Jump to content

Projektet ny GTAsida.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Nu kommer säkert allt bli soppa, men så jag minns det runt 03-04 så låg forumet på gtasajten-storage för det va nått strul med gtasajten.. Kan ha vart pga serverflytt eller om det var hultans UF företag..

Iaf, det hör till gtasajten, och de flesta gamla topicar som har forumlänkar går till gtasajten-storage

ah okej, då är jag med. blev bara lite nyfiken med tanke på namnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har ju redan en registerad användare. Logga in med den istället.

Funkar inte... :'(

Jag skriver in Umberto+lösen, klickar på login, ingenting händer.

Dessutom kommer jag inte längre in på de olika vapen&gäng m.m. -delarna. Klickar jag på t.ex. San Andreas kommer jag direkt in på "Story", sen försvinner menyn.. :rolleyes: Lite svårt att förklara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funkar inte... :'(

Jag skriver in Umberto+lösen, klickar på login, ingenting händer.

Dessutom kommer jag inte längre in på de olika vapen&gäng m.m. -delarna. Klickar jag på t.ex. San Andreas kommer jag direkt in på "Story", sen försvinner menyn.. :P Lite svårt att förklara.

Du har igång något som blockerar scripten ... or something. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips SlewME

Om du inte har köpt domänen ännu så SÄG INTE VILKEN DOMÄN DU SKA HA!

För mig så blev den uppköpt dan innan jag skulle köpa den, för att sen sälja den till mig.

btw, Det kommer väl att bli ett forum på den sen? (om inte det här ska finnas kvar men det kommer det väl inte)

Redigerad av XaaR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips SlewME

Om du inte har köpt domänen ännu så SÄG INTE VILKEN DOMÄN DU SKA HA!

För mig så blev den uppköpt dan innan jag skulle köpa den, för att sen sälja den till mig.

btw, Det kommer väl att bli ett forum på den sen? (om inte det här ska finnas kvar men det kommer det väl inte)

Händer ofta. Men i och med att de flesta av GTAsajtens medlemmar fortfarande är små kids så är det nog ingen större risk, men visst finns det alltid en risk.

Trycker att det är tråkigt att folk gör så. Skulle någon göra så mot mig så väljer jag annan domän, glöm att jag skulle köpa den av honom. :P

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor