Jump to content

Projektet ny GTAsida.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Nej inte alls, minusmöjligheten finns kvar?

Ska man rösta negativt så är det bra för mig att veta VARFÖR vederbörande röstade minus, annars så vet jag inte vad jag ska förbättra. Röstar någon på plus så utgår jag från att personer är nöjda?

Klart det är bra men du måste man ha en varför- funktion på båda sidor annars kommer de som inte orkar skriva en motivering inte bry sig om och rösta och du blir överhuvud taget inte informerad om att folk är missnöjda.

Nu såg jag att du väger upp det med motivering på båda sidor så den här disskusionen är onödig... Ville bara få fram det.

EDIT:

Du måste fortfarande förklara tydligare när man ska rösta plus respektive minus. Ska man rösta minus om man tycker själva nyheten är dålig (typ, GTA 4 inställt) eller om man tycker att den är dåligt skriven? :teehee:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart det är bra men du måste man ha en varför- funktion på båda sidor annars kommer de som inte orkar skriva en motivering inte bry sig om och rösta och du blir överhuvud taget inte informerad om att folk är missnöjda.

Nu såg jag att du väger upp det med motivering på båda sidor så den här disskusionen är onödig... Ville bara få fram det.

EDIT:

Du måste fortfarande förklara tydligare när man ska rösta plus respektive minus. Ska man rösta minus om man tycker själva nyheten är dålig (typ, GTA 4 inställt) eller om man tycker att den är dåligt skriven? :teehee:

Du kan rösta på både hur den e skriven och själva nyheten :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer en lista på bilarna som e kvar

alpha

bandito

buccaneer

burrito

bus

cheetha

combine harvester

enforcer

esperanto

euros

fortune

freight

hotknife

intruder

majestic

manana

mesa

mower

mr whoopee

mule

phoenix

rc bandit

rc tiger

rcvan

regina

remington

roadtrain

romeros hearse

swat

sadler

sandking

sweeper

tahoma

tampa

tornado

virgo

det var alla bilar, sen fins det lite flyg, mororcyklar. och jag har just tagit 7 st bilder

kanske har tagigt någon av dem, det var några kvar vice. och slamvan har jag lagt upp!! kolla på gtanytt

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cheetha

bus och en hel del till finns redan med. Men jag får komplettera med dem där. Tack så mycket. :)

det finns både bus och coach. hell no, jag hr inte postat cheetha

Slew, hur ska jag nu veta vert jag ska skicka mina bilder?

nyheten är borta

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor