SlewME Skrivet 24 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Gästböckerna fixade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Hmm.. jag gillar den där "You have got mail"-grejen. Reason for edit: Det är två "L" i gillar. Eller är det jag som dillar? Öhöhöhöhöhö. Redigerad 25 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Jag jobbar på en stuntingdel till sidan. Finns det någon här som är bra på Photoshop som skulle kunna tänka sig att göra lite små ikoner åt mig? Dessa ikoner ska vara en bild-ikon, film-ikon, länk-ikon, arkiv-ikon(som rar, zip osv) 43x34 typ Redigerad 25 februari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Jag jobbar på en stuntingdel till sidan. Finns det någon här som är bra på Photoshop som skulle kunna tänka sig att göra lite små ikoner åt mig? Dessa ikoner ska vara en bild-ikon, film-ikon, länk-ikon, arkiv-ikon(som rar, zip osv) 43x34 typ Exempel på hur bilderna kan se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Exempel på hur bilderna kan se ut? Som den jag har bifogat fast mer anpassad för sidan samt inte lika ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Jag jobbar på en stuntingdel till sidan. Finns det någon här som är bra på Photoshop som skulle kunna tänka sig att göra lite små ikoner åt mig? Dessa ikoner ska vara en bild-ikon, film-ikon, länk-ikon, arkiv-ikon(som rar, zip osv) 43x34 typ Kan prova Edit: - - - Redigerad 25 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Tack till Qouad för ikonerna. Här kan du läsa mer om stuntingdelen som nu är officiellt öppen. http://www.gtanytt.se/?page=com&id=21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Det hade varit bra om man kunnat kommentera stuntsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Det hade varit bra om man kunnat kommentera stuntsen Det kan man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Verkar funka fint. Lite tråkigt att det bara kommer gå att ladda upp bilder och väldigt lågkvalitë versioner. Men annars är det fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Man borde kunna se när stuntsen är uppladdade. på något vis. grymt bra jobbat slew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Härligt, bra gjort Slew. Kul med röstsystem oxå. De senaste uppladdade filmerna, de kommer högst upp va? Skulle det komma en modding-del också? Härligt. Man borde kunna se när stuntsen är uppladdade. på något vis. Det kan du se om du kollar där själva filmen finns. Där står vem som har laddat upp den och när den är uppladdad. Redigerad 27 februari, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Kan man inte göra så att alla som är reggade nu är veteraner och alla andra som kommer regga sig får medlemsnummer från det antalet medlemmar det är nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Kan man inte göra så att alla som är reggade nu är veteraner och alla andra som kommer regga sig får medlemsnummer från det antalet medlemmar det är nu? Äh, vill man se vilka medlemmar som var "först" så är det ju bara att kolla här: http://www.gtanytt.se/?page=searchusr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 vad ska härnäst fixas ? godfather, ska jag ta lite av bilderna? Är det nå andra bilder i SA som behöver tas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Vad är det som uppdateras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Vad är det som uppdateras? Så, uppdaterigen är klar. Nu går det att bläddra bland alla nyheter. Gå längst ner på nyhetssidan så kommer du att se "Sidor (3) < 1 2 3 >". Där kan du kolla runt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Är det bara för mig det här kommer upp: Microsoft VBScript runtime error '800a000d' Type mismatch: 'CLng' /include/page_news.asp, line 31 [/codebox] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Är det bara för mig det här kommer upp: Microsoft VBScript runtime error '800a000d' Type mismatch: 'CLng' /include/page_news.asp, line 31 [/codebox] Kom inte upp för mig. EDIT: Ooops, det gjorde de Redigerad 4 mars, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Är det bara för mig det här kommer upp: Microsoft VBScript runtime error '800a000d' Type mismatch: 'CLng' /include/page_news.asp, line 31 [/codebox] Var får du upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts