Jump to content

Projektet ny GTAsida.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Kom med bättre förslag.

Skulle vilja se menyn där alternativen kommer upp som det är nu.

Alternativen skulle kunna komma upp "content"-rutan sen. Som det är nu leta jag ett tag innan jag förstog att det var menyn. Man ska kunna identifiera menyn direkt då man kommer till en sida, jag trodde först att det som stog berättade vad sidan täckte.

Om du vägrar att byta så sätt gärna "meny" eller likanande ovanför. Skapa gärna kontrast dessutom mellan logan och menyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är ju grymt >_<!

Hur kommer det sig att "vi" inte får ha www.gtasajten.com? Om ändå Hultenius har övergivit oss?

Men läs istället. Det finns flera olika anledningar, det mesta pga att Hultenius fortfarande har ansvar över domänet gtasajten.com, och att han inte vill vara ansvarig för något han inte deltar i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill inte klaga men bara säga en grej. På Groove strett families står det att dom blev uppdelat i tre gäng. Seville Boulevard Families, Temple Drive Families. Den tredje (orginalet) som Cj och Sweet tillhör heter Orange Grove Families

Edit: Da Nang Boys huvusakliga intresse är inte beskyddning i form av livvakter. Det är människosmuggling.

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imo låter gtanytt lite fewlt. Jag vet att namnet är satt men..

Aye, man kan säkert leva med det men just _nytt_ är.. liksom.. det låter.. bara wai to mucho svenskt.

Plx tel me that thre is a chanz 4 a new name in the future? :/

edit: kewl design

Det är aldrig för sent att ändra - kom med ett namn som slår det så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte direkt hej på det här med datorer även om man kan basis..

men sidan, www.gtasajten-storage.com är det något som är knytit till oss?, vad fyller den för funktion?, blev bara nyfiken när jag snubbla på namnet.

Nu kommer säkert allt bli soppa, men så jag minns det runt 03-04 så låg forumet på gtasajten-storage för det va nått strul med gtasajten.. Kan ha vart pga serverflytt eller om det var hultans UF företag..

Iaf, det hör till gtasajten, och de flesta gamla topicar som har forumlänkar går till gtasajten-storage

Länk till kommentar
Dela på andra sidor