Jump to content

Projektet ny GTAsida.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Det var ett jävla klagande helatiden. Folk är väl medvetna om att sidan inte är klar, men passar på att klaga ändå? Påpeka och klaga är två saker, värt att skilja på.

Tråkigt att utveckla något när det bara framförs klagomål. Precis som jag skrivit tidigare i tråden så är jag väl medveten om de runda hörnen och den lätta toningen i alla boxar.

@P-C,

Jag kunde ju gissa att du skulle kolla på sidan, du vill inte ens ha den, så varför kolla. Tyckte att du passade bra utanför sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig är det. Att folk går bakom ryggen på mig och bryter sitt förtroende. Det är en stor grej för mig, men där är vi alla olika kanske.

Btw,

Coolingar som röstat minus på nyheten. :(

Ja jag sa ju att du kunde bli lite sur kanske :P

Får jag fråga varför du använder just ordet "desperat"?

Förövrigt så ställer jag mig helt opartisk i allt det som hände.

Du får gärna stå på folks sidor, men snälla, låt dem föra sin talan själva.

---

Haha, jag sa i princip samma sak som du, att desperat var fel ord. :) Det blev ju inte ens att jag förde hans talan, jag sa vad jag själv tyckte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför lägga in en sida som inte är färdig, man kan inte göra nåt på den nu :)
Helt otroligt. När jag först har en betasida så missbrukas det, och vissa undrar varför jag inte öppnar den public så att alla får testa. När jag öppnar den public så klagar folk på att den inte är färdig istället. Tänkte vara schysst och ha den öppen så att ni kunde få se hur den ser ut och hur den är tänkt att fungera. :(

Kanske bättre att man lägger ner hela sidan så uppstår problemen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor