T-Bone Mendez Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Hur kan ajg gå in på den nya gta sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Hur kan ajg gå in på den nya gta sidan? Går inte än om du inte är betatestare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Wow, en pixel Men jag ska inte säga nåt egentligen, förrän jag sett sidan. Det gör stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Det gör stor skillnad. I 640x480, ja! Nä, men, jo, det tror jag nog att det gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Alla betatestare kan logga in från http://ww2.beffo.se/gtanytt Sidan är långt ifrån klar. Sexigt! Riktig fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) *borta då* Redigerad 26 januari, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) BortaOch där tvingas jag stänga ner BETA-testarna på en gång. Jävla muppar, att man inte kan ge er ett förtroende utan att ni ska sprida runt. Redigerad 26 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Och där tvingas jag stänga ner BETA-testarna på en gång. ...då tog jag bort min post. Trodde inte att det var kärnfysik, förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Så jävla moget utav den personen som gjorde detta, vad tror du annars att det var ett BEGRÄNSAT antal betatestare till en SKYDDAD sida för? Gå och skrota ner dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 ...då tog jag bort min post. Trodde inte att det var kärnfysik, förlåt.Varför i helvete tror personen som läckt sidan att jag har betatestare? För att alla ska kunna komma in? Nu tvingas jag leta upp personens ip och vem det var, detta skapar massa extrajobb för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Varför i helvete tror personen som läckt sidan att jag har betatestare? För att alla ska kunna komma in? Nu tvingas jag leta upp personens ip och vem det var, detta skapar massa extrajobb för mig. Jag har inte loggat in på sidan och gått runt, bara fått screenshots och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Får man fråga vad som hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Får man fråga vad som hänt? Någon har visat R2 saker som R2 inte borde ha fått se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Jag har inte loggat in på sidan och gått runt, bara fått screenshots och liknande.Screenshots på htmlkoden osv? Det räcker för mig att spärra alla betatestare. Syftet var inte att folk skulle skylta med sidan. Bättre att du säger vem det var så kan jag stänga av den personen som betatestare så slipper det drabba alla betatestare! Men det är klart, det är ju kul att sabba för andra. Redigerad 26 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hacker Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Hahaha ägda jävla amatörer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ajjabajja på er! Dålig stil! Vi väntar på att nya gta-sidan ska komma upp och nu försenas de antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Får man någon form utav notis när detta är klart, samt man är motbevisad eller påkommen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hacker Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Tera mera Redigerad 19 juni, 2007 av hacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) försenas för att några små grabbar har spridit bilder på sidan? ojojojojojo!!11 Asså det är nog tillräckligt viktigt för Slew Screenshots på htmlkoden osv? Det räcker för mig att spärra alla betatestare. Syftet var inte att folk skulle skylta med sidan. Bättre att du säger vem det var så kan jag stänga av den personen som betatestare så slipper det drabba alla betatestare! Men det är klart, det är ju kul att sabba för andra. Redigerad 26 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 försenas för att några små grabbar har spridit bilder på sidan? ojojojojojo!!11 Inte omöjligt då betatestarnas syfte var att komma med tips, idéer och hitta buggar. Nu måste jag och KalleR göra allt detta själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts