kicken Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Förlåt då. Jag sa bara vad jag tyckte. Ne jag kan inte göra bättre. Jag kan inget om datorer och hemsidor m.m. Jag tycker det är bra att några killar som är bra på datorer gör detta. Okej, okej, jag var väl lite FÖR hård....sry..men ja är lite arg idag... Redigerad 27 januari, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) *borta* Redigerad 27 januari, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Sidan ligger nere nu Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Btw, Coolingar som röstat minus på nyheten. Jag råka trycka - för jag trodde det var Negativa Komentarer där Du kan ta bort Min eller ett -.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Sorry KalleR, men den nya GTA sidan är gräslig. Mainframen är helt ok, men loggan är bedrövlig. Designen skulle säkert passa som någon annan hemsida men den passar verkligen inte som GTA sida. Den gamla sidan, jämfört med denna var mycket bättre. Kommentarer som "gör bättre själv då" undanbedes. Jag skulle säkert kunna göra bättre själv designmässigt men jag hade mycket högre förväntningar än såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Sorry KalleR, men den nya GTA sidan är gräslig. Mainframen är helt ok, men loggan är bedrövlig. Designen skulle säkert passa som någon annan hemsida men den passar verkligen inte som GTA sida. Den gamla sidan, jämfört med denna var mycket bättre. Kommentarer som "gör bättre själv då" undanbedes. Jag skulle säkert kunna göra bättre själv designmässigt men jag hade mycket högre förväntningar än såhär. Big Meanie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Varför inte designa en egen sida då? SlewME kanske blir så förtjust att han använder den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Måste nog tyvärr hålle med om att designen inte är något att hänga i julgranen. Grundidén är bra, men försök att utväckla den lite mer. Men annars ser sidan bra ut. Designen är ganska grå och trist, försök att få lite färg i den utan att det blir plottrigt. Och logan får gärna bli lite mer slimmad, den tar upp ganska mycket av sidan nu. Redigerad 27 januari, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Jag gillade det. Nuff' said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Kanske lite flash skulle sitta fint?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Kanske lite flash skulle sitta fint?? Paaaaaatriiiik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Jag gillade det. Nuff' said. Visst, den funkar. Men jag är säker på att KalleR kan bättre. Det har man ju sätt. Eller egentligen är det bra designmässigt, men den passar inte på denna sida. Edit: Nej, inte flash. Det blir bara trögt och jobbigt. Redigerad 27 januari, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Vad ni än gör andvänd inte flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Hahahaha! SlewME, du är då inte kortsint. Redigerad 27 januari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Hahahaha! SlewME, du är då inte kortsint. Lite roligt var det iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Most Wanted: Splinter Cell: Conviction; Half-Life 2: Episode 2; GTA IV säger: lol P-C got pwnnnneeeeeeeeeeeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Eftersom slew inte orkar fixa klart designen lägger jag upp en bild på hur det ska se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Eftersom slew inte orkar fixa klart designen lägger jag upp en bild på hur det ska se ut. Ah, de rundade hörnen gör faktiskt stor skillnad! Det andra teckensnittet med! ..fast jag förstår faktiskt inte varför det är så mycket "tomrum" på sidorna.. Redigerad 27 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Eftersom slew inte orkar fixa klart designen lägger jag upp en bild på hur det ska se ut. Mm, inte så tokigt. Men jag blir galen på att det inte ligger länkar till vänster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Eftersom slew inte orkar fixa klart designen lägger jag upp en bild på hur det ska se ut. Det ser faktist bättre ut. De rundade kanterna gav ett stort lyft. Men "?!" ser lite muppat ut, några pixlar har kommit snett. Inget som stör mig egentligen men ändå.. Redigerad 27 januari, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts