Gof Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Då har man deltagit. Vet att jag har alla rätt förutom på den sista med bilden. Tog det som poppade upp i skallen först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Då har man deltagit. Vet att jag har alla rätt förutom på den sista med bilden. Tog det som poppade upp i skallen först Jag hoppas att jag har alla rätt. Sista tog jag det enda som jag kunde komma på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Jag skulle absolut kunna dela med mig, men det är rätt taskigt mot SlewME som har gjort en tävling ifall vi ska fuska..?Det drabbar er också. Ju fler som har alla rätt desto fler att slumpa mellan. Man får då alltså mindre chans att vinna. Redigerad 18 februari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Det drabbar er också. Ju fler som har alla rätt desto fler att slumpa mellan. Man får då alltså mindre chans att vinna. Ja jag vet, just därför jag inte tänker hjälpa honom. Fast han skämtade ju tydligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Får jag fråga, är det du som betalar ur egen ficka för spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Får jag fråga, är det du som betalar ur egen ficka för spelet? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Nu har jag svarat på alla frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Ja. Nice, du ska ha cred Redigerad 5 mars, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Nice, du ska ha crew Japp, det ska han verkligen ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Nice, du ska ha crew Japp, det ska han verkligen ha! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Jag fattar inte. Ska ha crew? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Här får du Slew: http://1149.ca/Crew/crew.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Jag fattar inte. Ska ha crew? Creed då, eller vad säger man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Här får du Slew: http://1149.ca/Crew/crew.jpg Haha, tackar så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Creed då, eller vad säger man Säjer man inte Cred? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Säjer man inte Cred? Creed eller cred. Jag trodde han hade skrivit creed, men det stod visst crew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Säjer man inte Cred? cred Short for "credibility". An ability to inspire belief in others. David Hasselhoff has no street cred. Redigerad 18 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Här får du Slew: Han var söt. Jag vill osså ha en. =( Redigerad 18 februari, 2007 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Så cred e rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Så cred e rätt? JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts