SlewME Skrivet 17 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Kan avslöja att jag har en tävling på G med fint pris för vinnaren. Vad tävlingen kommer att gå ut på och vad man kan vinna är inget jag tänker gå in på. Det jag kan avlöja är att den kommer att handla mycket om VC i och med VCS-releasen som kommer inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Kan avslöja att jag har en tävling på G med fint pris för vinnaren. Vad tävlingen kommer att gå ut på och vad man kan vinna är inget jag tänker gå in på. Det jag kan avlöja är att den kommer att handla mycket om VC i och med VCS-releasen som kommer inom kort. Spännande!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Spännande!!!! du menar underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Nu har jag även skickat Slew samtliga texter till VCS-sidan också. Gör han som jag påstår är bäst, görs LCS klart innan VCS kommer upp. VCS ska helst vara uppe innan PS2-release, men det ligger inte längre i mina händer. Sen ska jag göra alla VCS-fordon när jag orkar också, de tar skitlång tid att fota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Hur blir det med sån där "fav-icon"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Hur blir det med sån där "fav-icon"? Whut, whut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Whut, whut?? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=837480 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Nu har första tävlingen gått av stapeln. Läs mer på GTAnytt.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Nu har första tävlingen gått av stapeln. Läs mer på GTAnytt.se Slutar när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Slutar när? 3 Mars står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 har deltagit nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Bilden som finns i slutet på tävlingen kan vara lite knepig. Varför jag inte har några alternativ att välja på är för att då kan man chansa sig till ett svar genom att bara klicka något, nu måste man i princip veta vad svaret är för att kunna svara. Antar att det försvårar lite i alla fall. Som sagt så finns det bara ett svar, oavsett vad ni minns bilden som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Bilden som finns i slutet på tävlingen kan vara lite knepig. Varför jag inte har några alternativ att välja på är för att då kan man chansa sig till ett svar genom att bara klicka något, nu måste man i princip veta vad svaret är för att kunna svara. Antar att det försvårar lite i alla fall. Som sagt så finns det bara ett svar, oavsett vad ni minns bilden som. Lite? har inte en aning men jag kan ju hoppas iallafall Redigerad 18 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Nu har första tävlingen gått av stapeln. Läs mer på GTAnytt.se Oj, det här var klurigt! Förresten: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Jäklar vad svåra frågor SlewME, jag orkar inte googla runt eller starta Vice City för att kolla, jag skiter i det istället Men jag är i alla fall stolt för jag kunde sista frågan Neeeeeeeeeeeej! Jag bestämde mig för att vara med på riktigt nu, och sen svarade jag på sista frågan bland dom första och när jag hade gjort det så råkade jag trycka på "Skicka resultat". Kan du fixa på något sätt så jag får svara på resten också, snälla? :'( Redigerad 18 februari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Jäklar vad svåra frågor SlewME, jag orkar inte googla runt eller starta Vice City för att kolla, jag skiter i det istället Men jag är i alla fall stolt för jag kunde sista frågan Neeeeeeeeeeeej! Jag bestämde mig för att vara med på riktigt nu, och sen svarade jag på sista frågan bland dom första och när jag hade gjort det så råkade jag trycka på "Skicka resultat". Kan du fixa på något sätt så jag får svara på resten också, snälla? :'( Vad var svaret på sista frågan? Bara att göra om det iegn väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Nu har jag registrerat mig och deltagit. Lite skumt att man inte får mail eller något om man vinner, får väl kolla in sidan då och då. Är inte fråga 9 lite missvisande? Dom har väl inte utvecklat något av dom men dom har publicerat 2 av dom 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Bilden som finns i slutet på tävlingen kan vara lite knepig. Varför jag inte har några alternativ att välja på är för att då kan man chansa sig till ett svar genom att bara klicka något, nu måste man i princip veta vad svaret är för att kunna svara. Antar att det försvårar lite i alla fall. Som sagt så finns det bara ett svar, oavsett vad ni minns bilden som. Jasså? Det var ingen motiveringsfråga alltså? Jag kan tänka mig att jag fick rätt ändå, men jag angav flera anledningar och även en motivering. Jaja, vi får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Vad var svaret på sista frågan? Bara att göra om det iegn väl? Jag skulle absolut kunna dela med mig, men det är rätt taskigt mot SlewME som har gjort en tävling ifall vi ska fuska..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Jag skulle absolut kunna dela med mig, men det är rätt taskigt mot SlewME som har gjort en tävling ifall vi ska fuska..? Jag skojar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts