RavenE Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Var får du upp den? Då jag ska skriva något i Skriklådan. :'( Edit: Nu verkar det fungera. Redigerad 4 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Då jag ska skriva något i Skriklådan. :'( Öh? Inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Öh? Inte jag. För mig var det så, men det verkar ha fixat sig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Fann precis två buggar i shoutboxen. 1 Jag skrev: "Pommes Pinnes" ..Det låter aningens efterblivet. ..och det kom fram ett felmeddelande som sade att jag inte fick posta länkar. 2 )'>Det går att göra tomma skriklådeinlägg. Och när man gör ett sådant så får man fram felmeddelandet "Ett ord får ej vara mer än 13 tecken!" Oj, det sistnämnda försvann visst direkt. Redigerad 5 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 2 )'>Det går att göra tomma skriklådeinlägg. Och när man gör ett sådant så får man fram felmeddelandet "Ett ord får ej vara mer än 13 tecken!" Oj, det sistnämnda försvann visst direkt. Men det går fortfarande att skriva tomma inlägg. Slew: En spärr som gör att man måste skriva minst 3 tecken om man gör ett inlägg i Skriet kanske skulle vara något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Men det går fortfarande att skriva tomma inlägg. Var det du som tog bort inlägget, eller försvann det automatiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Var det du som tog bort inlägget, eller försvann det automatiskt? Jag tog bort det i samma sekund som du skapade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Hade inget att göra så jag tog någr bilder på fordonen som var kvar till sa. tar nog båtarna snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Är det bara för mig som menyerna buggar? För när jag trycker på t.ex. San Andreas så kommer den rosa texten fram men då laddas sidan om och det försvinner. Det ända sättet att jag ska ta mig till någon av dom andra sektionerna är att trycka på stopp knappen. Bild medföljer. Hoppas ni förstår. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Är det bara för mig som menyerna buggar? För när jag trycker på t.ex. San Andreas så kommer den rosa texten fram men då laddas sidan om och det försvinner. Det ända sättet att jag ska ta mig till någon av dom andra sektionerna är att trycka på stopp knappen. Bild medföljer. Hoppas ni förstår. :/ Tycker det är lite småbuggigt, gillar inte det alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 När vi ändå pratar om menyn, har hänt många gånger att jag fått två menyer över varandra (vertikalt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 har aldrig hänt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 (redigerad) Kan bekräfta att jag inte kommer att koda någon moddingdel framöver. Varför jag inte kommer att göra en moddingdel är för att jag inte vill att det ska bli som med stuntingdelen, jag kodar den för att folk tjatar om den, sedan när den är klar så skiter folk i den. Tacksamt det känns . Nåväl, ska se vad jag kan göra med menyn. Redigerad 6 mars, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Angående det jag sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Angående det jag sa... Mm, jag testade det, men jag tycker inte att det passar. :S Behöver egentligen göra om större delen av överdelen av sidan för att göra ett meny-byte. Tar jag bort menyn så måste jag ersätta den med något annat i och med att det blir så tomt annars. Någon som har en idé? Vill slippa fråga på andra forum om idéer. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 (redigerad) Om du bara ska ersätta det är väl något i den här stilen inte helt fel? ...naturligtvis blir det snyggare om KalleR gör det som håller i .psd'n något skulle nog, ser jag nu, behövas uppe till vänster dock. Redigerad 6 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Om du bara ska ersätta det är väl något i den här stilen inte helt fel? ...naturligtvis blir det snyggare om KalleR gör det som håller i .psd'n något skulle nog, ser jag nu, behövas uppe till vänster dock. Jag har PSDn. Vet inte ja, har fått uppfattningen att KalleR inte orkar hålla på. Well, ska inte tala för honom. Men så är det, det löser sig alltid Något åt det här hållet hade jag tänkt mig, fast då lite mer där vid logon, men lösningen på menyn. Varför jag vill ha den där menyn är för att det är mycket smidigare än den nyvarande när det gäller att forma sidan efter nya saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Just nu har jag väldigt fullt upp med kurs 6h/dag, jobb 2-3h/dag och träning. Men kan ta mig tid till gtanytt också om det behövs. Bara fråga isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Just nu har jag väldigt fullt upp med kurs 6h/dag, jobb 2-3h/dag och träning. Men kan ta mig tid till gtanytt också om det behövs. Bara fråga isf. Vill inte tjata, vet om det där medkursen också. Det löser sig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag har PSDn. Vet inte ja, har fått uppfattningen att KalleR inte orkar hålla på. Well, ska inte tala för honom. Men så är det, det löser sig alltid Något åt det här hållet hade jag tänkt mig, fast då lite mer där vid logon, men lösningen på menyn. Varför jag vill ha den där menyn är för att det är mycket smidigare än den nyvarande när det gäller att forma sidan efter nya saker. Snyggt! Jag stöder förslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts