Pixiegnom Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 IPBs logo. IPB = Invision Power Board = Det forum som vi sitter på. Aha, va dumt av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Tänkte om man skulle skriva vad bilen heter och gtanytt på varige bild, som på gta sajten. undrade bara om det finns några sådana planer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Tänkte om man skulle skriva vad bilen heter och gtanytt på varige bild, som på gta sajten. undrade bara om det finns några sådana planer Kan ju vara bra, för att förhindra stöld av bilden. Då vore ju det bästa om man skriver med genomskinlig text tvärs över bilden, men då sabbas ju motivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Vad gör det väl egentligen om en bild blir stulen, det är väl bara bra att den sprids? Men isf måste den ha vattenmärke, och eftersom man inte vill ha det skrivet tvärs över får det bli i hörnet. Att bilder blir stulna tar jag mycket hellre än att man ska sitta och märka varje bild med ett genomskinligt vattenmärke tvärsöver motivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Nere/uppe i något hörn kan man ha GTAnytts loga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Frågan är nog om någon har orken att göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Frågan är nog om någon har orken att göra det Man kan ju dela upp jobbet. Tar inte lång tid att klistra in en liten logga i ett hörn. Satt och gjorde blå bakgrund på drygt 200 bilder på skolan, det var hyfsat drygt. Iofs var det bara att ta trollstaven och fylla i med blått, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Finns det inga program som kan fixa sånt? Redigerad 23 februari, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Finns det inga program som kan fixa sånt? Det finns det nog. Annars skulle det inte ta sådär jätte lång tid om man var några stycken och delade upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Finns det inga program som kan fixa sånt? Man skulle kunna använda macro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Är det bara för mig som det inte updateras hur många kommentarer som skrivits förrän jag trycker på länken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Är det bara för mig som det inte updateras hur många kommentarer som skrivits förrän jag trycker på länken? Händer ibland. Redigerad 23 februari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Jag tycker du ska göra så jag skrev till dig på msn en gång, göra så skriklådan uppdateras automatiskt! Redigerad 24 februari, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 .ja tykcer som ja skrev för en vecka sen typ att dne ska uppdateras atomatiskt skrikgrejen alltsåJag tycker som SlewME skrev förut i sin tråd, att du ska gå och nanna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) *borta* glömmmmm snälla! Redigerad 24 februari, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 .nee ja måste tästa min nu kommer snart eller ja väntar po en kompis han ska komma imorn tror ja Kan ingen tempbanna honom? Ärligt FoxtroT, så full är du knappast så du inte ser att hur du skriver och beter dig. LOGGA UT! RAUS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Kan ingen tempbanna honom? Ärligt FoxtroT, så full är du knappast så du inte ser att hur du skriver och beter dig. LOGGA UT! RAUS! He want some uppmärksamhet bara Redigerad 24 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Kan ingen tempbanna honom? Ärligt FoxtroT, så full är du knappast så du inte ser att hur du skriver och beter dig. LOGGA UT! RAUS! Han hade oturen att få en varning på modarkivet då han även där skrivit vid fullt tillstånd, även indragna posträttigheter. Tycker inte att man ska skriva om man är så full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Hehe jaha, vad ska man säga. Jag ber om ursäkt, jag skäms ganska mycket nu kan man säga. Och nej jag är ingen jävla attentionwhore som ni alla tror nu. Aja, back on topic nu folks! Redigerad 24 februari, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Slew, såg gästboksinläggen nu men jag kan inte skrivar i någon, blir bara fel. Och på stuntingdelen så borde man kunna skriva lite om sin egen film/ bild när det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts