Umberto Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 ? Ser inte det roliga. Men visst, ska det bara innehålla random skit så absolut. GTAäpplekaffepiss.se LÖL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Det planerades att göra en sida i SA-tema men är inte aktuellt då SA är grått, samma gäller GTA3. Vi har därför valt att använda GTA: Vice City som grund för designen - färger då alltså. Dock inte en helrosa sida, långt ifrån. Härligt. Det blir nog finfint Gtasajten.se eller Gtasiten. Vill inte byta namn helt, liksom. Tänkte också på Gtasajten.se, men kom på att Hultenius faktiskt äger den med. Redigerad 23 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 ?Vi har väl inte delad humor *klappa* Nu har jag inte så stor koll längre, och detta har säkerligen redan blivit besvarat, men kommer det tillkomma något forum på senare tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 @godfather: En fråga, Kommer det finnas en sektion för stunting i GTA? Ska svara på alla frågor till den mån jag kan. Det vet jag inte i nuläget, vi tar allt som det kommer. Han svarade på din fråga. ...ställer upp om ni behöver min hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 .www.gtanytt.com www.grandtheftauto.se/nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Vaddå? Ska det konkuerra med denna sida? GTAsajtens hemsida har lagts ner. Gtasajten.se eller Gtasiten. Vill inte byta namn helt, liksom. Vi fick ej använda GTAsajten som namn. Kan vi inte använda detta forumet då? GTAsajten har lagts ner. Därför startar vi en ny svensk sida med GTAuppdateringar. Redigerad 23 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Gtacommunity.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 SlewME// Jo jag läste det efter jag såg denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Skulle vilja veta varför man ska bli medlem på sidan om ni tänkt länka hit och inte ha forum. =) Vad kommer man som medlem kunna göra på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Skulle vilja veta varför man ska bli medlem på sidan om ni tänkt länka hit och inte ha forum. =) Vad kommer man som medlem kunna göra på sidan? Kommentera nyheter tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Kommentera nyheter tror jag. En shutbox skrev han också. Jag kom på en grej man kan ha: - Veckans GTA bild, med kommentare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 GTA.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 GTA.se? Ganska bra och simpelt namn, men lite tråkigt. ---- Ett litet tips då: Ett system som gör så att alla medlemmar får en grej där de själva kan skriva nyheter. Som sedan kommer övervakas av en grupp på 5-6 personer som får till uppdrag att kolla källan som uppges och verkar allt okej accepterar de nyheten och vips är den uppe på siten. Naturligtvis kommer dessa även få till uppgift att läsa igenom nyheterna så inga stavfel eller liknande slinker in på sidan. Vet inte om detta skulle vara svårt att koda ihop, dock kanske det är något att tänka på? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ganska bra och simpelt namn, men lite tråkigt. ---- Ett litet tips då: Ett system som gör så att alla medlemmar får en grej där de själva kan skriva nyheter. Som sedan kommer övervakas av en grupp på 5-6 personer som får till uppdrag att kolla källan som uppges och verkar allt okej accepterar de nyheten och vips är den uppe på siten. Naturligtvis kommer dessa även få till uppgift att läsa igenom nyheterna så inga stavfel eller liknande slinker in på sidan. Vet inte om detta skulle vara svårt att koda ihop, dock kanske det är något att tänka på? =) Det lät som en mycket bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Ganska bra och simpelt namn, men lite tråkigt. www.grandtheftauto.se tycker jag låter mycket bättre än något med sidan etc. What the......? Hultan äger tydligen den adressen också Redigerad 23 januari, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 En shutbox skrev han också. Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Vad är det? Ungefär som en gästbok kan man säga. Fast lite "spammigare" iallafall på dom jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 En sak som skulle kunna vara hyffsat bra. Ett sjärnsystem, är en medlemm hjälpsam och kan mycket om mycket så får denne person 1 eller fler stjärnor. Kanske en konstig idé but. what the hell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 www.grandtheftauto.se tycker jag låter mycket bättre än något med sidan etc. What the......? Hultan äger tydligen den adressen också Gta.se var också upptaget såg jag nu, dock inte av hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 En sak som skulle kunna vara hyffsat bra. Ett sjärnsystem, är en medlemm hjälpsam och kan mycket om mycket så får denne person 1 eller fler stjärnor. Kanske en konstig idé but. what the hell Också en bra idé! Det har jag sett på flera forum, ser faktiskt rätt fint ut. Då kan man ha ett gradsystem också. Typ: 1 stjärna: Newbie 2 stjärnor: Kunnig 3 stjärnor: Major 4 stjärnor: Överste 5 stjärnor: General Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts