Jump to content

Projektet ny GTAsida.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Varför i helvete tror personen som läckt sidan att jag har betatestare? För att alla ska kunna komma in? Nu tvingas jag leta upp personens ip och vem det var, detta skapar massa extrajobb för mig.

Jag har inte loggat in på sidan och gått runt, bara fått screenshots och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte loggat in på sidan och gått runt, bara fått screenshots och liknande.
Screenshots på htmlkoden osv? Det räcker för mig att spärra alla betatestare. Syftet var inte att folk skulle skylta med sidan.

Bättre att du säger vem det var så kan jag stänga av den personen som betatestare så slipper det drabba alla betatestare!

Men det är klart, det är ju kul att sabba för andra.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

försenas för att några små grabbar har spridit bilder på sidan? ojojojojojo!!11 :)

Asså det är nog tillräckligt viktigt för Slew

Screenshots på htmlkoden osv? Det räcker för mig att spärra alla betatestare. Syftet var inte att folk skulle skylta med sidan.

Bättre att du säger vem det var så kan jag stänga av den personen som betatestare så slipper det drabba alla betatestare!

Men det är klart, det är ju kul att sabba för andra.

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor