Mathias Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Det ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 En liten tanke på hur det kan se ut. Nu kommer jag inte att lägga stunting där uppe i och med att det inte verkar finnas något intresse av stuntingdelen på sidan. Men bara för att ge en överblick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 En liten tanke på hur det kan se ut. Nu kommer jag inte att lägga stunting där uppe i och med att det inte verkar finnas något intresse av stuntingdelen på sidan. Men bara för att ge en överblick. Helt klart mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Sålänge det enda man kan göra är att posta youtube-länkar är antagligen intresset inte så stort. Då alla besökare är från gtasajten, de flesta iallafall, så ser ju all filmerna ändå om man skriver länken i sin tråd här på forumet. Jag förstår dock om du inte kan hålla med utrymme för filmer på 100mb+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Sålänge det enda man kan göra är att posta youtube-länkar är antagligen intresset inte så stort. Då alla besökare är från gtasajten, de flesta iallafall, så ser ju all filmerna ändå om man skriver länken i sin tråd här på forumet. Jag förstår dock om du inte kan hålla med utrymme för filmer på 100mb+ Lol, du kan ladda upp både bilder och filer. Eller har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Lol, du kan ladda upp både bilder och filer. Eller har jag missat något? Jag syftade på "(Max: 2Mb)" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag syftade på "(Max: 2Mb)" Det är ju bara tillfälligt, det vet du också. Dessutom så går det att ladda upp länkar till andra sidor där man laddat upp den. Det gör att personer både kan betygsätta och kommentera den, förstår inte vad som är fel. Om vi tar ex. stuntingforumet på gtasajten här, varför är det bättra att lägga ut länken där? Bara för att dra lite paraleller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Det är ju bara tillfälligt, det vet du också. Dessutom så går det att ladda upp länkar till andra sidor där man laddat upp den. Det gör att personer både kan betygsätta och kommentera den, förstår inte vad som är fel. Om vi tar ex. stuntingforumet på gtasajten här, varför är det bättra att lägga ut länken där? Bara för att dra lite paraleller. Det vet jag också, men det var tal om 40mb, ingen renderar så små filmer. Oftast har man fler länkar, sen är det väl just för att det är lite samma folk som det känns lite sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 har du bestämt dig hur menyerna ska se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Nya sidan ligger ute för allmän beskådning. Synpunkter och klagomål tas här, i kommentarer på sidan eller över mail; sebbe@gtanytt.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Nya sidan ligger ute för allmän beskådning. Synpunkter och klagomål tas här, i kommentarer på sidan eller över mail; sebbe@gtanytt.se Sökfunktionen borta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Märkte också att administrationsfunktionen är borta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Sökfunktionen borta? Märkte också att administrationsfunktionen är borta? Just fan, dessa måste jag fixa >.<. Pissråtta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Värdelös sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Värdelös sida Kunde du inte stannat där du gämt dig den senaste tiden? Tillhör modarkivet gtanytt? eller varför har den ingen "informationsruta"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Värdelös sida HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 (redigerad) Kunde du inte stannat där du gämt dig den senaste tiden? Tillhör modarkivet gtanytt? eller varför har den ingen "informationsruta"? SlewME sköter väl modarkivet tror jag Redigerad 7 mars, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 SlewME sköter väl modarkivet tror jag Det visste jag, men det var inte det jag undrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Det visste jag, men det var inte det jag undrade. Oops sorry, läste inte så noga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Värdelös sida Därför sidan har över 160 besökare nästan varje dag..... just för att den är .... värdelös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts