Jump to content

Projektet ny GTAsida.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Förlåt då. Jag sa bara vad jag tyckte. Ne jag kan inte göra bättre. Jag kan inget om datorer och hemsidor m.m. Jag tycker det är bra att några killar som är bra på datorer gör detta.

Okej, okej, jag var väl lite FÖR hård....sry..men ja är lite arg idag...

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry KalleR, men den nya GTA sidan är gräslig.

Mainframen är helt ok, men loggan är bedrövlig. :angry: Designen skulle säkert passa som någon annan hemsida men den passar verkligen inte som GTA sida. Den gamla sidan, jämfört med denna var mycket bättre.

Kommentarer som "gör bättre själv då" undanbedes. Jag skulle säkert kunna göra bättre själv designmässigt men jag hade mycket högre förväntningar än såhär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry KalleR, men den nya GTA sidan är gräslig.

Mainframen är helt ok, men loggan är bedrövlig. :angry: Designen skulle säkert passa som någon annan hemsida men den passar verkligen inte som GTA sida. Den gamla sidan, jämfört med denna var mycket bättre.

Kommentarer som "gör bättre själv då" undanbedes. Jag skulle säkert kunna göra bättre själv designmässigt men jag hade mycket högre förväntningar än såhär.

Big Meanie.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste nog tyvärr hålle med om att designen inte är något att hänga i julgranen. :angry:

Grundidén är bra, men försök att utväckla den lite mer.

Men annars ser sidan bra ut.

Designen är ganska grå och trist, försök att få lite färg i den utan att det blir plottrigt. Och logan får gärna bli lite mer slimmad, den tar upp ganska mycket av sidan nu.

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom slew inte orkar fixa klart designen lägger jag upp en bild på hur det ska se ut.

Ah, de rundade hörnen gör faktiskt stor skillnad! Det andra teckensnittet med! (w00t)

..fast jag förstår faktiskt inte varför det är så mycket "tomrum" på sidorna.. :angry:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor