl. konto 4432 - 46127146 Tack! Ah, du glömmde de 16 siffrorna på ditt VISA kort. De måste vi ha för att kunna sätta in pengar, samt de 2 siffrorna på baksidan av kortet, glöm inte dem. Jag sätter in pengar så fort du skrivit siffrorna här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Ah, du glömmde de 16 siffrorna på ditt VISA kort. De måste vi ha för att kunna sätta in pengar, samt de 2 siffrorna på baksidan av kortet, glöm inte dem. Jag sätter in pengar så fort du skrivit siffrorna här... Nej, så kul ska vi inte ha Vice. Nej, men jag tror att du förstod att jag ej var seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Vad har hänt med hemsidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts