Jump to content

Projektet ny GTAsida.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Har inte läst mer än till sida tre, ca. Angående namnet: Det ska vara lätt att uttala, och lätt att skriva. Jag menar, det är jobbigt att skriva namnet Fredrik. Inte svårt, men fingersättningen går inte så bra. Testa att skriva "gtasajten" några gånger så känner ni att det går ganska enkelt. "Gtavarlden" går också rätt bra, men det låter ju inget snyggt (w00t)

Jag kommer inte på några namnförslag, men jag ville bara påpeka att det ska vara lättskrivet och lätt uttalat. Helst ska det dessutom vara ett .com-domnän. ^_^

Jag skulle kunna tänka mig att skriva information om spelen och utforma texten i infosektionen. T.ex gäng, låtar, handling, karaktärer osv i de olika spelen. Är mest inne på GTA: VC, LCS och VCS, så dessa kunde jag gärna ta över ansvaret för att skriva en del info om. Inte allt, eftersom andra säkert vill, och att det vore för mycket för en och samma person, tror jag. :) Men tilldela mig gärna en uppgift i form av "skriv om de olika gängen i /---/, och så kan du lista alla radiokanaler i /---/, och gör en tipssida om /---/". SA gör jag helst inte något till, eftersom det knappast är nån favorit och därför misstänker jag att det dels blir trist att skriva om, och så finns det risk att jag smyger in lite sarkastiska kommentarer :wub: Men VC, LCS och VCS gör jag gärna.

Ställer gärna upp och drar mitt strå till stacken till denna nya GTAsida. Hmm, GTAsayten.com? :D Nä, men gtasidan.com? Inte så tokigt?

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte läst mer än till sida tre, ca. Angående namnet: Det ska vara lätt att uttala, och lätt att skriva. Jag menar, det är jobbigt att skriva namnet Fredrik. Inte svårt, men fingersättningen går inte så bra. Testa att skriva "gtasajten" några gånger så känner ni att det går ganska enkelt. "Gtavarlden" går också rätt bra, men det låter ju inget snyggt (w00t)

Jag kommer inte på några namnförslag, men jag ville bara påpeka att det ska vara lättskrivet och lätt uttalat. Helst. :wub:

Äsch, så länge man förstår hur namnet stavas när man hör det (om du fattar) så är det ju lugnt, tycker jag. Varför så bråttom? Tids nog kommer man ha lärt sig att skriva in det fort iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är namnet redan fastställt SlewME?
Enkelt, stilrent och informerande. Vi kan stolt presentera GTAnytt som officiellt namn.

Motivation?

Namnet går att skriva lätt och är kort, skönt "flow", man förstår direkt vad namnet innebär och fungerade bra med designen.

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor