StellHell Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 NAMNSTÖLD! Eller, jaha.. Det skulle man inte säga än ne.. aj fan. jak vill inte vara betatestare, jag vill tjuvkika ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Hur går det med designen? hoppas den är mer än 20% klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Hur går det med designen? hoppas den är mer än 20% klar Designen är 100%. Det är sidan som är ca. 20% totalt. Nu är det 25%. Jobbade inget på den igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Designen är 100%. Det är sidan som är ca. 20% totalt. Nu är det 25%. Jobbade inget på den igår. Det är bra fast du inte jobbar på den, vi uppskattar att du ställer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Det är bra fast du inte jobbar på den, vi uppskattar att du ställer upp. Längtar tills den kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) SlewMe// Var det inte du som hade jättestora servrar på hundratals gb eller? Redigerad 26 januari, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 SlewMe// Var det inte du som hade jättestora servrar på hundratals gb eller? 240gb på Beffo Webbhotell 40gb på beffo upload, sen har han kanske mer de vet inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Alla betatestare kan logga in från http://ww2.beffo.se/gtanytt Sidan är långt ifrån klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Alla betatestare kan logga in från http://ww2.beffo.se/gtanytt Sidan är långt ifrån klar. Vafan. du får ju fixa klart designen innan du släpper in folk nu ser den ju halvtaskig ut och folk tror att det är jag som är dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hacker Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Men jäklar då vi som inte är beta testare borde väl få se designen iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Vafan. du får ju fixa klart designen innan du släpper in folk nu ser den ju halvtaskig ut och folk tror att det är jag som är dålig. En detalj som inte ligger på. Du är den enda som tänker på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 En detalj som inte ligger på. Du är den enda som tänker på det. Nej. det sänker hela uttrycket efter som detaljerna har smått rundade hörn. Dels boxarna som du nog tänker på som fattas, sen ligger minustecknet fel. Och den vågräta menyn är också fel, och saknar rundade hörn. och så är inte marginalerna rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 D-d-d-d-d-det finns "Stunting" i en undermeny! Hitills har jag inte upptäckt något fel, Har ju bara klickat runt i 10 minuter ungefär. --------- Ni som inte får se designen, Det är värt att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Eftersom jag är betatestare har jag kollat lite på sidan nu. Och jag lovar er, det ser riktigt bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Alla betatestare kan logga in från http://ww2.beffo.se/gtanytt Sidan är långt ifrån klar. Låter härligt! Att KalleR är petig betyder bara att det kommer se ännu bättre ut, och att han lagt ner tid på detaljer Creds, people! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Nej. det sänker hela uttrycket efter som detaljerna har smått rundade hörn. Dels boxarna som du nog tänker på som fattas, sen ligger minustecknet fel. Och den vågräta menyn är också fel, och saknar rundade hörn. och så är inte marginalerna rätt Dina smått rundade hörn är inget man ser med ögat, givetvis ska jag fixa detta med CSS sedan. Vågräta menyn är inte lika hög som du gjorde den, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Det är skitsnyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Dina smått rundade hörn är inget man ser med ögat, givetvis ska jag fixa detta med CSS sedan. Vågräta menyn är inte lika hög som du gjorde den, nej. Man ser visst det ögat, jag gör det iallafall. Kanske har med att göra hur intresserad man är av att se saker. Men även för de som inte tänker på de 1px rundade hörnen så bidrar det till en bättre helhet. Jämför sidan med mitt senaste utkast så får du se. Det jag menar med vågräta menyn är att det ska vara 1px rundade hörn på den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Wow, en pixel Men jag ska inte säga nåt egentligen, förrän jag sett sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Haha, jag mobbar Kebab på MSN. Johanneous. säger (17:29): Ååååååååååååååååååh vad snyggt GTAnytt är antë ¦ (: säger (17:29): du ska ha struuuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts