kobbe Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 (redigerad) det blir popupp blockering när man ska ta upp forumet. men det är lätt att låta det komma igenom. vet inte om man ska göra nått åt det. om man går in på moddning så finns undermenyn kvar. vet inte om det ska vara så. Gta 3:s story är liksom tom.. annars är allt prima. Edit: Det ser olika ut på sa:s fusk och Vc:s fusk ta en till and u vill find it. det är olia menyer där man väljer konsol. Redigerad 7 mars, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Sökfunktionen har nu fixats, med en fin liten ruta som ploppar upp då man trycker på sök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Vad är det nu då kommentarerna är stängda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jag, ehm, råkade bugga till en sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Har öppnat kommentarer igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Donera gärna till GTAnytt.se. Läs nyheten på förstasidan innan nu börjar gnälla om att jag vill ha pengar. http://www.gtanytt.se/?page=news Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 *Mutter, mummel* Jag trodde jag blev den förste donatorn... *Mutter, mummel...* ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 *Mutter, mummel* Jag trodde jag blev den förste donatorn... *Mutter, mummel...* ( ) Sorry --- Tycker sidan vart bättre med den här sortens meny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Donera gärna till GTAnytt.se. Läs nyheten på förstasidan innan nu börjar gnälla om att jag vill ha pengar. http://www.gtanytt.se/?page=news Det där är lite fult! Säg rakt ut hur du vill ha det istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Det där är lite fult! Säg rakt ut hur du vill ha det istället... Nu förstår jag inte vart du vill komma. Men att börja kasta skit är väl inte den bästa lösnigen. Försök att finansiera 3 servrar med internetuppkopplingar att täcka ett helt webbhotell, gtanytt och en bilduppladdning. Försök även att få tid att driva dessa sidor så att de kan hålla någon sorts klass. Jag kräver inget av er, det jag däremot gör är att jag skulle uppskatta donationer. Tyvärr så tar bara folk utan att ge, sån har jag aldrig varit, gillar att dela med mig av det jag kan och det jag tycker är kul, men lönsamt? Nope. Redigerad 9 mars, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Håller med till 100% SlewME! Spela roll om man kan donera, han tvingar inte precis någon plus att han lägger ut jättemycket pengar själv på massa saker som vi uppskattar. Jag får ett PS2-spel till exempel. Skitbra jobb Sebbe Redigerad 9 mars, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Håller med till 100% SlewME! Spela roll om man kan donera, han tvingar inte precis någon plus att han lägger ut jättemycket pengar själv på massa saker som vi uppskattar. Jag får ett PS2-spel till exempel. Skitbra jobb Sebbe Håller med! Kommer själv donera en tia eller två denna månaden pga ditt fina jobb SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Undvarar gärna en tia eller fler till sidan. Det är jättebra att Slew orkade dra igång projektet, så att det finns en svensk GTA-sida innan GTA4-releasen Tävlingen som var med VCS som pris tyder på att du är ambitiös med sidan Keepup! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Nu förstår jag inte vart du vill komma. Men att börja kasta skit är väl inte den bästa lösnigen. Försök att finansiera 3 servrar med internetuppkopplingar att täcka ett helt webbhotell, gtanytt och en bilduppladdning. Försök även att få tid att driva dessa sidor så att de kan hålla någon sorts klass. Jag kräver inget av er, det jag däremot gör är att jag skulle uppskatta donationer. Tyvärr så tar bara folk utan att ge, sån har jag aldrig varit, gillar att dela med mig av det jag kan och det jag tycker är kul, men lönsamt? Nope. Ah, du vet vad jag snackar om! Du gör ett arbete som är bättre än något man kan begära av någon som jobbar gratis. Så att du kan få lite hjälp är givet! Men det är inte det jag snackar om. Jag kan berätta vad jag menar när jag får tag i dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 SlewMe: Spara alla pengar du får ihop och köp sen så många GTA 4 som du kan och dela ut de i nån form av tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 SlewMe: Spara alla pengar du får ihop och köp sen så många GTA 4 som du kan och dela ut de i nån form av tävling Billigt och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 SlewMe: Spara alla pengar du får ihop och köp sen så många GTA 4 som du kan och dela ut de i nån form av tävling Låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 SlewMe: Spara alla pengar du får ihop och köp sen så många GTA 4 som du kan och dela ut de i nån form av tävling Får han pengar så det räcker till så mycket tycker jag ändå bara att han ska köpa ett. Roligare med fler tävlingar med olika priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Får han pengar så det räcker till så mycket tycker jag ändå bara att han ska köpa ett. Roligare med fler tävlingar med olika priser. Som det ser ut idag så kommer jag inte att ge ett IV i en tävling då detta förmodligen kommer att kosta endel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Som det ser ut idag så kommer jag inte att ge ett IV i en tävling då detta förmodligen kommer att kosta endel. Ge en PS3 istället, IV är ju dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts