kobbe Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Fixa det, nu ska jag fixa in lite bilar, ska träna sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Fixa det, nu ska jag fixa in lite bilar, ska träna sen "Fixa det" Hmpf, tror du han är någon jävla slav eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 "Fixa det" Hmpf, tror du han är någon jävla slav eller? Hade varigt bättre med fixa det... altså jag mena att jag håller med dom andra, var bara för slö för att skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Många som tyckt att jag skulle göra om "övrigt" lite. Nu har jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Nu är jag helt klar med LCS-avdelningen och har skickat alltihop till Slew. Jag åker till fjällen imorrn och är där fram till söndag kväll, men feedback kan ju ändå ges via PM/mail/i denna tråden, väl när LCS-avdelningen är uppe. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Många som tyckt att jag skulle göra om "övrigt" lite. Nu har jag det. Ser bra ut, gillar nya "undermenyn till undermenyn" (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) Gillar inte SA vapen sektionen bilderna är så små man ser knappt vad det är Annars e det bra (:!!! Redigerad 7 februari, 2007 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Gillar inte SA vapen sektionen bilderna är så små man ser knappt vad det är (:!!! Vet, kommer att göra så att bilderna blir klickbara och stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Vet, kommer att göra så att bilderna blir klickbara och stora. Är du klar me alla bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Är du klar me alla bilder? Men varför fråga när du kan kolla det själv? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Hann aldrig se vad folk tyckte om mitt damask- förslag. Just den här är snodd grån GR så den kan man inte ha - men ni förstår idén. Någon som gillar det? Själv tycker jag det är mycket läckrare, men det verkade jag vara ensam om. (:!!! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/p9e3cf0znw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Hann aldrig se vad folk tyckte om mitt damask- förslag. Just den här är snodd grån GR så den kan man inte ha - men ni förstår idén. Någon som gillar det? Själv tycker jag det är mycket läckrare, men det verkade jag vara ensam om. Det är ju snyggt som sjutton, men frågan är ju hur bra det passar på just den sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Hann aldrig se vad folk tyckte om mitt damask- förslag. Just den här är snodd grån GR så den kan man inte ha - men ni förstår idén. Någon som gillar det? Själv tycker jag det är mycket läckrare, men det verkade jag vara ensam om. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/p9e3cf0znw.jpg Jag skulle föredra en lösning liknande denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Hann aldrig se vad folk tyckte om mitt damask- förslag. Just den här är snodd grån GR så den kan man inte ha - men ni förstår idén. Någon som gillar det? Själv tycker jag det är mycket läckrare, men det verkade jag vara ensam om. Damask är snyggt som fan. Fast inte på denna sida. Det ser väldigt platt och tråkigt ut i detta fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Vad är Danmask? Jag fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Vad är Danmask? Jag fattar inte http://images.google.se/images?client=fire...sa=N&tab=wi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Damask är snyggt som fan. Fast inte på denna sida. Det ser väldigt platt och tråkigt ut i detta fallet. Lägg på en gradient / skugga då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Lägg på en gradient / skugga då? Kan ju avslöja att en eventuell bakgrundsändrare är påtänkt. Att man har en valmöjlighet att välja mellan 2-3 st bakgrunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Sidan är helklart snygg, men behövs det inte lite mer färger? T.ex skulle bakgrundsbilden kunna vara i färg samt att lite GTA- bilder införs i loggan (som här på GTAsajten). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Inte för detta är JÄTTE viktigt men det står spash damage istället för splash damage i vapen avdelningarna. Eller, det kanske ska vara spash. Vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts