Henkibojj Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Pax för VC! Skriver gärna om favvospelet LCS och VCS kan jag också ta, bara det inte måste bli färdigt jättefort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Nej, inte tillsvidare. Får tänka ut en alternativ lösning. Hallå, nu behöver jag lite hjälp från någon riktigt insatt i GTAvärlden. Någon som skulle kunna tänka sig att skriva beskrivningar om respektive gta-spel. GTA:SA, GTA:VC och GTA3 ? Tacksam för hjälp, går mycket snabbare då. Eftersom det fanns en undermeny för stunting (borde jag ha sagt det där?), behöver du någon som kan skriva om det också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (Borde jag ha sagt det där?) Har han inte sagt att det ska vara en sån avdelning tidigare i tråden? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Kommer medlemmar kunna betala. På en sida jag är medlem på kan alla medlemmar skicka in pengar med sms och bidra. För att få ihop inför varje månads betalning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Kommer medlemmar kunna betala. På en sida jag är medlem på kan alla medlemmar skicka in pengar med sms och bidra. För att få ihop inför varje månads betalning Slew hostar själv sidan, så det kommer nog inte vara aktuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Har inte tid att kolla igenom alla 17 sidor, och vet inte om Slew uppdaterar förstaposten... så... har "vi" kommit på något namn än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Har inte tid att kolla igenom alla 17 sidor, och vet inte om Slew uppdaterar förstaposten... så... har "vi" kommit på något namn än? GTAnytt Redigerad 26 januari, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Har inte tid att kolla igenom alla 17 sidor, och vet inte om Slew uppdaterar förstaposten... så... har "vi" kommit på något namn än? GTANytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Men Slew... Varför släpper du inte bara sidan för alla? Vad är du rädd för? Maximalt antal fel hittas väl om maximalt antal användare får titta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Slew hostar själv sidan, så det kommer nog inte vara aktuellt. Precis, alltså står han för alla kostnader själv, så som Hultan gör. Därför borde det ju inte skada om han fick lite pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Skulle gärna skriva om San Andreas, nu när det är helg. Är även ledig från musikskolan nästa vecka vilket innebär mer fritid. Om ni vill ha mina tjänster då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Har han inte sagt att det ska vara en sån avdelning tidigare i tråden? Eller? Han sa att det skulle tänkas över tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Gtacentralen.com? Låter jävligt bra! Eller varför inte GTAportalen.se/com/nu/net (o.s.v)? Med den gamla GTAsidan "GTAportal" i åtanke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Låter jävligt bra! Eller varför inte GTAportalen.se/com/nu/net (o.s.v)? Med den gamla GTAsidan "GTAportal" i åtanke... Suuuuck. Den har redan ett namn. GTAnytt heter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Men Slew... Varför släpper du inte bara sidan för alla? Vad är du rädd för? Maximalt antal fel hittas väl om maximalt antal användare får titta. Vill inte öppna en halvklar hemsida. Känns så B. Behöver fortfarande hjälp med diverse delar av sidan. Har skrivit klart hela vapen-sektionen till SA, kort om storyn i SA och buggfixar. Fortfarande i behov av hjälp. Kontakta mig gärna över PM. en stuntingdel kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Vill inte öppna en halvklar hemsida. Känns så B. Behöver fortfarande hjälp med diverse delar av sidan. Har skrivit klart hela vapen-sektionen till SA, kort om storyn i SA och buggfixar. Fortfarande i behov av hjälp. Kontakta mig gärna över PM. en stuntingdel kommer! Hjälp med vad? Jag har PM'at dig men inte fått svar. Har ju iaf som sagt kvar Hultenius artiklar. Kanske vi kan göra någonting utav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Vill inte öppna en halvklar hemsida. Känns så B. Behöver fortfarande hjälp med diverse delar av sidan. Har skrivit klart hela vapen-sektionen till SA, kort om storyn i SA och buggfixar. Fortfarande i behov av hjälp. Kontakta mig gärna över PM. en stuntingdel kommer! Men de olika spelsektionerna gör inget om de fylls i efter hand. Tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Nu ska jag sova och sen åker jag till fjällen en vecka så eventuella svar dröjer ett tag. I alla fall. Vad rörigt allt blev. Ska bara klara upp allting. Några tror att jag postade en bild eller länk. Nope. Jag gav lite kritik och ingen kunde på något sätt se hur sidan såg ut med hjälp av det jag skrev. Samtidigt tycker jag att det hela är att göra en höna av en fjäder. Jag hade kunnnat förstå om det blev sådant rabalder om källkoden kom ut, att någon gav ut sitt lösenord eller att någon lade ut en länk med en kopia av sidan men inte att några väldigt få vet ungefär hur sidan ser ut. Godnatt, nu ska rötägget gå och sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Nu har jag även lagt till information om stunting på sidan. Börjar ta sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Nu har jag även lagt till information om stunting på sidan. Börjar ta sig Underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts