RavenE Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jävlar. Håller med. Satt på bussen på väg hem då det där skickades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 När får vi länken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 När får vi länken?När designen har kommit på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) - http://www.gta.se (?) Har inte läst hela tråden, kommer ett nytt forum att skapas, eller kommer man länkas hit? Edit: fanns ju. Redigerad 24 januari, 2007 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 När designen har kommit på.Okej *väntar förväntansfullt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 - http://www.gta.se (?) Har inte läst hela tråden, kommer ett nytt forum att skapas, eller kommer man länkas hit? Edit: fanns ju. Nää, det kommer inget nytt forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Härligt med en ny GTAsida. Hmm, varför får ni inta använda GTAsajten för? Vad ska Hultan med det till? Jag fattar det som att ni blev nekade till att använda det namnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Härligt med en ny GTAsida. Hmm, varför får ni inta använda GTAsajten för? Vad ska Hultan med det till? Jag fattar det som att ni blev nekade till att använda det namnet... GTAsajten låter hur jävla töntigt ut som helst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Härligt med en ny GTAsida. Hmm, varför får ni inta använda GTAsajten för? Vad ska Hultan med det till? Jag fattar det som att ni blev nekade till att använda det namnet... GTAsajten är ett registrerat namn (som tillexempel adidas) (rätta mig om jag har fel!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Kommer man kunna köpa grejer från nya sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 GTAsajten är ett registrerat namn (som tillexempel adidas) (rätta mig om jag har fel!) Jo, men om Adidas ger mig tillstånd att använda det varumärke så är det väl okej? Jag är inte riktigt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jo, men om Adidas ger mig tillstånd att använda det varumärke så är det väl okej? Jag är inte riktigt säker. Läs vad Hultan skriver istället. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=835098 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jo, men om Adidas ger mig tillstånd att använda det varumärke så är det väl okej? Jag är inte riktigt säker.Hultan är ganska rädd för omvärlden och tror alltid det värsta. Han är rädd att vi ska missbruka namnet GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hur går det med designen? Blir det klart till kvällen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Som jag uppfattade det är designen klar (?) och ska bara läggas upp på URL'en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Fint hoppas den blir lika lyckad som alla andra sidor du gjort SlewMe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Som jag uppfattade det är designen klar (?) och ska bara läggas upp på URL'en?Designen är mer eller mindre klar. Den är dock inte inkluderad med sidan än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Designen är mer eller mindre klar. Den är dock inte inkluderad med sidan än. Men tror du det blir klart under kvällen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Men tror du det blir klart under kvällen? Ingen kommentar. Vill inte säga för mycket, men om jag fick göra en uppskattning så skulle jag säga att den blir klart sent ikväll alt. imorgon. Planerar att öppna sidan offentligt inom några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Har inte läst ett skit i tråden innan men jag måste fråga. Är det tänkt att den nya sidan ska konkurrera ut GTAsajten/GTAsajtens forum? Nej jag orkar inte läsa igenom tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts