SlewME Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Nu har jag lagt till information om gängen i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 @P-C, Fungerade anonymouse.org bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Kom med bättre förslag. Skulle vilja se menyn där alternativen kommer upp som det är nu. Alternativen skulle kunna komma upp "content"-rutan sen. Som det är nu leta jag ett tag innan jag förstog att det var menyn. Man ska kunna identifiera menyn direkt då man kommer till en sida, jag trodde först att det som stog berättade vad sidan täckte. Om du vägrar att byta så sätt gärna "meny" eller likanande ovanför. Skapa gärna kontrast dessutom mellan logan och menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Skriv in länken till sidan i första posten. Orkar inte leta igenom hela tråden. Fint annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Det här är ju grymt ! Hur kommer det sig att "vi" inte får ha www.gtasajten.com? Om ändå Hultenius har övergivit oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Det här är ju grymt ! Hur kommer det sig att "vi" inte får ha www.gtasajten.com? Om ändå Hultenius har övergivit oss? Men läs istället. Det finns flera olika anledningar, det mesta pga att Hultenius fortfarande har ansvar över domänet gtasajten.com, och att han inte vill vara ansvarig för något han inte deltar i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Det här är ju grymt ! Hur kommer det sig att "vi" inte får ha www.gtasajten.com? Om ändå Hultenius har övergivit oss? För att han har massa avtal och grejer med rockstar, han vill inte att rockstar ska bli förvirrade. Sedan så är han rädd för att vi ska missbruka namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Hur många procent är du klar med sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Hur många procent är du klar med sidan? Du kan väl se hur mycket som fattas på sidan sedan tänka dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Vill inte klaga men bara säga en grej. På Groove strett families står det att dom blev uppdelat i tre gäng. Seville Boulevard Families, Temple Drive Families. Den tredje (orginalet) som Cj och Sweet tillhör heter Orange Grove Families Edit: Da Nang Boys huvusakliga intresse är inte beskyddning i form av livvakter. Det är människosmuggling. Redigerad 28 januari, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 http://www.webstat.se/?id=24996&cat=3 9 pers från USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Underbart med amrikanska besökare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 http://www.webstat.se/?id=24996&cat=3 9 pers från USA? Kanske sitter några gtaintresserade svenskar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 http://www.webstat.se/?id=24996&cat=3 9 pers från USA? Nån har antagligen anänd en proxy eller likande. P-C antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Imo låter gtanytt lite fewlt. Jag vet att namnet är satt men.. Aye, man kan säkert leva med det men just _nytt_ är.. liksom.. det låter.. bara wai to mucho svenskt. Plx tel me that thre is a chanz 4 a new name in the future? :/ edit: kewl design Redigerad 28 januari, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Imo låter gtanytt lite fewlt. Jag vet att namnet är satt men.. Aye, man kan säkert leva med det men just _nytt_ är.. liksom.. det låter.. bara wai to mucho svenskt. Det är ju ännu fulare att blanda in engelska i svenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Imo låter gtanytt lite fewlt. Jag vet att namnet är satt men.. Aye, man kan säkert leva med det men just _nytt_ är.. liksom.. det låter.. bara wai to mucho svenskt. Plx tel me that thre is a chanz 4 a new name in the future? :/ edit: kewl design Det är aldrig för sent att ändra - kom med ett namn som slår det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Nu har jag lagt till Playstation-fusk till San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Jag är inte direkt hej på det här med datorer även om man kan basis.. men sidan, www.gtasajten-storage.com är det något som är knytit till oss?, vad fyller den för funktion?, blev bara nyfiken när jag snubbla på namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Jag är inte direkt hej på det här med datorer även om man kan basis.. men sidan, www.gtasajten-storage.com är det något som är knytit till oss?, vad fyller den för funktion?, blev bara nyfiken när jag snubbla på namnet. Nu kommer säkert allt bli soppa, men så jag minns det runt 03-04 så låg forumet på gtasajten-storage för det va nått strul med gtasajten.. Kan ha vart pga serverflytt eller om det var hultans UF företag.. Iaf, det hör till gtasajten, och de flesta gamla topicar som har forumlänkar går till gtasajten-storage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts