Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Inte omöjligt då betatestarnas syfte var att komma med tips, idéer och hitta buggar. Nu måste jag och KalleR göra allt detta själva. Går det inte bara välja folk du litar på? Om det nu finns sådana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 försenas för att några små grabbar har spridit bilder på sidan? ojojojojojo!!11 Ja eller? SlewMe skrev ju att det bara blir extrajobb för han att leta upp de ansvariga och om han måste hålla på med något annat än att fixa nya sidan så är det ju logiskt att det blir försenat 1 dag kanske ? Men de är nog inte mycket att bekymra sig över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) försenas för att några små grabbar har spridit bilder på sidan? ojojojojojo!!11 Varför inte bara respektera det arbet och de beslut som skaprna har satt upp..? SlewME: hinner inte testa idag. Under en enorm tidspress. Imorgon... (om det är ok.) Redigerad 26 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hacker Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Tera mera Redigerad 19 juni, 2007 av hacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Nog om detta, kommer att fortsätta med sidan som förut. Inte mycket att göra åt, tyvärr. Vet vart jag har R2D2 numera och anser knappt att han är värd att nämna namnet då han inte vill säga vem det var, inte för att det är en stor grej, men det är principen. Han sabbar ju för alla nu. Behöver inte höra en bortförklaring från din sida R2, så bespara dig den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Skulle ni inte kunna lägga upp några screens så vi som inte är med i beta testandet får se lite hur det ser ut och kommentera det?? Allla skulle säkert också bli mer nyfikna och mer insatta i designen av sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Omg , jag som inte ens hann o logga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Skulle gärna veta vem det var, skriv här om du får reda på det. Tråkigt att det skulle bli såhär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Skulle gärna veta vem det var, skriv här om du får reda på det. Tråkigt att det skulle bli såhär Kommer inte få reda på det tyvärr. Well, jag jobbar som sagt på som vanligt i vanlig takt. Kommer börja med SA-sektionen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Tur att man inte va inloggad när R2 postade dedär. Dålig stil enligt min mening, men han har nog lärt sig sin läxa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Kommer inte få reda på det tyvärr. Well, jag jobbar som sagt på som vanligt i vanlig takt. Kommer börja med SA-sektionen nu. Vad kunde ha hänt då? Kan ingenting om sådant här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Vad kunde ha hänt då? Kan ingenting om sådant här Om jag vet vem som gjort det? Njae, då hade inget hänt mer än att förtroendet för personen i fråga inte fanns kvar samt att jag skulle kunna ta in 1 ny betatestare och utesluta den som läckt. Men fegisen som läckt vill tydligen inte träda fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Om jag vet vem som gjort det? Njae, då hade inget hänt mer än att förtroendet för personen i fråga inte fanns kvar samt att jag skulle kunna ta in 1 ny betatestare och utesluta den som läckt. Men fegisen som läckt vill tydligen inte träda fram.Så inga beta-testare kommer att få komma in längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Så inga beta-testare kommer att få komma in längre?Nej, inte tillsvidare. Får tänka ut en alternativ lösning. Hallå, nu behöver jag lite hjälp från någon riktigt insatt i GTAvärlden. Någon som skulle kunna tänka sig att skriva beskrivningar om respektive gta-spel. GTA:SA, GTA:VC och GTA3 ? Tacksam för hjälp, går mycket snabbare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Om du vill så kan jag skriva ner alla fusk koder på alla tre spelen till alla format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Nej, inte tillsvidare. Får tänka ut en alternativ lösning. Hallå, nu behöver jag lite hjälp från någon riktigt insatt i GTAvärlden. Någon som skulle kunna tänka sig att skriva beskrivningar om respektive gta-spel. GTA:SA, GTA:VC och GTA3 ? Tacksam för hjälp, går mycket snabbare då. Eh jag har ju kvar Hultenius artiklar. Just utifall någonting som detta skulle hända, att sidan skulle läggas ner. Du kanske skulle fråga honom om ni får använda det han skrivit så kan jag skicka det till er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Eh jag har ju kvar Hultenius artiklar. Just utifall någonting som detta skulle hända, att sidan skulle läggas ner. Du kanske skulle fråga honom om ni får använda det han skrivit så kan jag skicka det till er. Det är en ny sida inte hultenius sajt längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Det är en ny sida inte hultenius sajt längre Vem sa något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Det är en ny sida inte hultenius sajt längre Jag vet. Men jag tänkte att om Hultenius ville hjälpa dem osv så skulle det ju underlätta en hel del. Men jag kom ändå på hur sjukt dumt mitt förslag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ge dom till någon duktig skrivare som kan skriva om texterna till egna ord. Så kan man väl göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts