Jump to content

Projektet ny GTAsida.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Man får felmeddelande i den om man skriver text längre än 45 tecken.

Ang. avatarer, en mycket bra idé :wub:, kommer att införa när tid ges.

Schyst med LCS-bilderna där :teehee:

@P-C, Attans. "MEEEEEP", var det ett form av varningsljud?

Nej, jag kommer bara till en död sida. Avatarer ger stor personlighet, och är lite mer forum än... ja, "SMS-lista" om man säger så.

VCS-bilder kommer dröja innan det blir en helt komplett lista, men nästa vecka kanske du har en hyfsad. LCS kanske blir klart imorrn, eller övermorrn. Gonatt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker du ska ha en stuntingdel där folk kan lägga upp filmer och bilder, bilderna skulle kunna vara sk. "stuntingchallenges" som folk kan lägga upp så har du en eller två (jag och godfather?) som accepterar de så inget annat än just stunttävlingar kommer upp på den sidan =)

Skulle inte skada med en kommentar SlewME.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SlewME skriver man mitt namn.

Varför jag inte kommenterat är för att det var bara 3 som visade intresse för en modding alt. stuntdel. Tyvärr vill jag inte sitta och koda omfattande funktioner och system om intresset inte finns :wub:

Testa köra det som en undersökning på sidan. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du behöver inte besöka den och du behöver inte tvinga mig till vad jag ska göra. De flesta fakta går att hitta, både story och annan fakta.

Om du ska vara dryg så behöver du inte forstätta besöka tråden, vad lekar du egentligen?

Vem är det som är dryg? Jag försökte bara hjälpa till. Även om du inte tycker om SA så gör många andra som besöker din gtasida det och om du vill ha en fungerande och populär gtasida bör du ju ha info alla spel och inte bara dom du tycker om. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt precis och tänkte "Nej, fan. Jag måste ju regga mig på GTAnytt". Motvilligt skrev jag in bokstäverna K-E-B-A-B i registreringsrutan. (Vill helst ta ett annat nick)

Men sen när jag skulle slutföra så kom detta fram:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e31'

[MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-5.0.27-community-nt]Field 'avatar' doesn't have a default value

/gtanytt/include/page_reg.asp, line 21

Så nu tar jag det som en anledning att inte registrera mig med det nicket. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt precis och tänkte "Nej, fan. Jag måste ju regga mig på GTAnytt". Motvilligt skrev jag in bokstäverna K-E-B-A-B i registreringsrutan. (Vill helst ta ett annat nick)

Så nu tar jag det som en anledning att inte registrera mig med det nicket. :ermm:

Aiiieh! No! Don't do it! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Felet åtgärdat, du kan nu registera dig med namnet KEBAB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor