StellHell Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Men stånka korv ffs! Trodde ju att sista frågan var en sån där "Personen med bäst fantasi vinner" fråga. Är det någon idé eller går det äns att göra om det? *edit* Eftersom jag nu vet att så inte var fallet så kan jag ju "visa" mitt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Haha, det är väl ändå en förkortning av credit? Edit. Här skulle jag gå quotat Kebab men det blev nåt fel >< Redigerad 19 februari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Haha, det är väl ändå en förkortning av credit? Edit. Här skulle jag gå quotat Kebab men det blev nåt fel >< Mycket möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Eftersom jag nu vet att så inte var fallet så kan jag ju "visa" mitt svar. Humm, om du visar bilden ger det väl väldigt många ovetande personer chansen att vinna? Har tagit lite fler VCS-fordonsbilder nu, 60 av ca 100 är klara. Synd bara att alla mina LCS-bilder aldrig kommer upp, eller ens soundtrackssidorna till LCS. Nu börjar jag bli sur... EDIT: Här har ni LCS-bilderna, i väntan på Gtanytt-sidans uppdatering. Här hittar ni 60 av ca 100 VCS-fordon hittills tagna Fråga, ge synpunkter (och creds)! Redigerad 19 februari, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Hallå. Nu kan man direktlänka till en kommentar. Brevid varje namn i en kommentar så har den ett nummer, vilket inlägg det det är. Klickar man på den så får man upp en promtdialog där man kan kopiera direktlänken. Samma princip som här på forumet. Ex. http://www.gtanytt.se/?page=com&id=16#10 Då kommer man till Lajnux kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Hallå. Nu kan man direktlänka till en kommentar. Brevid varje namn i en kommentar så har den ett nummer, vilket inlägg det det är. Klickar man på den så får man upp en promtdialog där man kan kopiera direktlänken. Samma princip som här på forumet. Ex. http://www.gtanytt.se/?page=com&id=16#10 Då kommer man till Lajnux kommentar. Snyggt! Edit: Fint med Fav-icon i bokmärkesfältet nu =D Redigerad 19 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Snyggt! Edit: Fint med Fav-icon i bokmärkesfältet nu =D KalleR verkar inte så samarbetsvillig längre, så jag gjorde en egen favicon. Inte av bästa variant, men bättre än inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 KalleR verkar inte så samarbetsvillig längre, så jag gjorde en egen favicon. Inte av bästa variant, men bättre än inget. Äh, jag gillar allt som har lite färg. Fixa gärna en till beffo upload med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Hallå. Nu kan man direktlänka till en kommentar. Brevid varje namn i en kommentar så har den ett nummer, vilket inlägg det det är. Klickar man på den så får man upp en promtdialog där man kan kopiera direktlänken. Samma princip som här på forumet. Ex. http://www.gtanytt.se/?page=com&id=16#10 Då kommer man till Lajnux kommentar. Bra funktion imo. Bra jobbat med sidan. Redigerad 20 februari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) undrar också när vcs , lcs kommer upp Slewme, ska du ja kvar motiveringen när man röstar på nyheten i all evighet? tycker det är så jobbigt Redigerad 20 februari, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 KalleR verkar inte så samarbetsvillig längre, så jag gjorde en egen favicon. Inte av bästa variant, men bättre än inget. Du har ju inte frågat mig om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Du har ju inte frågat mig om det? Jo, två gånger faktiskt. Men då brukar det bli tyst i rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Jo, två gånger faktiskt. Men då brukar det bli tyst i rutan. Nej. Du har nämnt favicon, och länkat till nånstans i denna tråden. Men du har inte ställt frågan om jag kunde göra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Nej. Du har nämnt favicon, och länkat till nånstans i denna tråden. Men du har inte ställt frågan om jag kunde göra den. Du kunde inte förstå när jag länkade en gång och vid ett senare tillfällte nämnde favicon på msn? Nåväl, inte mycket att göra, kan mycket väl varit jag som varit otydlig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Hur ser den ut, har inte ikonen på favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Hur ser den ut, har inte ikonen på favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Bild* Vad föreställer det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Vad föreställer det egentligen? G som i GTA n som i nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Vad föreställer det egentligen? Jag tycker den e snygg och duger bra. Men däremot GTAsajtens fav-ikon.. vad föreställer den? Redigerad 21 februari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Jag tycker den e snygg och duger bra. Men däremot GTAsajtens fav-ikon.. vad föreställer den? IPBs logo. IPB = Invision Power Board = Det forum som vi sitter på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts