Azore Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Donera gärna till GTAnytt.se. Läs nyheten på förstasidan innan nu börjar gnälla om att jag vill ha pengar. http://www.gtanytt.se/?page=news ser att du använder MoSms. tänkte bara tipsa dig om Telefix istället, iofs kostar det en liten summa att öppna konto på Telefix men då slipper du bli av med halva summan vid utbetalning hos MoSms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) ser att du använder MoSms. tänkte bara tipsa dig om Telefix istället, iofs kostar det en liten summa att öppna konto på Telefix men då slipper du bli av med halva summan vid utbetalning hos MoSms. Har läst om telefix, har hört att de är oseriösa vad gäller betalningar osv. Sedan tycker jag inte att deras hemsida ser så tilltalande ut, ger ett ganska oseriöst intryck. Angående halva summan, det är svårt att inte dra av halva summan då operatörerna oftast tar ca. 33% av hela summan. Sedan så får man ut mer av mo-sms än vad man får av telefix, vad gäller pengar. Telefix - http://www.telefix.se/faq.asp#rubrik2 mo - https://www.mosms.com/se/docs.php?visa=traf...=0&tmenus=1 Redigerad 10 mars, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Har läst om telefix, har hört att de är oseriösa vad gäller betalningar osv. Sedan tycker jag inte att deras hemsida ser så tilltalande ut, ger ett ganska oseriöst intryck. Angående halva summan, det är svårt att inte dra av halva summan då operatörerna oftast tar ca. 33% av hela summan. Sedan så får man ut mer av mo-sms än vad man får av telefix, vad gäller pengar. Telefix - http://www.telefix.se/faq.asp#rubrik2 mo - https://www.mosms.com/se/docs.php?visa=traf...=0&tmenus=1 visste inte om detta att de skulle kunna vara oseriösa. jo summan de drar vid varje sms tar de flesta operatörer, men sedan av din intjänade summa får du bara ut ungefär hälften vid en utbetalning tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) visste inte om detta att de skulle kunna vara oseriösa. jo summan de drar vid varje sms tar de flesta operatörer, men sedan av din intjänade summa får du bara ut ungefär hälften vid en utbetalning tyvärr. Ja, sms-doneringar brukar inte vara så effektiva. Doneringar generellt är inte speciellt lönsamt då man inte blir tvingad att ge pengar, folk väljer den billigaste vägen och väljer att bara använda andras tjänster och hoppas på det bästa. Bästa är om man har plusgiro-donationer, dock så är det få som orkar ta sig tid att donera med plusgiro och dessutom måste man vara över 18 för att kunna föra över pengar till plusgiro och andra konton. Tyvärr. Redigerad 10 mars, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Ska vi inte ha nedräkning till trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Ska vi inte ha nedräkning till trailern? Tycker så också. Själv har jag IV-bilden som MSN-bild och en countdown som "meddelande". Uppdaterar varje gång jag loggar in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Ska vi inte ha nedräkning till trailern? Precis vad jag också tycker. Slew, fixa en nedräkning till trailern, annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Precis vad jag också tycker. Slew, fixa en nedräkning till trailern, annars... Håller med, skulle vara trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Vad sjutton!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Vad sjutton!? AH, råkade banna dig, men bannade up dig direkt. Det jag glömde var att även användare spärras, har spärrat upp din användare. Ber om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 AH, råkade banna dig, men bannade up dig direkt. Det jag glömde var att även användare spärras, har spärrat upp din användare. Ber om ursäkt. Åhå. Lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 För er som vill fördriva tiden lite så är chatten öppen, gjorde den i brist på annat att göra. Kommer inte att gå ut med nyhet om den, eftersom att jag ser den som ganska oviktig. Klicka på "Start" och sedan på "Chatta". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 När jag öppnar den så kommer: // ADODB.Field error '80020009' Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record. /chat/index.asp, line 0 Upp under rutan och jag ser inga online eller vad någon skrivit. Det löser sig dock om man trycker på F5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Man kan typ inte trycka enter för att skicka sitt inlägg i chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Man kan typ inte trycka enter för att skicka sitt inlägg i chatten Jo, det går om man använder en vettig webbläsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Så vilka e vettiga enligt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Funkar med FF iallfall ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Så vilka e vettiga enligt dig? What about Eldräven? -Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Om man inte har den då webbläsediskriminering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Om man inte har den då webbläsediskriminering Då får man stå ut med småfel i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts