Jump to content

Projektet ny GTAsida.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Om man inte har den då -_-

webbläsediskriminering

Det går inte att programmera in så att den skickar när man trycker på enter i alla webbläsare, den funktionen finns i alla nyare (om du är fast med IE6 så kan du uppgradera till sjuan t.ex.).

Det är ditt fel, inte sidans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det går om man använder en vettig webbläsare.

Märkligt.

För mig fungerar sidan endast i IE (som jag försöker undvika att använda).

Och ja, jag har en helvetes massa adblocks och popupblockerare installerade (3 st :)) men Gtanytt är i princip den enda sidan på internätet som jag har problem med, t.ex. går det inte att öht logga in med FF. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första och sista gången som jag kommer att tacka Jack Thompson. Men nu måste jag göra det.

Thompson har skapat rubriker, han har gjort att GTAnytt har blivit länkat till på fyra stora sidor, därmed har vi idag slagit nytt rekord i besökare. I skrivande stund har vi haft 231 unika besökare under dagen.

Sidor som länkat till GTAnytt är,

Fragbite

Playstation-3.se

Gamereactor

Gameplayer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första och sista gången som jag kommer att tacka Jack Thompson. Men nu måste jag göra det.

Thompson har skapat rubriker, han har gjort att GTAnytt har blivit länkat till på fyra stora sidor, därmed har vi idag slagit nytt rekord i besökare. I skrivande stund har vi haft 231 unika besökare under dagen.

Sidor som länkat till GTAnytt är,

Fragbite

Playstation-3.se

Gamereactor

Gameplayer

Grattis! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är bra att ha vid vissa tillfällen ändå. :wub:

Edit. Jag höll på att fundera, rutorna som kommer när man för musen över tex. start, gta, stunting osv. Det skulle vara snyggt om dom tonade fram! :P

Bara det inte tar för lång tid, men nog tycker jag att det ska vara som det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Får upp medelande som står: Service Unavailble

IIS (Webbservermjukvaran) tog 80% av CPUn på servern, måste se varför det blev så.

Har satt en gräns på att IIS max får använda 40% av CPUn. Startar om servern, när servern är omstartad så kommer allt att fungera igen.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Förstasidan, inloggningen; Registera dig Registrera dig
  • Det vore mycket finare om sidan följde den tonade vita färgen genom hela sidan, nu tar det slut och blir tvärt grått.
  • Om man trycker på Forum, för att sedan kryssa rutan om man inte ville besöka forumet, öppnas det ändå.

Några småsaker.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Förstasidan, inloggningen; Registera dig Registrera dig
  • Det vore mycket finare om sidan följde den tonade vita färgen genom hela sidan, nu tar det slut och blir tvärt grått.
  • Om man trycker på Forum, för att sedan kryssa rutan om man inte ville besöka forumet, öppnas det ändå.

Några småsaker.

1. Fixat.

2. Förstår inte vad du menar.

3. Det ska vara så, det är ingen fråga, det är en informationsdialog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor