Jump to content

Projektet ny GTAsida.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Bilden som finns i slutet på tävlingen kan vara lite knepig. Varför jag inte har några alternativ att välja på är för att då kan man chansa sig till ett svar genom att bara klicka något, nu måste man i princip veta vad svaret är för att kunna svara.

Antar att det försvårar lite i alla fall. Som sagt så finns det bara ett svar, oavsett vad ni minns bilden som.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilden som finns i slutet på tävlingen kan vara lite knepig. Varför jag inte har några alternativ att välja på är för att då kan man chansa sig till ett svar genom att bara klicka något, nu måste man i princip veta vad svaret är för att kunna svara.

Antar att det försvårar lite i alla fall. Som sagt så finns det bara ett svar, oavsett vad ni minns bilden som.

Lite? :blink: har inte en aning men jag kan ju hoppas iallafall (w00t)

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäklar vad svåra frågor SlewME, jag orkar inte googla runt eller starta Vice City för att kolla, jag skiter i det istället (w00t)

Men jag är i alla fall stolt för jag kunde sista frågan :blink:

Neeeeeeeeeeeej! Jag bestämde mig för att vara med på riktigt nu, och sen svarade jag på sista frågan bland dom första och när jag hade gjort det så råkade jag trycka på "Skicka resultat".

Kan du fixa på något sätt så jag får svara på resten också, snälla? :'(

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäklar vad svåra frågor SlewME, jag orkar inte googla runt eller starta Vice City för att kolla, jag skiter i det istället (w00t)

Men jag är i alla fall stolt för jag kunde sista frågan :blink:

Neeeeeeeeeeeej! Jag bestämde mig för att vara med på riktigt nu, och sen svarade jag på sista frågan bland dom första och när jag hade gjort det så råkade jag trycka på "Skicka resultat".

Kan du fixa på något sätt så jag får svara på resten också, snälla? :'(

Vad var svaret på sista frågan?

Bara att göra om det iegn väl?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså? Det var ingen motiveringsfråga alltså? Jag kan tänka mig att jag fick rätt ändå, men jag angav flera anledningar och även en motivering. Jaja, vi får se :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor