Jump to content

Projektet ny GTAsida.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Hmm, förstår inte hur pengar ska kunna hjälpa honom att utveckla en hemsida?

Servrar kostar pengar, oavsett om han har den i sin egen källare eller om den är hyrd hos ett webbhotell. Får han pengar, slipper han ha reklam på sidan för att finansiera den och dessutom får han mer fysiska creds för det jobb han lägger ner på sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktum är att R2 visste hur källkoden såg ut, därav har han antagligen varit inne på någons konto också. Att han bara fått print screens är nog skitsnack.

Det där är skitsnack och det antar jag att du vet själv eftersom du sa att du skulle kolla dina fina ip-loggar och liknande. Leta efter 85.224.135.133 i dina ip-loggar och du hittar ingenting alls.

Skitsamma egentligen, antar att det inte spelar någon större roll nu när sidan är uppe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Weei ;P

Det enda jag måste gnälla på är fusken, dom stämmer inte :)

Tackar, ska kolla på det. Vore bra om du kunde hjälpa till, har nämligen varken xbox eller ps, så jag kan ej testa själv.

Nu 18.25 så slog vi besökrekordet på sidan!

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriklådan jävlas med mig :'(

[font="Arial"][size="2"]Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers[/size][/font] [font="Arial"][size="2"]error '80040e31'[/size][/font]  

[font="Arial"][size="2"][MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-5.0.27-community-nt]Data too long for column 'text' at row 1[/size][/font]  

[font="Arial"][size="2"]/include/do_shout.asp[/size][/font][font="Arial"][size="2"], line 10[/size][/font]

Du skriver text som är längre än 45 tecken av felmeddelandet att tyda.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar, ska kolla på det. Vore bra om du kunde hjälpa till, har nämligen varken xbox eller ps, så jag kan ej testa själv.

Oj jag råkade läsa fel bara, "Alla taxibilar får nitro + hoppar när du trycker L3" trodde de gällde alla bilar ;P

Det enda jag kommer på nu är "Beordrar en person att hoppa in i din bil, kan vara vem som helst", de fusket verkar inte funka :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor