R2D2 Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Om man inte har den då webbläsediskriminering Det går inte att programmera in så att den skickar när man trycker på enter i alla webbläsare, den funktionen finns i alla nyare (om du är fast med IE6 så kan du uppgradera till sjuan t.ex.). Det är ditt fel, inte sidans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Jo, det går om man använder en vettig webbläsare. Märkligt. För mig fungerar sidan endast i IE (som jag försöker undvika att använda). Och ja, jag har en helvetes massa adblocks och popupblockerare installerade (3 st ) men Gtanytt är i princip den enda sidan på internätet som jag har problem med, t.ex. går det inte att öht logga in med FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Vilken adress kollar man gtanytt mejlen på? Det borde finnas en länk nånstans på gtanytt.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Vilken adress kollar man gtanytt mejlen på? Det borde finnas en länk nånstans på gtanytt.se. Det är en av adresserna man kan välja på Beffoswebmail, finns en länk på beffo.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Vilken adress kollar man gtanytt mejlen på? Det borde finnas en länk nånstans på gtanytt.se. Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Höger om använd smileies borde det finnas en vågråt linge med alla smilisar som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Första och sista gången som jag kommer att tacka Jack Thompson. Men nu måste jag göra det. Thompson har skapat rubriker, han har gjort att GTAnytt har blivit länkat till på fyra stora sidor, därmed har vi idag slagit nytt rekord i besökare. I skrivande stund har vi haft 231 unika besökare under dagen. Sidor som länkat till GTAnytt är, Fragbite Playstation-3.se Gamereactor Gameplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Första och sista gången som jag kommer att tacka Jack Thompson. Men nu måste jag göra det. Thompson har skapat rubriker, han har gjort att GTAnytt har blivit länkat till på fyra stora sidor, därmed har vi idag slagit nytt rekord i besökare. I skrivande stund har vi haft 231 unika besökare under dagen. Sidor som länkat till GTAnytt är, Fragbite Playstation-3.se Gamereactor Gameplayer Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Han är bra att ha vid vissa tillfällen ändå. Edit. Jag höll på att fundera, rutorna som kommer när man för musen över tex. start, gta, stunting osv. Det skulle vara snyggt om dom tonade fram! Redigerad 19 mars, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Får upp medelande som står: Service Unavailble Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Han är bra att ha vid vissa tillfällen ändå. Edit. Jag höll på att fundera, rutorna som kommer när man för musen över tex. start, gta, stunting osv. Det skulle vara snyggt om dom tonade fram! Bara det inte tar för lång tid, men nog tycker jag att det ska vara som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Får upp medelande som står: Service Unavailble Samma här =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Får upp medelande som står: Service Unavailble IIS (Webbservermjukvaran) tog 80% av CPUn på servern, måste se varför det blev så. Har satt en gräns på att IIS max får använda 40% av CPUn. Startar om servern, när servern är omstartad så kommer allt att fungera igen. Redigerad 19 mars, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Edit. Jag höll på att fundera, rutorna som kommer när man för musen över tex. start, gta, stunting osv. Det skulle vara snyggt om dom tonade fram! Nää, jag tycker det är finfint som det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Förstasidan, inloggningen; Registera dig Registrera digDet vore mycket finare om sidan följde den tonade vita färgen genom hela sidan, nu tar det slut och blir tvärt grått.Om man trycker på Forum, för att sedan kryssa rutan om man inte ville besöka forumet, öppnas det ändå.Några småsaker. Redigerad 19 mars, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Förstasidan, inloggningen; Registera dig Registrera digDet vore mycket finare om sidan följde den tonade vita färgen genom hela sidan, nu tar det slut och blir tvärt grått.Om man trycker på Forum, för att sedan kryssa rutan om man inte ville besöka forumet, öppnas det ändå.Några småsaker. 1. Fixat. 2. Förstår inte vad du menar. 3. Det ska vara så, det är ingen fråga, det är en informationsdialog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Om man trycker på Forum, för att sedan kryssa rutan om man inte ville besöka forumet, öppnas det ändå. Det är inget "fel" det ska vara så, det är en informationsruta. Edit: Äh, Slew Redigerad 19 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 1. Fixat. 2. Förstår inte vad du menar. 3. Det ska vara så, det är ingen fråga, det är en informationsdialog. 2. Se bild. 3. Nåväl, tänkte mer på "Klicka OK för att fortsätta". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) 2. Se bild. 3. Nåväl, tänkte mer på "Klicka OK för att fortsätta". För mig och, vad jag förstår, de flesta är det vit färg där. Redigerad 19 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 För mig och, vad jag förstår, de flesta är det vit färg där. Ah, nu ryker IE7 i papperskorgen (skulle ge den en chans). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts