Nord Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Nu kommer säkert allt bli soppa, men så jag minns det runt 03-04 så låg forumet på gtasajten-storage för det va nått strul med gtasajten.. Kan ha vart pga serverflytt eller om det var hultans UF företag.. Iaf, det hör till gtasajten, och de flesta gamla topicar som har forumlänkar går till gtasajten-storage ah okej, då är jag med. blev bara lite nyfiken med tanke på namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Var såg du det? Redigerad 28 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Var såg du det? Antagligen någon gammal topic. Kryllar av dom om man letar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Antagligen någon gammal topic. Kryllar av dom om man letar lite.Hm, k. Tänkte bara att han frågade i denna tråd, som inte har något med GTAsajten att göra. Well, nog om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Hm, k. Tänkte bara att han frågade i denna tråd, som inte har något med GTAsajten att göra. Well, nog om det. Tänkte bara klämma in lite sådär snabbt när det ändå diskuterades namnet gtasajten. fick ju snabbt svar jepp, nog om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) --- EDITERAT! Redigerad 29 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Alltså, KAN man registrera sig eller vad? Doesn't work for me anyways.. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Alltså, KAN man registrera sig eller vad? Doesn't work for me anyways.. . Du har ju redan en registerad användare. Logga in med den istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Du har ju redan en registerad användare. Logga in med den istället. Funkar inte... :'( Jag skriver in Umberto+lösen, klickar på login, ingenting händer. Dessutom kommer jag inte längre in på de olika vapen&gäng m.m. -delarna. Klickar jag på t.ex. San Andreas kommer jag direkt in på "Story", sen försvinner menyn.. Lite svårt att förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Funkar inte... :'( Jag skriver in Umberto+lösen, klickar på login, ingenting händer. Dessutom kommer jag inte längre in på de olika vapen&gäng m.m. -delarna. Klickar jag på t.ex. San Andreas kommer jag direkt in på "Story", sen försvinner menyn.. Lite svårt att förklara. Du har igång något som blockerar scripten ... or something. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaaR Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Ett tips SlewME Om du inte har köpt domänen ännu så SÄG INTE VILKEN DOMÄN DU SKA HA! För mig så blev den uppköpt dan innan jag skulle köpa den, för att sen sälja den till mig. btw, Det kommer väl att bli ett forum på den sen? (om inte det här ska finnas kvar men det kommer det väl inte) Redigerad 29 januari, 2007 av XaaR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 btw, Det kommer väl att bli ett forum på den sen? (om inte det här ska finnas kvar men det kommer det väl inte) Nej, sidan kommer länka till detta forumet.. Detta ska vara kvar "för alltid" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Kan inte Hultenius släppa greppet på forumet nu då, och göra Administratörerna till Root? Nu när jag läst forumhistorian vill jag ha ett spam- forum/lek- forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Nu när jag läst forumhistorian vill jag ha ett spam- forum/lek- forum. Det var iof rätt kul med rollspel och tre ord i taget och allt vad vi hade då... ett tag. Men ofta spårade det hela ur efter en tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Det var iof rätt kul med rollspel och tre ord i taget och allt vad vi hade då... ett tag. Men ofta spårade det hela ur efter en tid. Det är där Stellan kommer in i bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 @Godfather: Inte alla, kanske någon. Dock inget som diskuteras öppet. Det svaret fick ju jag när jag frågade om Kalle, Stell och Arvid skulle bli root's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Det var iof rätt kul med rollspel och tre ord i taget och allt vad vi hade då... ett tag. Men ofta spårade det hela ur efter en tid. Då håller man det på en bra nivå och om det inte fungerar kliver en Administratör / Moderator emellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Ett tips SlewME Om du inte har köpt domänen ännu så SÄG INTE VILKEN DOMÄN DU SKA HA! För mig så blev den uppköpt dan innan jag skulle köpa den, för att sen sälja den till mig. btw, Det kommer väl att bli ett forum på den sen? (om inte det här ska finnas kvar men det kommer det väl inte) Händer ofta. Men i och med att de flesta av GTAsajtens medlemmar fortfarande är små kids så är det nog ingen större risk, men visst finns det alltid en risk. Trycker att det är tråkigt att folk gör så. Skulle någon göra så mot mig så väljer jag annan domän, glöm att jag skulle köpa den av honom. Redigerad 29 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Slew, Kan du inte typ skriva "Ditt IP är: X.X.X, den har nu loggats". Bara för att skrämma små hackers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Slew, Kan du inte typ skriva "Ditt IP är: X.X.X, den har nu loggats". Bara för att skrämma små hackers Det skrämmer nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts