Marquis Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 KalleR: Varför inte rundade hörn på nederdelen av boxarna med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Men varför grått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Men varför grått Varför inte? Marquis: Kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Kunde inte låta bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Men för i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Hahahahahaha, på alla fyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Skicka hemsidans länk här tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Det var ett jävla klagande helatiden. Folk är väl medvetna om att sidan inte är klar, men passar på att klaga ändå? Påpeka och klaga är två saker, värt att skilja på. Tråkigt att utveckla något när det bara framförs klagomål. Precis som jag skrivit tidigare i tråden så är jag väl medveten om de runda hörnen och den lätta toningen i alla boxar. @P-C, Jag kunde ju gissa att du skulle kolla på sidan, du vill inte ens ha den, så varför kolla. Tyckte att du passade bra utanför sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 För mig är det. Att folk går bakom ryggen på mig och bryter sitt förtroende. Det är en stor grej för mig, men där är vi alla olika kanske. Btw, Coolingar som röstat minus på nyheten. Ja jag sa ju att du kunde bli lite sur kanske Får jag fråga varför du använder just ordet "desperat"? Förövrigt så ställer jag mig helt opartisk i allt det som hände. Du får gärna stå på folks sidor, men snälla, låt dem föra sin talan själva. --- Haha, jag sa i princip samma sak som du, att desperat var fel ord. Det blev ju inte ens att jag förde hans talan, jag sa vad jag själv tyckte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Skicka hemsidans länk här tack. Vilken hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Nu era jävla tjurproppar så har jag fixat grafikbuggar Ibland är ni riktigt nitiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Det går ju inte äns att trycka på sidorna om man vill läsa om saker på Vice City Gta3 och alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Det är ju inte färdigt än. Duuuuuuuuuuuuuuh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Det går ju inte äns att trycka på sidorna om man vill läsa om saker på Vice City Gta3 och alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Det går ju inte äns att trycka på sidorna om man vill läsa om saker på Vice City Gta3 och alla.Ansträng dig lite vafan. Läs tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Jag kan redan nu ana vem som blir "Årets Pina". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Det är ju inte färdigt än. Duuuuuuuuuuuuuuh. Varför lägga in en sida som inte är färdig, man kan inte göra nåt på den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Varför lägga in en sida som inte är färdig, man kan inte göra nåt på den nu Helt otroligt. När jag först har en betasida så missbrukas det, och vissa undrar varför jag inte öppnar den public så att alla får testa. När jag öppnar den public så klagar folk på att den inte är färdig istället. Tänkte vara schysst och ha den öppen så att ni kunde få se hur den ser ut och hur den är tänkt att fungera. Kanske bättre att man lägger ner hela sidan så uppstår problemen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts