Jump to content

Projektet ny GTAsida.

SlewME
 Share

Recommended Posts

försenas för att några små grabbar har spridit bilder på sidan? ojojojojojo!!11 :)

Ja eller? SlewMe skrev ju att det bara blir extrajobb för han att leta upp de ansvariga och om han måste hålla på med något annat än att fixa nya sidan så är det ju logiskt att det blir försenat 1 dag kanske ?

Men de är nog inte mycket att bekymra sig över :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

försenas för att några små grabbar har spridit bilder på sidan? ojojojojojo!!11 :)

Varför inte bara respektera det arbet och de beslut som skaprna har satt upp..?

SlewME: hinner inte testa idag. Under en enorm tidspress. Imorgon... :( (om det är ok.)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog om detta, kommer att fortsätta med sidan som förut. Inte mycket att göra åt, tyvärr. Vet vart jag har R2D2 numera och anser knappt att han är värd att nämna namnet då han inte vill säga vem det var, inte för att det är en stor grej, men det är principen. Han sabbar ju för alla nu.

Behöver inte höra en bortförklaring från din sida R2, så bespara dig den tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kunde ha hänt då? Kan ingenting om sådant här :)
Om jag vet vem som gjort det? Njae, då hade inget hänt mer än att förtroendet för personen i fråga inte fanns kvar samt att jag skulle kunna ta in 1 ny betatestare och utesluta den som läckt. Men fegisen som läckt vill tydligen inte träda fram.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så inga beta-testare kommer att få komma in längre?
Nej, inte tillsvidare. Får tänka ut en alternativ lösning.

Hallå, nu behöver jag lite hjälp från någon riktigt insatt i GTAvärlden.

Någon som skulle kunna tänka sig att skriva beskrivningar om respektive gta-spel. GTA:SA, GTA:VC och GTA3 ?

Tacksam för hjälp, går mycket snabbare då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, inte tillsvidare. Får tänka ut en alternativ lösning.

Hallå, nu behöver jag lite hjälp från någon riktigt insatt i GTAvärlden.

Någon som skulle kunna tänka sig att skriva beskrivningar om respektive gta-spel. GTA:SA, GTA:VC och GTA3 ?

Tacksam för hjälp, går mycket snabbare då.

Eh jag har ju kvar Hultenius artiklar. Just utifall någonting som detta skulle hända, att sidan skulle läggas ner. Du kanske skulle fråga honom om ni får använda det han skrivit så kan jag skicka det till er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor