Siana Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Enkelt, stilrent och informerande. Vi kan stolt presentera GTAnytt som officiellt namn. Motivation? Namnet går att skriva lätt och är kort, skönt "flow", man förstår direkt vad namnet innebär och fungerade bra med designen. That'a boy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Enkelt, stilrent och informerande. Vi kan stolt presentera GTAnytt som officiellt namn. Motivation? Namnet går att skriva lätt och är kort, skönt "flow", man förstår direkt vad namnet innebär och fungerade bra med designen. Bra val! KalleR - Spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hultan är ganska rädd för omvärlden och tror alltid det värsta. Han är rädd att vi ska missbruka namnet GTAsajten. Nej, nej, nej. Läs vad han skrivit istället - han har haft sponsorer genom tiderna som han inte vill ska bli förvirrade när han inte längre har med saken att göra. Han har fortfarande det juridiska ansvaret för gtasajten och vill därför inte ta smällar om det skulle hända nåt, eftersom han är helt bortkopplad från all typ av ansvar för den nya sidan. Bland annat - det var kanske inte den bästa sammanfattningen Enkelt, stilrent och informerande. Vi kan stolt presentera GTAnytt som officiellt namn. Motivation? Namnet går att skriva lätt och är kort, skönt "flow", man förstår direkt vad namnet innebär och fungerade bra med designen. Underbart! Skrev det fem-sex gånger och det flyter i fingrarna! Men ska ni inte ha .com-domän? Det flyter bättre än .se... :'( Men du, om du inte gör en placeholder, kan inte vem som helst (jag) göra en sida innan du gör det, med namnet gtanytt.se som bara visar en scheisse-porrbild? Då står du där med en fullt utvecklad sida utan domän? Dessutom är ditt gamla uttänkta domännamn stulet av en scheisseporrstjärna? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Om någon ska bli root admin tycker jag att de ska vara Arvid eller Kaller . Men ska betasidan upp imorgon? Redigerad 24 januari, 2007 av Helpiswhatiwant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jag kommer inte på några namnförslag, men jag ville bara påpeka att det ska vara lättskrivet och lätt uttalat. Helst ska det dessutom vara ett .com-domnän. Varför ska det vara .com-domän på en svensk sida? Vad kodar du i för språk? ASP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Varför ska det vara .com-domän på en svensk sida? ASP. För att det är finare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Billigare + flyter på snabbare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Det är kanske lite tidigt att komma med önskningar, men en RSS-feed vore mycket trevligt. PSPn har en feature som automatiskt laddar ner de senaste bilderna, ljud- och videoklippen vid en förvald tidpunkt. Den stöder inte text iofs, men det vore riktigt nice att komma hem till en fulltankad nyhetsuppdatering Ja, och så har ju såklart datorer RSS förstås. Ett kommentarsystem vore väldigt bra, men jag menar alltså inte ett forum. Något som vore väldigt bra angående registrering är att registrering sker den första veckan via PM, så att inga nickstölder sker. Om jag råkar sitta vid datorn då ni slänger upp sidan vore inte t.ex Godfather så glad om jag stal hans nick. Därför borde man skicka PM till SlewME, som sedan gör ett konto på GTAnytt. Efter en vecka lär de mest intresserade ha skickat PM och reggats, så att namnstölder inte längre sker. Namnen på GTAsajten-Roots, -admins och -mods ska vara skyddade fram tills de registrerar sig via PM. Om Blaque skulle få för sig att regga sig lär han inte göra det den första veckan utan troligare om ett halvår/senare, och om portarna öppnats för fri registrering kommer någon ha stulit hans nick för länge sen. Alltså: GTAnytt -> registrering -> namn: Blaque -> pass: PASSWORD -> felmeddelande: "Det nick du önskade är skyddat. Var vänlig logga in med detta namn på GTAsajten.com/forum och skicka PM till SlewME för registrering av detta nick". Tadaa! Mina förslag, jag tyckte de var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Det är kanske lite tidigt att komma med önskningar, men en RSS-feed vore mycket trevligt. PSPn har en feature som automatiskt laddar ner de senaste bilderna, ljud- och videoklippen vid en förvald tidpunkt. Den stöder inte text iofs, men det vore riktigt nice att komma hem till en fulltankad nyhetsuppdatering Ja, och så har ju såklart datorer RSS förstås. Ett kommentarsystem vore väldigt bra, men jag menar alltså inte ett forum. Något som vore väldigt bra angående registrering är att registrering sker den första veckan via PM, så att inga nickstölder sker. Om jag råkar sitta vid datorn då ni slänger upp sidan vore inte t.ex Godfather så glad om jag stal hans nick. Därför borde man skicka PM till SlewME, som sedan gör ett konto på GTAnytt. Efter en vecka lär de mest intresserade ha skickat PM och reggats, så att namnstölder inte längre sker. Namnen på GTAsajten-Roots, -admins och -mods ska vara skyddade fram tills de registrerar sig via PM. Om Blaque skulle få för sig att regga sig lär han inte göra det den första veckan utan troligare om ett halvår/senare, och om portarna öppnats för fri registrering kommer någon ha stulit hans nick för länge sen. Alltså: GTAnytt -> registrering -> namn: Blaque -> pass: PASSWORD -> felmeddelande: "Det nick du önskade är skyddat. Var vänlig logga in med detta namn på GTAsajten.com/forum och skicka PM till SlewME för registrering av detta nick". Tadaa! Mina förslag, jag tyckte de var bra Det var väldigt bra! Mitt nick + e-mail har blivit stulet på en sida där jag inte vill att varken mitt nick och absolut inte min egen mail ska synas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Ett kommentarsystem vore väldigt bra, men jag menar alltså inte ett forum. Något som vore väldigt bra angående registrering är att registrering sker den första veckan via PM, så att inga nickstölder sker. Om jag råkar sitta vid datorn då ni slänger upp sidan vore inte t.ex Godfather så glad om jag stal hans nick. Därför borde man skicka PM till SlewME, som sedan gör ett konto på GTAnytt. Efter en vecka lär de mest intresserade ha skickat PM och reggats, så att namnstölder inte längre sker. Mina förslag, jag tyckte de var bra Sånt där finns redan. Nickstölder kan vi lätt motverka i och med att GTAnytt har den fördelen att en Root är med och bygger sidan. Sker en nickstöld så kontaktar man KalleR och så kollar han IP-nummer. Så det lönar sig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 ..då är ju frågan om man ska passa på att byta bort sitt genom-ruttna nick, eller om man ska ha kvar det bara för känslans skull? Nåja, behöver ju inte bestämma mig än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Sånt där finns redan. Nickstölder kan vi lätt motverka i och med att GTAnytt har den fördelen att en Root är med och bygger sidan. Sker en nickstöld så kontaktar man KalleR och så kollar han IP-nummer. Så det lönar sig inte. Och om man ständigt sitter vid olika datorer när man skriver svar på forumet då? Och när man reggar? ..då är ju frågan om man ska passa på att byta bort sitt genom-ruttna nick, eller om man ska ha kvar det bara för känslans skull? Nåja, behöver ju inte bestämma mig än. Nix. Du ska heta Kebab. Går du inte med på det kommer jag göra en poll om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Och om man ständigt sitter vid olika datorer när man skriver svar på forumet då? Och när man reggar? Kalle lär väl märka om du varit inloggad med IP ********** trehundrasjuttiosju gånger och med något annat fyrahundranittotre. Lär väl bli lite misstänksamt om det dyker upp ett tredje som man aldrig varit inne på. Om det här nu ens går att se, Jag har inte den blekaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Kalle lär väl märka om du varit inloggad med IP ********** trehundrasjuttiosju gånger och med något annat fyrahundranittotre. Lär väl bli lite misstänksamt om det dyker upp ett tredje som man aldrig varit inne på. Om det här nu ens går att se, Jag har inte den blekaste Vad jag vet står det bara en liten lapp i övre högra hörnet för varje inlägg, men det kanske finns extra kontroller för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Vad jag vet står det bara en liten lapp i övre högra hörnet för varje inlägg, men det kanske finns extra kontroller för det. Går att köra en avancerad sökning där ALLA dina ips kommer upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Om ni anmäler fejknick via pm i detta forumet till mig eller slew eller annan ansvarig så litar vi självklart på det och åtgärdar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Trevligt med en ny sida man kan läsa nyheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 (redigerad) GTAnytt! Toppennamn. Redigerad 25 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 GTAnytt! Toppen namn. Nu skulle jag bra gärna få ett definitivt svar - ÄR du och Slew samma person? Varför håller du dig isf inte till ett av namnen? Varför skriver du isf ett sånt här inlägg för att verka överraskad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Nu skulle jag bra gärna få ett definitivt svar - ÄR du och Slew samma person? Varför håller du dig isf inte till ett av namnen? Varför skriver du isf ett sånt här inlägg för att verka överraskad? Kluven personlighet! Borderline eller schizofreni, välj själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts