Henkibojj Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Man får felmeddelande i den om man skriver text längre än 45 tecken. Ang. avatarer, en mycket bra idé , kommer att införa när tid ges. Schyst med LCS-bilderna där @P-C, Attans. "MEEEEEP", var det ett form av varningsljud? Nej, jag kommer bara till en död sida. Avatarer ger stor personlighet, och är lite mer forum än... ja, "SMS-lista" om man säger så. VCS-bilder kommer dröja innan det blir en helt komplett lista, men nästa vecka kanske du har en hyfsad. LCS kanske blir klart imorrn, eller övermorrn. Gonatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 @P-C, Attans. "MEEEEEP", var det ett form av varningsljud? Rätt uppfattat, din skarpsinta jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Jag tycker du ska ha en stuntingdel där folk kan lägga upp filmer och bilder, bilderna skulle kunna vara sk. "stuntingchallenges" som folk kan lägga upp så har du en eller två (jag och godfather?) som accepterar de så inget annat än just stunttävlingar kommer upp på den sidan =) Skulle inte skada med en kommentar SlewME. Redigerad 1 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Skulle inte skada med en kommentar SlewMe.SlewME skriver man mitt namn. Varför jag inte kommenterat är för att det var bara 3 som visade intresse för en modding alt. stuntdel. Tyvärr vill jag inte sitta och koda omfattande funktioner och system om intresset inte finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 SlewME skriver man mitt namn. Varför jag inte kommenterat är för att det var bara 3 som visade intresse för en modding alt. stuntdel. Tyvärr vill jag inte sitta och koda omfattande funktioner och system om intresset inte finns Testa köra det som en undersökning på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Nu kan jag logga in! ...med IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Du behöver inte besöka den och du behöver inte tvinga mig till vad jag ska göra. De flesta fakta går att hitta, både story och annan fakta. Om du ska vara dryg så behöver du inte forstätta besöka tråden, vad lekar du egentligen? Vem är det som är dryg? Jag försökte bara hjälpa till. Även om du inte tycker om SA så gör många andra som besöker din gtasida det och om du vill ha en fungerande och populär gtasida bör du ju ha info alla spel och inte bara dom du tycker om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Nu kan man ändra sin avatar. Den syns på sina kommentarer. Det kan man göra om man klickar på "Övrigt" i menyn eller direkt här Redigerad 1 februari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Nu kan man ändra sin avatar. Den syns på sina kommentarer. Det kan man göra om man klickar på "Övrigt" i menyn eller direkt härCool, bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Nu kan man ändra sin avatar. Den syns på sina kommentarer. Det kan man göra om man klickar på "Övrigt" i menyn eller direkt här Hur stor får avatarn vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Hur stor får avatarn vara? Den ändrar automatiskt storlek till 60x60 pixlar verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Wiiie! Mitt förslag gick igenom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Satt precis och tänkte "Nej, fan. Jag måste ju regga mig på GTAnytt". Motvilligt skrev jag in bokstäverna K-E-B-A-B i registreringsrutan. (Vill helst ta ett annat nick) Men sen när jag skulle slutföra så kom detta fram: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e31' [MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-5.0.27-community-nt]Field 'avatar' doesn't have a default value /gtanytt/include/page_reg.asp, line 21 Så nu tar jag det som en anledning att inte registrera mig med det nicket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Satt precis och tänkte "Nej, fan. Jag måste ju regga mig på GTAnytt". Motvilligt skrev jag in bokstäverna K-E-B-A-B i registreringsrutan. (Vill helst ta ett annat nick) Men sen när jag skulle slutföra så kom detta fram: Så nu tar jag det som en anledning att inte registrera mig med det nicket. Aiiieh! No! Don't do it! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Satt precis och tänkte "Nej, fan. Jag måste ju regga mig på GTAnytt". Motvilligt skrev jag in bokstäverna K-E-B-A-B i registreringsrutan. (Vill helst ta ett annat nick) Men sen när jag skulle slutföra så kom detta fram: Så nu tar jag det som en anledning att inte registrera mig med det nicket. Felet åtgärdat, du kan nu registera dig med namnet KEBAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Felet åtgärdat, du kan nu registera dig med namnet KEBAB Hmpf. --- Förresten, kommer domän köpas inom en snar framtid? Eller kanske inte förrens efter sidan är helt klar, när jag tänker efter.. Redigerad 1 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Hmpf. http://www.gtastunting.com/forums/style_emoticons/default/icecream.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Skulle vara coolt om man kunde sms'a in och så kom det upp, någon stans Som "Senaste mobil-medelanden" eller "Senaste SMS'en". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Skulle vara coolt om man kunde sms'a in och så kom det upp, någon stans Som "Senaste mobil-medelanden" eller "Senaste SMS'en".Typ samma funktion som skriklådan fyller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts