SlewME Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Bra idé, men det kanske blir lite för mycket att fylla i bara för att rösta. Men det tar ju iofs ingen tid att kryssa i... Vilket är meningen, man ska rösta för att man vill, inte för att det finns en sådan möjlighet. Är snart klar med allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Då var jag klar med nya systemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Nej inte alls, minusmöjligheten finns kvar? Ska man rösta negativt så är det bra för mig att veta VARFÖR vederbörande röstade minus, annars så vet jag inte vad jag ska förbättra. Röstar någon på plus så utgår jag från att personer är nöjda? Klart det är bra men du måste man ha en varför- funktion på båda sidor annars kommer de som inte orkar skriva en motivering inte bry sig om och rösta och du blir överhuvud taget inte informerad om att folk är missnöjda. Nu såg jag att du väger upp det med motivering på båda sidor så den här disskusionen är onödig... Ville bara få fram det. EDIT: Du måste fortfarande förklara tydligare när man ska rösta plus respektive minus. Ska man rösta minus om man tycker själva nyheten är dålig (typ, GTA 4 inställt) eller om man tycker att den är dåligt skriven? Redigerad 12 februari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Klart det är bra men du måste man ha en varför- funktion på båda sidor annars kommer de som inte orkar skriva en motivering inte bry sig om och rösta och du blir överhuvud taget inte informerad om att folk är missnöjda. Nu såg jag att du väger upp det med motivering på båda sidor så den här disskusionen är onödig... Ville bara få fram det. EDIT: Du måste fortfarande förklara tydligare när man ska rösta plus respektive minus. Ska man rösta minus om man tycker själva nyheten är dålig (typ, GTA 4 inställt) eller om man tycker att den är dåligt skriven? Du kan rösta på både hur den e skriven och själva nyheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Du kan rösta på både hur den e skriven och själva nyheten Du läste inte vad han skrev, huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Du läste inte vad han skrev, huh? Kanske inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag skickade in ett litet tips häromdan men fyllde inte i nån e-mail pga akut paranoia. Så jag är inte 100 på att tipset kom fram.. Gjorde det det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Jag skickade in ett litet tips häromdan men fyllde inte i nån e-mail pga akut paranoia. Så jag är inte 100 på att tipset kom fram.. Gjorde det det? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Nu kommer en lista på bilarna som e kvar alpha bandito buccaneer burrito bus cheetha combine harvester enforcer esperanto euros fortune freight hotknife intruder majestic manana mesa mower mr whoopee mule phoenix rc bandit rc tiger rcvan regina remington roadtrain romeros hearse swat sadler sandking sweeper tahoma tampa tornado virgo det var alla bilar, sen fins det lite flyg, mororcyklar. och jag har just tagit 7 st bilder kanske har tagigt någon av dem, det var några kvar vice. och slamvan har jag lagt upp!! kolla på gtanytt Redigerad 12 februari, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Cheetha bus och en hel del till finns redan med. Men jag får komplettera med dem där. Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Jag springer och knäpper kort på dom som är kvar. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Cheetha bus och en hel del till finns redan med. Men jag får komplettera med dem där. Tack så mycket. det finns både bus och coach. hell no, jag hr inte postat cheetha Slew, hur ska jag nu veta vert jag ska skicka mina bilder? nyheten är borta Redigerad 13 februari, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 det finns både bus och coach. hell no, jag hr inte postat cheetha Slew, hur ska jag nu veta vert jag ska skicka mina bilder? nyheten är borta Det går bra att skicka dem till sebbe@gtanytt.se Tack. Någon som vill ha en @gtanytt-mail btw? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Det går bra att skicka dem till sebbe@gtanytt.se Tack. Någon som vill ha en @gtanytt-mail btw? ^^ Jag. =) ---------- Har betat av halva listan med bilar kvar nu. Snart har jag gjort alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Det går bra att skicka dem till sebbe@gtanytt.se Tack. Någon som vill ha en @gtanytt-mail btw? ^^ Ja tack! Henkibojj@gtanytt.se, för att det inte ska bli rörigt Var läser man isf mailen? Inte med Outlook, väl? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Ja tack! Henkibojj@gtanytt.se, för att det inte ska bli rörigt Var läser man isf mailen? Inte med Outlook, väl? :'( Du kan välja, beffos webbmail eller få alla mail vidarebefodrade till din hotmail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Det går bra att skicka dem till sebbe@gtanytt.se Tack. Någon som vill ha en @gtanytt-mail btw? ^^ jag vill, jag vill kobbe@gtanytt.se *viftar högre än högst med handen* Godfather, mycket bra jobbat var som lite less på den dära listan Redigerad 14 februari, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag vill lätt ha en gtanytt mejl! merkky@gtanytt.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Har lagt till en hel del fordon i San Andreas. Listan är fortfarande under utveckling, men en hel del fordon är med på den. http://www.gtanytt.se/?page=sanvehicles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts