Jump to content

Projektet ny GTAsida.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Självklart skiter jag i din hemsideidé men eftersom jag uppskattar webdesign så ville jag gärna se hur det såg ut.
Ger blanka fan i dina intressen. Konstigt att du är så rädd för nytt helatiden. Allt ska vara som förr för dig, annars går du och skär dig i armarna.

Men är säker på att du gick runt min ip-spärr i alla fall. Men lite jobbigare blev det i alla fall :)

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem har sagt att allt ska vara så nytänkande hela tiden? Länkars funktion funkar bäst om de, som på de flesta andra sidor, är till vänster.

Japp!

Som på de flesta sidor? De flesta har menyn upptill.

SweClockers, Idg, Lunarstorm, Playahead, Snuttis, Aspsidan, IPB-forumen, phpBB-forumen, expressen.se, dn.se m.fl.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad alla ska klaga hela tiden. Fan! ni får väl vara glada att det är någon som orkar lägga ner tid så ni får en ny GTA sida..
Brukar oftast vara klagarna som hörs mest, de som är nöjda håller oftast till i "tystarummet". Något man får lära sig som webmaster också, tyvärr. :)

Ska givetvis göra så gott jag kan för att göra så att alla ska trivas. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad alla ska klaga hela tiden. Fan! ni får väl vara glada att det är någon som orkar lägga ner tid så ni får en ny GTA sida..

Det är ju bara T-Bone Mendez som klagar. Alla andra kommer med frågor och förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem har sagt att allt ska vara så nytänkande hela tiden? Länkars funktion funkar bäst om de, som på de flesta andra sidor, är till vänster.

Uh, därför att det till vänster inte bara är o- originellt, det har även börjat bli på gränsen till gammalmodigt. Många sidor har länkarna i mitten långt uppe nu, och inte till vänster. Hultenius stängde ju ner GTASajten bland annat för att designen var gammalmodig - och vart såg du de länkarna?

VickeX - jag sa heller aldrig att någon sa att det var nytänkande. Mohah.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor