SiXxe Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Har inte läst ett skit i tråden innan men jag måste fråga. Är det tänkt att den nya sidan ska konkurrera ut GTAsajten/GTAsajtens forum? Nej jag orkar inte läsa igenom tråden... Nej, dom ska inte ha ett eget forum. Bara länka till detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Nej, dom ska inte ha ett eget forum. Bara länka till detta. Okey, bra Kanske kan heta www.gtavärlden.se Eller är namn bestämt redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Har inte läst ett skit i tråden innan men jag måste fråga. Är det tänkt att den nya sidan ska konkurrera ut GTAsajten/GTAsajtens forum? Nej jag orkar inte läsa igenom tråden... GTAsajten (huvudsidan bara) försvinner. Läs i forumändringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hejsan, kommer ni att ha såna sektioner om karaktärer och gäng m.m? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hejsan, kommer ni att ha såna sektioner om karaktärer och gäng m.m?Javisst, vi kommer tidsnog att fylla på helatiden. Kommer att ta sin tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Okey, bra Kanske kan heta www.gtavärlden.se Eller är namn bestämt redan? Det går inte att ha åäö på internet så det blir typ gtavarlden typ. tror jag. Redigerad 24 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Det går inte att ha åäö på internet så det blir typ gtavarlden typ. tror jag.Numera går det faktiskt att ha åäö i domännamn. ex. http://www.föreningsbanken.se/ Redigerad 24 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Javisst, vi kommer tidsnog att fylla på helatiden. Kommer att ta sin tid. Va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 När kommer vi Betatestare att få länken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 När kommer vi Betatestare att få länken? Jag skulle gissa på att ni får vänta tills sidan är uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 När kommer vi Betatestare att få länken? När designen har kommit på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Har inte läst mer än till sida tre, ca. Angående namnet: Det ska vara lätt att uttala, och lätt att skriva. Jag menar, det är jobbigt att skriva namnet Fredrik. Inte svårt, men fingersättningen går inte så bra. Testa att skriva "gtasajten" några gånger så känner ni att det går ganska enkelt. "Gtavarlden" går också rätt bra, men det låter ju inget snyggt Jag kommer inte på några namnförslag, men jag ville bara påpeka att det ska vara lättskrivet och lätt uttalat. Helst ska det dessutom vara ett .com-domnän. Jag skulle kunna tänka mig att skriva information om spelen och utforma texten i infosektionen. T.ex gäng, låtar, handling, karaktärer osv i de olika spelen. Är mest inne på GTA: VC, LCS och VCS, så dessa kunde jag gärna ta över ansvaret för att skriva en del info om. Inte allt, eftersom andra säkert vill, och att det vore för mycket för en och samma person, tror jag. Men tilldela mig gärna en uppgift i form av "skriv om de olika gängen i /---/, och så kan du lista alla radiokanaler i /---/, och gör en tipssida om /---/". SA gör jag helst inte något till, eftersom det knappast är nån favorit och därför misstänker jag att det dels blir trist att skriva om, och så finns det risk att jag smyger in lite sarkastiska kommentarer Men VC, LCS och VCS gör jag gärna. Ställer gärna upp och drar mitt strå till stacken till denna nya GTAsida. Hmm, GTAsayten.com? Nä, men gtasidan.com? Inte så tokigt? Redigerad 24 januari, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Har inte läst mer än till sida tre, ca. Angående namnet: Det ska vara lätt att uttala, och lätt att skriva. Jag menar, det är jobbigt att skriva namnet Fredrik. Inte svårt, men fingersättningen går inte så bra. Testa att skriva "gtasajten" några gånger så känner ni att det går ganska enkelt. "Gtavarlden" går också rätt bra, men det låter ju inget snyggt Jag kommer inte på några namnförslag, men jag ville bara påpeka att det ska vara lättskrivet och lätt uttalat. Helst. Äsch, så länge man förstår hur namnet stavas när man hör det (om du fattar) så är det ju lugnt, tycker jag. Varför så bråttom? Tids nog kommer man ha lärt sig att skriva in det fort iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hacker Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jovars men lycka till då grabbar! Här nedan följer några synnerligen héta domän tips: www.gtastaden.se www.gtalandet.se www.gtapolare.se www.gtafnatt.se www.gtapassion.se Vad kodar du i för språk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Är namnet redan fastställt SlewME? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Är namnet redan fastställt SlewME?Enkelt, stilrent och informerande. Vi kan stolt presentera GTAnytt som officiellt namn. Motivation? Namnet går att skriva lätt och är kort, skönt "flow", man förstår direkt vad namnet innebär och fungerade bra med designen. Redigerad 24 januari, 2007 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Enkelt, stilrent och informerande. Vi kan stolt presentera GTAnytt som officiellt namn. Motivation? Namnet går att skriva lätt och är kort, skönt "flow", man förstår direkt vad namnet innebär och fungerade bra med designen. Perfekt enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 .psd-filen har nu letat sig in i Slew.s dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 .psd-filen har nu letat sig in i Slew.s dator... Good. Hur långt tid tar det innan sidan är uppe då?. Slica layout tar väl inte så lååångt tid. Jag hoppas att ni har all script färdigt så att ni kan lägga in det i sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Varför har alla så bråttom? GTAnytt, är faktiskt snäppet bättre än GTAlådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts