tommy killer Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Ser jävligt nice ut, hoppas nu att vi kan få någon SA bild under själva GTAnytt bannern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Muy bien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Jorå, snyggare än när jag senast såg den Men jag tycker att menyn verkligen inte passar där. Den passar bättre där alternativen kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Riktigt bra jobbat på sidan. Den ser fräsch ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Men vafan ... R2 måste vara jävla desperat ärligt talat. Får jag fråga varför du använder just ordet "desperat"? Förövrigt så ställer jag mig helt opartisk i allt det som hände. Då ärrtvå inte är hemma kan jag ju "föra hans talan". Varför är han så jävla desperat,han fick se några screens liksom? Big deal, okej om SlewME blir lite sur men det är ju ingen stor grej. Du får gärna stå på folks sidor, men snälla, låt dem föra sin talan själva. --- Sidan såg riktigt najs ut! Jag förstår dock inte varför det är så mycket "tomrum" på sidorna? En annan fråga också, första gången jag gick in på sidan så stod det i inloggningsrutan "Ante" och i lösenordsrutan så finns det lika många tecken som mitt vanliga lösenord brukar vara. För-registrerad VIP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Synpunkter & konstruktiv kritik: Jag hoppas att ni i framtiden inkluderar originalspelet, London och GTA 2 (på en synligare position). Ingen gta-sida med självaktning kan "hoppa över" dem. I SA-vapenbeskrivningarna, varför använder ni ordet "one-hand"-vapen? Enhandsvapen ftw. Ni vill ju vara en svensk sida. SMG - Eller MP5 som den även kallas i verkligheten. ALLA kpistar är inte MP5or... Vapnet skjuter "pellets" vilket innebär att den skjuter många småskott samtidigt. Pellets? Shotgun=hagelbössa och skjuter hagel. Gör lumpen ffs. Racketutskjutare, används mycket av israeliska soldater Den korrekta svenska termen är granatgevär. (Skrivfel btw.) -- De där är ju egentligen bara små"fel" och överlag ser det ganska bra ut. Well done. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Härligt. Skulle vara trevligt om det fans lite mer att läsa om storyn i GTA, alla sektioner (det lär väl komma mera). Vore även härligt med en sida för alla föregångna 2D spelen som är släppta. Hur allting börjar, vilka dolda meddelande det finns och var man tillexempel kan se videon innan CJ kommer till flygplattsen är grymt intressant. Även en sida om GTA4, där alla fakebilder, spekullationer och rykten är sammanställda skulle inte slå fel. Hittade nu - Tidigare GTAspel -, tycken ändå det verkar lite lite. Redigerad 27 januari, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Ser riktigt bra ut grabbar! Har reggat mig nu också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Ser mycket bra ut. Lite konstruktiv kritik på designen: Mycket unik design, härligt färgschema. Men bilden i bakgrunden gillar jag inte - och sedan kopplar man inte designen särskilt mycket till GTA. Ta något relaterat med spelen så slår ni två flugor i en smäll. Edit: Det här var förövrigt Siana, sitter på Tomtefars dator och glömde att han var inloggad. >'.'< P.S ADMIN ÄR NEKROFIL!11!1 Redigerad 27 januari, 2007 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Desigen som flera sa va dålig på gtasajten, men det var ju grått på gtanytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Desigen som flera sa va dålig på gtasajten, men det var ju grått på gtanytt. Vad är det du vill ha sagt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Sidan såg riktigt najs ut! Jag förstår dock inte varför det är så mycket "tomrum" på sidorna? En annan fråga också, första gången jag gick in på sidan så stod det i inloggningsrutan "Ante" och i lösenordsrutan så finns det lika många tecken som mitt vanliga lösenord brukar vara. För-registrerad VIP? Jag skulle tippa på att det (Om det nu ens kommer ifrån något) är ifrån beffos upload. För där nickar jag exoticsimpa och det stod exoticsimpa i loginrutan, plus att tecknena till lösenordet är lika många som i lösenordet till min login på beffo upload. Men när jag trycker på logga in så händer det ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Ser riktigt bra ut grabbar! Har reggat mig nu också! Wtf? Jag kan då inte regga mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Skitsnyggt. Men GTAnytt-loggan ser mindre bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Vad är det du vill ha sagt med det? Att designen inte var så snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Att designen inte var så snygg. Men försök och göra en egen hemsida och se den se snygg ut om du ska vara så nogrann ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Men försök och göra en egen hemsida och se den se snygg ut om du ska vara så nogrann ? Chilla va, det är fritt fram att lämna kritik, både negativ som positiv!, nu har dessa killarna tagit på sig att starta upp en ny sida, vilket är ett kanon initiativ från deras sida, så inget, "gör det bättre om själv kan", så ska du se att alla blir glada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Men försök och göra en egen hemsida och se den se snygg ut om du ska vara så nogrann ? Sen när måste man kunna bättre själv för att få kritisera? Han skulle kunna skriva lite konstruktiv kritik istället men en kommentar som din är bara onödig. En grej jag funderat på är hur ni tänkt lösa nya sektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) SlewME, kan du ta bort min användare "JonasW"? Redigerad 27 januari, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Men försök och göra en egen hemsida och se den se snygg ut om du ska vara så nogrann ? Förlåt då. Jag sa bara vad jag tyckte. Ne jag kan inte göra bättre. Jag kan inget om datorer och hemsidor m.m. Jag tycker det är bra att några killar som är bra på datorer gör detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts