the-copy Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 @Slew: Ska ni har kvar menyn som ligger i headern? Den passar inte där imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 @Slew: Ska ni har kvar menyn som ligger i headern? Den passar inte där imo.Design får du prata med KalleR om. Han som står för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Jag gillar designen, men lite färg hade faktiskt varit trevligt! Sen borde man komma direkt in på den sidan som ligger först i undermenyn när man klickar på Nyheter tex. Redigerad 28 januari, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 @P-C, Jag kunde ju gissa att du skulle kolla på sidan, du vill inte ens ha den, så varför kolla. Tyckte att du passade bra utanför sidan. Självklart skiter jag i din hemsideidé men eftersom jag uppskattar webdesign så ville jag gärna se hur det såg ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Självklart skiter jag i din hemsideidé men eftersom jag uppskattar webdesign så ville jag gärna se hur det såg ut.Ger blanka fan i dina intressen. Konstigt att du är så rädd för nytt helatiden. Allt ska vara som förr för dig, annars går du och skär dig i armarna. Men är säker på att du gick runt min ip-spärr i alla fall. Men lite jobbigare blev det i alla fall Redigerad 28 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 @KalleR: Ska ni har kvar menyn som ligger i headern? Den passar inte där imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 @KalleR: Ska ni har kvar menyn som ligger i headern? Den passar inte där imo. Kom med bättre förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Kom med bättre förslag. Många verkar vilja ha den till vänster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Många verkar vilja ha den till vänster... Nytänkande så det smäller om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Nytänkande så det smäller om det! Ingen som sagt att det är nytänkande, men det är bättre (enligt dem flesta). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Ingen som sagt att det är nytänkande, men det är bättre (enligt dem flesta). Och enligt dig? Jag tycker faktiskt det är riktigt snyggt som det är. Faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Nytänkande så det smäller om det! Vem har sagt att allt ska vara så nytänkande hela tiden? Länkars funktion funkar bäst om de, som på de flesta andra sidor, är till vänster. Ingen som sagt att det är nytänkande, men det är bättre (enligt dem flesta). Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Vem har sagt att allt ska vara så nytänkande hela tiden? Länkars funktion funkar bäst om de, som på de flesta andra sidor, är till vänster. Japp! Som på de flesta sidor? De flesta har menyn upptill. SweClockers, Idg, Lunarstorm, Playahead, Snuttis, Aspsidan, IPB-forumen, phpBB-forumen, expressen.se, dn.se m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Hur ska ni få in en sektion för GTA4 när det släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Fan vad alla ska klaga hela tiden. Fan! ni får väl vara glada att det är någon som orkar lägga ner tid så ni får en ny GTA sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Fan vad alla ska klaga hela tiden. Fan! ni får väl vara glada att det är någon som orkar lägga ner tid så ni får en ny GTA sida..Brukar oftast vara klagarna som hörs mest, de som är nöjda håller oftast till i "tystarummet". Något man får lära sig som webmaster också, tyvärr. Ska givetvis göra så gott jag kan för att göra så att alla ska trivas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Fan vad alla ska klaga hela tiden. Fan! ni får väl vara glada att det är någon som orkar lägga ner tid så ni får en ny GTA sida.. Det är ju bara T-Bone Mendez som klagar. Alla andra kommer med frågor och förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Hur ska ni få in en sektion för GTA4 när det släpps? Det är inga problem att lägga på en rad i nuvarande menyn. Men om det är allt för många som stör sig på det lite originella upplägget vi har idag så får vi kanske överväga en annan lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Vem har sagt att allt ska vara så nytänkande hela tiden? Länkars funktion funkar bäst om de, som på de flesta andra sidor, är till vänster. Uh, därför att det till vänster inte bara är o- originellt, det har även börjat bli på gränsen till gammalmodigt. Många sidor har länkarna i mitten långt uppe nu, och inte till vänster. Hultenius stängde ju ner GTASajten bland annat för att designen var gammalmodig - och vart såg du de länkarna? VickeX - jag sa heller aldrig att någon sa att det var nytänkande. Mohah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Förstår inte vad ni pratar om, sidan är alldeles utmärkt fin som den är nu, byt verkligen INTE menyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts