Mathias Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Vill se hur stort intresset är för en moddingdel på sidan, typ som gtamods. Eller alternativt en stuntingdel med bilduppladdning och videouppladdning . Skriv här om du är intresserad. Jag tycker du ska ha en stuntingdel där folk kan lägga upp filmer och bilder, bilderna skulle kunna vara sk. "stuntingchallenges" som folk kan lägga upp så har du en eller två (jag och godfather?) som accepterar de så inget annat än just stunttävlingar kommer upp på den sidan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Jag tycker du ska ha en stuntingdel där folk kan lägga upp filmer och bilder, bilderna skulle kunna vara sk. "stuntingchallenges" som folk kan lägga upp så har du en eller två (jag och godfather?) som accepterar de så inget annat än just stunttävlingar kommer upp på den sidan =) Bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Sidan om gäng i SA var sjukt dålig. Läs här istället.Info om alla gäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Sidan om gäng i SA var sjukt dålig. Läs här istället.Info om alla gäng! Skriv ihop något du då, det blir säkert varmt mottaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Skriv ihop något du då, det blir säkert varmt mottaget Men snälla nån, så fort nån säger något dåligt ska alltid nån pajas som du säga, gör bättre själv då. Får inte Reve säga vad han tyckte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Skriv ihop något du då, det blir säkert varmt mottaget Ja kan men orkar antagligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Men snälla nån, så fort nån säger något dåligt ska alltid nån pajas som du säga, gör bättre själv då. Får inte Reve säga vad han tyckte?Vad du inte verkar förstå är varför man får vissa svar. Skriver någon: "FAN VAD DÅLIGT; WAWAWAW" så får man dåliga svar tillbaka. Om man istället motiverar varför så blir man bemött bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Vad du inte verkar förstå är varför man får vissa svar. Skriver någon: "FAN VAD DÅLIGT; WAWAWAW" så får man dåliga svar tillbaka. Om man istället motiverar varför så blir man bemött bättre själv. Ja anledning till att ja tyckte att gängsidan var dålig var för att det bland annat * Det står The Ballas överallt! Det heter dom ju inte! * Grove Street är ett "set" inom Orange Grove Families precis som Seville och Temple Drive och är inte namnet på hela gänget. *"CJ sitter i Grove Street OG"??? Vad menas med det? * Italian Mafia är inte ens med. *Triaderna hjälper inte Woozie, han leder ett "set" i gänget. Han är en del av gänget. * Dettar förstår jag inte heller "Det pågår ett krig där The Ballas försöker ta över East Los Santos, pågår därför ett krig med Vagos och Grove Street." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Ja anledning till att ja tyckte att gängsidan var dålig var för att det bland annat * Det står The Ballas överallt! Det heter dom ju inte! * Grove Street är ett "set" inom Orange Grove Families precis som Seville och Temple Drive och är inte namnet på hela gänget. *"CJ sitter i Grove Street OG"??? Vad menas med det? * Italian Mafia är inte ens med. *Triaderna hjälper inte Woozie, han leder ett "set" i gänget. Han är en del av gänget. * Dettar förstår jag inte heller "Det pågår ett krig där The Ballas försöker ta över East Los Santos, pågår därför ett krig med Vagos och Grove Street."Bra, tack för det. Ska ta en titt på faktafelen, ska jag vara ärlig så är jag inte särskillt insatt i San Andreas då jag aldrig tyckt om varken storyn eller spelet i övrigt. Spelade typ 2 uppdrag och därefter började modda spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) Bra, tack för det. Ska ta en titt på faktafelen, ska jag vara ärlig så är jag inte särskillt insatt i San Andreas då jag aldrig tyckt om varken storyn eller spelet i övrigt. Spelade typ 2 uppdrag och därefter började modda spelet. Okej fint, verkar som en lovande sida. Och spela igenom San Andreas för helvete Redigerad 31 januari, 2007 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Okej fint, verkar som en lovande sida. Och spela igenom San Andreas för helvete Du behöver inte besöka den och du behöver inte tvinga mig till vad jag ska göra. De flesta fakta går att hitta, både story och annan fakta. Om du ska vara dryg så behöver du inte forstätta besöka tråden, vad lekar du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Du behöver inte besöka den och du behöver inte tvinga mig till vad jag ska göra. De flesta fakta går att hitta, både story och annan fakta. Om du ska vara dryg så behöver du inte forstätta besöka tråden, vad lekar du egentligen? Sluta SJÄLV att vara så jävla dryg. Såfort man kommer med NÅGON slags invändning så skjuter du med "Du behöver inte besöka sidan blah blah.." Lär dig ta den minsta kritik, jeez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Sluta SJÄLV att vara så jävla dryg. Såfort man kommer med NÅGON slags invändning så skjuter du med "Du behöver inte besöka sidan blah blah.." Lär dig ta den minsta kritik, jeez!Herregud, tar kritik och det gjorde jag när han framförde den på ett bra sätt. När han däremot börjar kasta skit så gör jag detsamma. Tack för din åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Bra, tack för det. Ska ta en titt på faktafelen, ska jag vara ärlig så är jag inte särskillt insatt i San Andreas då jag aldrig tyckt om varken storyn eller spelet i övrigt. Spelade typ 2 uppdrag och därefter började modda spelet. All fakta om gäng hittar man ju här http://en.wikipedia.org/wiki/Ballas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 All fakta om gäng hittar man ju här http://en.wikipedia.org/wiki/Ballas Jupp . Kollar där just nu, korregerar och lägger till fakta i min text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Herregud, tar kritik och det gjorde jag när han framförde den på ett bra sätt. När han däremot börjar kasta skit så gör jag detsamma. Tack för din åsikt M-m-men jag tror han mest bara skojade där på slutet - notera smileysarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) M-m-men jag tror han mest bara skojade där på slutet - notera smileysarna. Jag har ingen aning, skiter i vilket egentligen, vet att jag både kan och vill driva sidan, sedan vad han tycker om den är ganska ointressant då andra både visar intresse och stöd. Till och med P-C var intresserad då han sprang och gick in genom proxy för att se den Redigerad 31 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Shoutboxen funkar inte! Jag skriver det här istället, då: Är inte kommentarerna lite anonyma? En avatar skulle sitta perfekt, men signaturer passar inte. Plus att namnen kan länka till forumprofilen! Mina LCS-bilder till dig tuffar på, Slew, du kanske får dem imorron kväll eventuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Till och med P-C var intresserad då han sprang och gick in genom proxy för att se den MEEEP! Wrong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) Shoutboxen funkar inte! Jag skriver det här istället, då: Är inte kommentarerna lite anonyma? En avatar skulle sitta perfekt, men signaturer passar inte. Plus att namnen kan länka till forumprofilen! Mina LCS-bilder till dig tuffar på, Slew, du kanske får dem imorron kväll eventuellt. Man får felmeddelande i den om man skriver text längre än 45 tecken. Ang. avatarer, en mycket bra idé , kommer att införa när tid ges. Schyst med LCS-bilderna där @P-C, Attans. "MEEEEEP", var det ett form av varningsljud? Redigerad 31 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts