Merkky Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Se på fan, man kan söka nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Hej. I nuläget så behövs ingen moderator på hemsidan, men jag känner att jag ändå vill ha en aktiv moderator som är där medans jag inte är där. Man vill ju bara sidans bästa. Följande vill jag att ni ska skicka till SEBBE@GTANYTT.SE med rubriken "Ansökan om moderatorplats". - Din ålder. - Tidigare erfarenheter av att vara admin/moderator. - Varför är du den jag söker? (Förklara utförligt). - Du ska ha minst G i Svenska, VG alt. MVG är att föredra. - Andra referenser? Har du någon som kan styrka att du är seriös? - Annan övrig fakta, ju mer jag får veta, desto större chans har du att bli antagen. Redigerad 10 februari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag förstår inte riktigt.. Du menar alltså att det inte behövs någon moderator, men att det behövs det iallafall? ..vad gör moderatorn? Kollar igenom kommentarerna och såna saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Finns det verrkligen så mycket en moderator kan göra? skulle kunna bli en men vet ej, för jag är ändå inte så super aktiv. har alldrig varigt moderator/ admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) - Du ska ha minst G i Svenska, VG alt. MVG är att föredra. Finns det verrkligen så mycket en moderator kan göra? skulle kunna bli en men vet ej, för jag är ändå inte så super aktiv. har alldrig varigt moderator/ admin ----- Edit: Nej, det där var elakt. Ta det som ett skämt. Redigerad 10 februari, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Hej. I nuläget så behövs ingen moderator på hemsidan, men jag känner att jag ändå vill ha en aktiv moderator som är där medans jag inte är där. Man vill ju bara sidans bästa. Vad kommer moderatorn syssla med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag skulle veta vilka som är skribenter på GTAnytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) It's even worth a shot Ska vi skriva vem vi är på GTAnytt? Redigerad 10 februari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag skulle veta vilka som är skribenter på GTAnytt. Inte för o förstöra för er men jag är en av dem. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Inte för o förstöra för er men jag är en av dem. :'( Ok, är det någon mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Jag förstår inte riktigt.. Du menar alltså att det inte behövs någon moderator, men att det behövs det iallafall? ..vad gör moderatorn? Kollar igenom kommentarerna och såna saker? Ja, hittills är det väldigt lugnt på sidan, men när som helst så kan satans påhitt komma till sidan och förstöra Moderator har rätt att censurera nyheter, banna folk, ta bort skriklådeinlägg och lite andra saker Ok, är det någon mer? Cortez Redigerad 11 februari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Skickade iväg ett anmälnings mejl nu, när får man veta vem det blev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ok, är det någon mer? Jag står som "Nyhetsskribent" men loggar bara in ibland för att ögna igenom nyheterna efter eventuella stav- eller skrivfel. Jag ville stå som "Korrekturläsare" men Slevis är för lat för att ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag står som "Nyhetsskribent" men loggar bara in ibland för att ögna igenom nyheterna efter eventuella stav- eller skrivfel. Jag ville stå som "Korrekturläsare" men Slevis är för lat för att ändra. Eller så är det du som är lat som inte orkar skriva några nyheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Eller så är det du som är lat som inte orkar skriva några nyheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 SlewME: När får vi veta vem moderatorn blir? och vad han kommer ha som uppgift? *Har skickat ett mail* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 SlewME: När får vi veta vem moderatorn blir? och vad han kommer ha som uppgift? *Har skickat ett mail* Har också skickat ett mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 SlewME: När får vi veta vem moderatorn blir? och vad han kommer ha som uppgift? *Har skickat ett mail* Ja, hittills är det väldigt lugnt på sidan, men när som helst så kan satans påhitt komma till sidan och förstöra Moderator har rätt att censurera nyheter, banna folk, ta bort skriklådeinlägg och lite andra saker Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Eller så är det du som är lat som inte orkar skriva några nyheter! Nejjeh. Det händer ju ändå inget i GTA-världen och så måste jag ju skriva på Ciné samtidigt som jag ska ordna på Tuktas, hinna plugga och dinga på WoW... Jag hinner inte skriva nyheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Många bra ansökningar, svårt att välja. Kommer att kolla igenom inlägg skrivna av folk som jag tycker är intressanta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts