Siana Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Många bra ansökningar, svårt att välja. Kommer att kolla igenom inlägg skrivna av folk som jag tycker är intressanta. Fort, killar! Korrekturredigera alla era poster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Fort, killar! Korrekturredigera alla era poster! I'm on it! Nah, just kidding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Har ändrat namn på alla ranker.. Numera: Boss = Administratör Underboss = Moderator Consigliere = Nyhetsskribent Associate = Hjälpsam Civilian = Medlem Redigerad 11 februari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Har ändrat namn på alla ranker.. Numera: Boss = Administratör Underboss = Moderator Consigliere = Nyhetsskribent Associate = Hjälpsam Civilian = Medlem Låter bra! Det blir lite omväxling istället för de klassiska Moderator osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Har ändrat namn på alla ranker.. Numera: Boss = Administratör Underboss = Moderator Consigliere = Nyhetsskribent Associate = Hjälpsam Civilian = Medlem lägg in på ett hörn vad det betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 lägg in på ett hörn vad det betyder.Mm, har lagt in det när man söker. Kommer att göra det på presentationerna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Tänkte att ni kanske är intresserade av att veta vem som blev moderator eller en sk. "Underboss". RavenE var rätt man på rätt plats. Han är 16 fyllda, visat sin portfolio för mig, bra presentation om sig själv. Han är killen jag söker helt enkelt. Hoppas (eller vet) att han kommer att göra ett bra jobb som underboss på sidan.. Lycka till RavenE Det var ett svårt val då jag hade några att välja mellan. Redigerad 11 februari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Tänkte att ni kanske är intresserade av att veta vem som blev moderator eller en sk. "Underboss". RavenE var rätt man på rätt plats. Han är 16 fyllda, visat sin portfolio för mig, bra presentation om sig själv. Han är killen jag söker helt enkelt. Hoppas (eller vet) att han kommer att göra ett bra jobb som underboss på sidan.. Lycka till RavenE Det var ett svårt val då jag hade några att välja mellan. Tack så mycket, ett stort förtroende att få vara Moderator på sveriges nya GTAsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Tack så mycket, ett stort förtroende att få vara Moderator på sveriges nya GTAsida. Gratz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Tack så mycket, ett stort förtroende att få vara Moderator på sveriges nya GTAsida. Ja ett stort grattis! Är säker på att du kommer att fixa det toppenbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Det vore roligt om man kunde se varför allihopa har fått en massa stjärnor, planeter och varmkorvar nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Det vore roligt om man kunde se varför allihopa har fått en massa stjärnor, planeter och varmkorvar nånstans. Sant, lägg upp en liten ruta till höger med förklaringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag skulle veta vilka som är skribenter på GTAnytt. Jag har skrivit allt om LCS och ska nån gång påbörja VCS-sidan, men jag är inte nyhetsskribent. Fort, killar! Korrekturredigera alla era poster! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hur får man ranken "Hjälpsam" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hur får man ranken "Hjälpsam" ? Man hjälper till med de olika delarna på sidan. Skriver, tar bilder osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hur får man ranken "Hjälpsam" ? Man hjälper till på och med sidan. Finns mycket att göra. Jag tex fixade namnen på alla gtasa,s fordon. Gaah sån tid det tog. >< Men det är klart man hjälper till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hur får man ranken "Hjälpsam" ? Hjälp till med att hitta bilder på fordon, gäng m.m. Är inte säker på allt, men hör med Slew. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Okej. Behövs det någon hjälp då?... allt verkar vara fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Okej. Behövs det någon hjälp då?... allt verkar vara fixat Bilder på ALLA gäng till ALLA GTAspel behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Man hjälper till på och med sidan. Finns mycket att göra. Jag tex fixade namnen på alla gtasa,s fordon. Gaah sån tid det tog. >< Men det är klart man hjälper till. nää inte alla, finns ännu säkert 50 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts