Tux Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Men wtf, är betatestningen slut? EDIT: Läste snabbt igenom de senaste posterna. Det verkar som om någon sabbade nåt eller?... Redigerad 27 januari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Men wtf, är betatestningen slut? EDIT: Läste snabbt igenom de senaste posterna. Det verkar som om någon sabbade nåt eller?... Någon av Betatestarna hade printat en bild och skickat till R2 tror jag. Sen hade R2 skrivit något här om hemsidan men tog sedan bort de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Erm,nu är jag lite borta men ni får ursäkta mig.. Vad hände med betatestningen? (jag har fått för mig att det är nån som har leechat bilder och sitt konto?) Ojdå,sixxe förklarade allt. Redigerad 27 januari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Någon av Betatestarna hade printat en bild och skickat till R2 tror jag. Sen hade R2 skrivit något här om hemsidan men tog sedan bort de. Men vafan ... R2 måste vara jävla desperat ärligt talat. EDIT: Men Slew, kan du inte bara ha några antal betatestare då?, jag fick liksom inte ens chansen att se designen eftersom jag var hos pappa igår ;( Redigerad 27 januari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Erm,nu är jag lite borta men ni får ursäkta mig.. Vad hände med betatestningen? (jag har fått för mig att det är nån som har leechat bilder och sitt konto?) Ojdå,sixxe förklarade allt. Faktum är att R2 visste hur källkoden såg ut, därav har han antagligen varit inne på någons konto också. Att han bara fått print screens är nog skitsnack. Systemkraven för SA är klara samt alla officiella game trailers är inlagda. Ska göra fuskavdelningen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Va fan är betatestningen för nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Va fan är betatestningen för nåt Ett antal medlemmar här på forumet fick tillgång till GTAnytt och kollade så att allt fungerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Underbart. Ja det kan man säga. Vem tackar man för trailersarna? Redigerad 27 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Hallå pojkar och flickor, flickor och pojkar, aliens och cowboys!! Nu öppnar GTAnytt! Sidan utvecklas men jag har valt att ändå öppna den, synpunkter och åsikter önskas. Temporär länk http://ww2.beffo.se/gtanytt Vi kommer att köpa en domän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Jävlar va snyggt! Edit: Fixa gärna så att man ser tydligare vem som har skrivit i Skriklådan. Markera namnen med fet stil eller nått. Edit 2: Det skulle också vara bra om man kunde se att man var inloggad. Typ: Du är inloggad som nor_adde. Uppe i högra hörnet. Redigerad 27 januari, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Hallå pojkar och flickor, flickor och pojkar, aliens och cowboys!! Nu öppnar GTAnytt! Sidan utvecklas men jag har valt att ändå öppna den, synpunkter och åsikter önskas. Temporär länk http://ww2.beffo.se/gtanytt Vi kommer att köpa en domän! Äntligen! editerar när jag sett. Vackert! Stilrent och bra! Redigerad 27 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Men vafan ... R2 måste vara jävla desperat ärligt talat. EDIT: Men Slew, kan du inte bara ha några antal betatestare då?, jag fick liksom inte ens chansen att se designen eftersom jag var hos pappa igår ;( Då ärrtvå inte är hemma kan jag ju "föra hans talan". Varför är han så jävla desperat,han fick se några screens liksom? Big deal, okej om SlewME blir lite sur men det är ju ingen stor grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Hallå pojkar och flickor, flickor och pojkar, aliens och cowboys!! Nu öppnar GTAnytt! Sidan utvecklas men jag har valt att ändå öppna den, synpunkter och åsikter önskas. Temporär länk http://ww2.beffo.se/gtanytt Vi kommer att köpa en domän! Riktigt fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Hallå pojkar och flickor, flickor och pojkar, aliens och cowboys!! Nu öppnar GTAnytt! Sidan utvecklas men jag har valt att ändå öppna den, synpunkter och åsikter önskas. Temporär länk http://ww2.beffo.se/gtanytt Vi kommer att köpa en domän! Kanske borde byta färg på länkarnas highlights. Svart text på svart bakgrund ser dumt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Då ärrtvå inte är hemma kan jag ju "föra hans talan". Varför är han så jävla desperat,han fick se några screens liksom? Big deal, okej om SlewME blir lite sur men det är ju ingen stor grej.För mig är det. Att folk går bakom ryggen på mig och bryter sitt förtroende. Det är en stor grej för mig, men där är vi alla olika kanske. Btw, Coolingar som röstat minus på nyheten. Redigerad 27 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Härligt jobbat. * När man klickar på "Nyheter" står det "Senaste nyhetera" * När man inte är inloggad tycker jag att boxarna ligger fel och det blir en 2px rad vilket ser fult ut. * Bra och snabbt jobbat! * Avrundingarna i hörnen är väldigt fina, men man ser den gråsvarta bg på de vilket inte är meningen? Redigerad 27 januari, 2007 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Vet inte riktigt, men ska VCS och LCS med överhuvudtaget? Dom kanske ligger där nånstans men min dator går för trögt för att jag ska orka kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Vet inte riktigt, men ska VCS och LCS med överhuvudtaget? Dom kanske ligger där nånstans men min dator går för trögt för att jag ska orka kolla.Mer kommer, vi kan dock inte få med allt på 4 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Jävlar va snyggt! Fixa gärna så att man ser tydligare vem som har skrivit i Skriklådan. Markera namnen med fet stil eller nått. Fick bli betatestare igår. Kommenterade det där. Tyckte dem borde bli rosa. Som "nytt" i logon. Kanske borde byta färg på länkarnas highlights. Svart text på svart bakgrund ser dumt ut. Kommenterade även det där, det borde vara vitt. Alltså, highlights. När man hovrar med musen ovanför länken. Redigerad 27 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Skit snygg design!. Här är lite stuff som kan fixas: - Reklam... En banner eller något på sidan skulle få den att verka professional. Fast reklam är väl jobbiga antar jag. - Senaste inloggade... Du kanske kan fixa en sån där senaste inloggades... precis som hos beffo community. - En Logga Ut knapp... Jag tror det kan behövas en logga ut knapp - Vänta någon minut... Den här texten "Vänta någon minut" sitter så tätt intill Skriklåda Boxen... lägg en space framför Vänta någon minut. " Vänta någon minut" Redigerad 27 januari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts